AndroidHealthClinic

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hmmmm ik woon in Belgie maar ik ga wel dus:D

:DDat vind ik echt klasse:cool::D...heb gehoord dat er ook speciaal mensen uit Duitsland komen, er staat zoveel top met o.a. Khalid Almohsinawi, Roeli Winklaar, Marvin Nagelbloem, Robin Brantz, Chris Koldijk, Aimee Molleman, Nina Loos en Wanda van Kolck dat liefhebbers van uit alle uithoeken de weg weten te vinden.

Vrijdag ga ik het programma er op gooien, zo kan iedereen zien wanneer zijn of haar favo atleet aanwezig is. Heb zelf de zaak nog ff iets aangetrokken want met zoveel kwaliteit kan Ome Dave natuurlijk niet helemaal uit de pas lopen:D.

Morgenvroeg nemen we de beslissing of de beach gym doorgang kan vinden, de weersvoorspelingen zijn somber:(. We hebben 23/24 gr., zon en een percentage van 25% kans op neerslag ingebouwd...dat is dus nu 17/18 gr., geen zon en 60 % kans op neerslag:(.

Morgen krijg ik dus nog wat nieuwe gegevens door maar voorzie weinig veranderingen eigenlijk.....

Zou echt jammer zijn als het nier door zou gaan. Hoop dat de voorspelling dus wat beter wordt.
Als het niet doorgaat komt er dan een andere datum of moeten we wachten tot volgend jaar

Zou echt jammer zijn als het nier door zou gaan. Hoop dat de voorspelling dus wat beter wordt.
Als het niet doorgaat komt er dan een andere datum of moeten we wachten tot volgend jaar

Zoals de voorspellingen nu zijn blijft het tot eind september een graadje of 20 met constant regen...geen basis dus om eventueel ook maar een andere datum te kiezen. Voor volgend jaar laat ik het aan de NBBF, er gaat dagelijks 3 a 4 uur aan voorbereidingen inzitten (maanden lang)...die heb ik volgend jaar gewoon niet tot mijn beschikking.

Maar goed we wachten nog even de info van morgen af voordat we een beslissing nemen;).

wat een pl**ris weer? blijft dat echt zo tot september:S damnn

hmm het ziet er niet echt goed uit maar het kan nog alle kanten op dat is normaal in Nederland...niet wanhopen Dave
en alles wat nu valt kan volgend weekend niet meer vallen en op het moment valt er hier dus echt veel

Vanmorgen hebben we helaas moeten besluiten dat de beach gym geen doorgang kan vinden i.v.m. de huidige voorspellingen van slecht weer voor Zaterdag 19 juli:(.

We hebben alles goed afgewogen en zijn niet over een nacht ijs gegaan.
Wil je een dergelijk iets laten slagen heb je 25/26 gr. nodig, hooguit 20/25% kans op neerslag, dan ben je zeker van 200-300 mensen aan het strand, met de huidige voorspellingen waren dat er 0 geweest + dat een hoop bb liefhebbers thuis bij de kachel zouden blijven e.a. was ook al te merken m.b.t. de aanmeldingen van de laatste tijd.

We hebben gegokt en helaas verloren:( van de elementen waar we geen invloed op hebben, maar het was het proberen zeker waard.

Vanmorgen hebben we helaas moeten besluiten dat de beach gym geen doorgang kan vinden i.v.m. de huidige voorspellingen van slecht weer voor Zaterdag 19 juli:(.

We hebben alles goed afgewogen en zijn niet over een nacht ijs gegaan.
Wil je een dergelijk iets laten slagen heb je 25/26 gr. nodig, hooguit 20/25% kans op neerslag, dan ben je zeker van 200-300 mensen aan het strand, met de huidige voorspellingen waren dat er 0 geweest + dat een hoop bb liefhebbers thuis bij de kachel zouden blijven e.a. was ook al te merken m.b.t. de aanmeldingen van de laatste tijd.

We hebben gegokt en helaas verloren:( van de elementen waar we geen invloed op hebben, maar het was het proberen zeker waard.

:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:

Potverdomme dat klote klimaat in NL :mad:, ik vind het bijzonder jammer dat het niet doorgaat, want ik weet hoeveel tijd/energie jij en vele andere hierin hebben gestoken :(

:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:

Potverdomme dat klote klimaat in NL :mad:, ik vind het bijzonder jammer dat het niet doorgaat, want ik weet hoeveel tijd/energie jij en vele andere hierin hebben gestoken :(

Idd! 't Is echt heel jammer. Maar het blijft gissen met dat weer. Nu is het alleen lastig om een week van tevoren het weer te voorspellen. Het is zo veradelijk in NL. Als het volgende week prachtig weer is, is het wel een afknapper..

Bij wie moet ik zijn om mijn € 3,50 terug te krijgen?

Idd! 't Is echt heel jammer. Maar het blijft gissen met dat weer. Nu is het alleen lastig om een week van tevoren het weer te voorspellen. Het is zo veradelijk in NL. Als het volgende week prachtig weer is, is het wel een afknapper..

Dat is natuurlijk waar, als het volgende week ineens prachtig weer is....

Maar het het wel/of niet doorgaan van zo'n evenement kun je niet tot een 1-2 dagen van te voren wachten, i.v.m. de sponsoren en natuurlijk ook de bezoekers. Nu kan iedereen ook nog tijding op de hoogte worden gesteld van dit slechte nieuws :(

Ik denk dat we met zeiltjes of tenten alsnog een heel leuk evenement kunnen maken. Alsof iedereen zich laat afschrikken door een beetje regen. En zo slecht zijn de voorspellingen ook niet..

weersvoorspellingen 1 week vantevoren zijn niet betrouwbaar... ik organiseer met anderen ook evenementen die weersafhankelijk zijn, we hebben ze altijd door laten gaan ook als de voorspellingen slecht waren en dan bleek het in het oosten te regenen en in het westen scheen de zon de hele dag...... geen peil op te trekken

Bij wie moet ik zijn om mijn € 3,50 terug te krijgen?

je krijgt zsm een mail en het geld zal in de loop van de dagen terug gestort worden.

Helaas heel spijtig dit maar met veel regen op zo een dag is er weinig beginnen aangezien ook alles in de buitenlucht staat. Altijd lastig met het weer in nederland en zoals iemand al zei het is gokken en we hebben misgegokt. In de toekomst zal robbert jan iedereen vast nog wel verrassen :thumbs:

Maar waar staat dat er zoveel regen gaat vallen dan? Ik lees juist "zon en over het algemeen droog". Alleen geen tempraturen van 30 graden nee. En net wat Skinni zegt, die voorspellingen zijn niet betrouwbaar.

zelfde als morgen in puttershoek.... eerst was het regen, regen, regen en nu blijkt dat alles in het noorden valt.......

het is jammer voor ons maar ik vind het erger voor iedereen die er al een hoop tijd ingestoken hebben ....toch bedankt en een dikke pluim voor jullie oja en wat mij betreft mogen jullie het geld houden en er een paar pinten van gaan drinken voor de moeite....

Jammer, is het niet iets te vroeg om nu te beslissen het af te lasten.

verder alle lof voor iedereen die bij de organisatie betrokken is(was).

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven