- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
hmmmm ik woon in Belgie maar ik ga wel dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat vind ik echt klasse
...heb gehoord dat er ook speciaal mensen uit Duitsland komen, er staat zoveel top met o.a. Khalid Almohsinawi, Roeli Winklaar, Marvin Nagelbloem, Robin Brantz, Chris Koldijk, Aimee Molleman, Nina Loos en Wanda van Kolck dat liefhebbers van uit alle uithoeken de weg weten te vinden.
.
. We hebben 23/24 gr., zon en een percentage van 25% kans op neerslag ingebouwd...dat is dus nu 17/18 gr., geen zon en 60 % kans op neerslag
.Zou echt jammer zijn als het nier door zou gaan. Hoop dat de voorspelling dus wat beter wordt.
Als het niet doorgaat komt er dan een andere datum of moeten we wachten tot volgend jaar
.
.
van de elementen waar we geen invloed op hebben, maar het was het proberen zeker waard.Vanmorgen hebben we helaas moeten besluiten dat de beach gym geen doorgang kan vinden i.v.m. de huidige voorspellingen van slecht weer voor Zaterdag 19 juli.
We hebben alles goed afgewogen en zijn niet over een nacht ijs gegaan.
Wil je een dergelijk iets laten slagen heb je 25/26 gr. nodig, hooguit 20/25% kans op neerslag, dan ben je zeker van 200-300 mensen aan het strand, met de huidige voorspellingen waren dat er 0 geweest + dat een hoop bb liefhebbers thuis bij de kachel zouden blijven e.a. was ook al te merken m.b.t. de aanmeldingen van de laatste tijd.
We hebben gegokt en helaas verlorenvan de elementen waar we geen invloed op hebben, maar het was het proberen zeker waard.

, ik vind het bijzonder jammer dat het niet doorgaat, want ik weet hoeveel tijd/energie jij en vele andere hierin hebben gestoken 
Potverdomme dat klote klimaat in NL, ik vind het bijzonder jammer dat het niet doorgaat, want ik weet hoeveel tijd/energie jij en vele andere hierin hebben gestoken
![]()
Idd! 't Is echt heel jammer. Maar het blijft gissen met dat weer. Nu is het alleen lastig om een week van tevoren het weer te voorspellen. Het is zo veradelijk in NL. Als het volgende week prachtig weer is, is het wel een afknapper..

Bij wie moet ik zijn om mijn € 3,50 terug te krijgen?