Fitness Seller

DBB Corona Bunker - ik scheer mijn knikker kaal clubje.

Bezoekers in dit topic

Misschien zijkant ff checken naar de angles. Maar dat zit wel goed. 9.5/10
 
Enkel een micropenis kan dit feestje verpesten.
Chads and Tyrones hebben altijd heerlijke grote pikken.

Dat zijn dingen des levens die altijd samen gaan.

Je hoofd verandert door micropenissen
 
Als de kappers tot 1 juni dicht zijn, ga ik me er ook aan wagen yolo.


Dit is het kortste wat ik ooit heb gehad. Hopelijk kom ik er goed mee weg. Anders ook maar even een Mocro petje bestellen.

Bekijk bijlage 484721
waarom heb je altijd witte balkjes rondom je foto gap

catfish praktijken smh
 
De fitgirls stromen al binnen voor onze chad.
 
Als de kappers tot 1 juni dicht zijn, ga ik me er ook aan wagen yolo.


Dit is het kortste wat ik ooit heb gehad. Hopelijk kom ik er goed mee weg. Anders ook maar even een Mocro petje bestellen.

Bekijk bijlage 484721
Ik zou het niet wagen maat haar altijd beter dan kaal vind ik. Vooral met zo een haarlijn sund dan.
 
Ik zou het niet wagen maat haar altijd beter dan kaal vind ik. Vooral met zo een haarlijn sund dan.
Je kan het beter doen met een goede haarlijn dan een minder goede imo.
Hij heeft toch een duidelijk goede structuur om dat te pullen en er mee weg te komen.
Zal een beetje de sexy agent / zwemleerkracht / paracommando look krijgen.
In zijn geval zou ik zeker doen.
 
Je kan het beter doen met een goede haarlijn dan een minder goede imo.
Hij heeft toch een duidelijk goede structuur om dat te pullen en er mee weg te komen.
Zal een beetje de sexy agent / zwemleerkracht / paracomando look krijgen.
In zijn geval zou ik zeker doen.

is dat zo? :)
 
waarom heb je altijd witte balkjes rondom je foto gap

catfish praktijken smh
Jij hebt allang mijn ekte profiel al gezien. :p

No snitching

Ik zou het niet wagen maat haar altijd beter dan kaal vind ik. Vooral met zo een haarlijn sund dan.
Beetje afhankelijk van hoeveel haar natuurlijk. Ik begin echt een afro kapsel te krijgen als ik het te lang laat groeien. Moet ook minimaal elke 2 weken langs te kapper om het te laten uitdunnen.

Maar inderdaad, haar is sowieso beter. Tenzij je heel erg aan het balden bent, dan kun je het net zo goed eraf halen.
 
Jij hebt allang mijn ekte profiel al gezien. :p

No snitching


Beetje afhankelijk van hoeveel haar natuurlijk. Ik begin echt een afro kapsel te krijgen als ik het te lang laat groeien. Moet ook minimaal elke 2 weken langs te kapper om het te laten uitdunnen.

Maar inderdaad, haar is sowieso beter. Tenzij je heel erg aan het balden bent, dan kun je het net zo goed eraf halen.
Ik PM je even voor dat zeenius profile.
 
Beetje afhankelijk van hoeveel haar natuurlijk. Ik begin echt een afro kapsel te krijgen als ik het te lang laat groeien. Moet ook minimaal elke 2 weken langs te kapper om het te laten uitdunnen.
Koop een tondeuse en vraag moeders of je vriendin voor opskeer. Zo moelijk is dat niet mabe kan je dat zelf nog als je er wat tijd voor open trekt. Knippen zou ik niet zelf aan beginnen en uitdunnen is ook een peace of cake. Misschien praat ik nou wel te makkelijk heb 3 kappers in de fam zitten. Dus heb ooit wat bijgeleerd :roflol:
 
Koop een tondeuse en vraag moeders of je vriendin voor opskeer. Zo moelijk is dat niet mabe kan je dat zelf nog als je er wat tijd voor open trekt. Knippen zou ik niet zelf aan beginnen en uitdunnen is ook een peace of cake. Misschien praat ik nou wel te makkelijk heb 3 kappers in de fam zitten. Dus heb ooit wat bijgeleerd :roflol:
Tondeuze kan je zelf ook.
 
Koop een tondeuse en vraag moeders of je vriendin voor opskeer. Zo moelijk is dat niet mabe kan je dat zelf nog als je er wat tijd voor open trekt. Knippen zou ik niet zelf aan beginnen en uitdunnen is ook een peace of cake. Misschien praat ik nou wel te makkelijk heb 3 kappers in de fam zitten. Dus heb ooit wat bijgeleerd :roflol:
Dat risico heb ik een paar keer genomen. Echt nooit meer :roflol:.

Het lijkt niet zo moeilijk als ik dit filmpje bekijk:


Uitdunnen doe ik zelf ook wel eens inderdaad. Dat is wel easy.
 
Dat risico heb ik een paar keer genomen. Echt nooit meer :roflol:.

Het lijkt niet zo moeilijk als ik dit filmpje bekijk:


Uitdunnen doe ik zelf ook wel eens inderdaad. Dat is wel easy.
Ik heb ook bijna duizenden van die filmpjes gekeken vroeger maar het is echt moeilijk, zeker om de fade goed te krijgen.
Misschien dat ik vandaag nog eens probeer, zit toch nog paar weken thuis; dan zorgt de uitgroei wel voor de fade :angstig:
 
Goed fimpje, ga proberen voor ik het afscheer zo.
Lijkt wel tricky de achterkant.
 
Ik heb ook bijna duizenden van die filmpjes gekeken vroeger maar het is echt moeilijk, zeker om de fade goed te krijgen.
Misschien dat ik vandaag nog eens probeer, zit toch nog paar weken thuis; dan zorgt de uitgroei wel voor de fade :angstig:
Heb echt 6-7 kappers moeten afgaan, totdat ik er een beetje tevreden over was. Schijnbaar vereist het toch meer skills dan je zou denken.

Overigens zouden die gasten van die filmpjes ook zelf kappers kunnen zijn natuurlijk.
 
Back
Naar boven