AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.003
Hebben jullie weleens geprobeerd om een quiche met goede macro’s op de markt te brengen?

En komen de kip pasteitjes ooit nog eens terug?

Mijn vriendin vraagt al jaren om maar nooit serieus genomen omdat ik het zelf niet eet en ook geen mensen er over hoor.
Ik zal eens rondbellen.

Gefeliciteerd papa Olivier 🙂
@The Dutch Giant

Dankje :)! Mini Dutch Giant incomingggg. Ze loopt 3 weken voor op de gemiddelde groei, wie had dat gedacht :-#.

Mijn vriendin vraagt al jaren om maar nooit serieus genomen omdat ik het zelf niet eet en ook geen mensen er over hoor.
Ik zal eens rondbellen.

Dankje :)! Mini Dutch Giant incomingggg. Ze loopt 3 weken voor op de gemiddelde groei, wie had dat gedacht :-#.
Blije vriendin en 2 blije forum leden

Win win?

Hebben jullie weleens geprobeerd om een quiche met goede macro’s op de markt te brengen?

En komen de kip pasteitjes ooit nog eens terug?

Vind ik een erg goed idee, ik koop die dingen wel eens van de appie (of jumbo of poiesz) maar zou best tof zijn als MM een variant op de markt kan brengen met wat betere macro's

Zojuist weer eens voor 200 euro vlees en kip besteld 😊 Nu maar hopen dat ik er groot en sterk van word als ik alles heb op gegeten 😜

Vandaag een bbq chicken pizza op, echter viel deze flink tegen. Geen bbq smaak te bekennen en daarnaast ook erg droog van smaak ivm weinig saus. Jammer, dit was eerder niet zo.
Vandaag de nieuwe bbq kip pizza op. Erg lekker! 😁 voldoende saus & goed belegd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.009
Vandaag de nieuwe bbq kip pizza op. Erg lekker! 😁 voldoende saus & goed belegd.
Super, bedankt voor de feedback. Ze zijn 2-3 maanden offline geweest door je wissel. We maken ze nu per 20.000 stuks zodat ze niet meer out of stock gaan.

Update wbt nieuwe producten?

Laatst bewerkt:
afgelopen week een bestelling geplaatst. vrijdagavond zou dit binnenkomen..
Tot mijn vrouw enorme weeën begon te krijgen rond 01:00.
In de ochtend was het nog steeds niet op gang dus ik ging kijken wat er allemaal gepland stond voor de dag. Musclemeat stond daar ook bij.
Snel een mailtje gestuurd, want kip die vergaat is ook zonde! bij ons mogen ze het namelijk altijd 9 hoog voor de deur zetten.
Binnen een paar minuten een mail terug gehad van Desirée! Die heeft een passende oplossing gevonden, ergens deze week word het pakket opnieuw verzonden :) .
Erg blij met de geweldige service van MM!

Bedankt voor de hulp,
- Rob

PS! zie bijlage van de email voor een lieve foto :-)

2e vriezer gekocht hiervoor

We hebben laatst de döner gegeten hier, daar waren we helaas allemaal geen liefhebber van. Vonden vooral de structuur van het vlees niet lekker, kwa smaak was vonden we het opzich wel te doen.

Is het al mei? Maak de gains van mijn leven sinds MM gewoon mee met de boodschappen gaan.

We hebben laatst de döner gegeten hier, daar waren we helaas allemaal geen liefhebber van. Vonden vooral de structuur van het vlees niet lekker, kwa smaak was vonden we het opzich wel te doen.
Ik doe het in de air fryer, maar dat maakt de structuur niet anders

Terug
Naar boven