Bodybert7
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel kan ook in de airfryer. Maar magnetron is wel het makkelijkstZijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!
Koekenpan en anders AirFryer. Alles kan in een AirFryer.Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!
Volgens mij staat alles op de site per productEn qua tijd/temperatuur? Thanks voor de snelle reacties!
Alles staat voor iedere bereidingswijze netjes op de website! @Bodybert7
roosterzco.com
afgelopen week een bestelling geplaatst. vrijdagavond zou dit binnenkomen..
Tot mijn vrouw enorme weeën begon te krijgen rond 01:00.
In de ochtend was het nog steeds niet op gang dus ik ging kijken wat er allemaal gepland stond voor de dag. Musclemeat stond daar ook bij.
Snel een mailtje gestuurd, want kip die vergaat is ook zonde! bij ons mogen ze het namelijk altijd 9 hoog voor de deur zetten.
Binnen een paar minuten een mail terug gehad van Desirée! Die heeft een passende oplossing gevonden, ergens deze week word het pakket opnieuw verzonden.
Erg blij met de geweldige service van MM!
Bedankt voor de hulp,
- Rob
PS! zie bijlage van de email voor een lieve foto :-)
! Thnx!!We hebben laatst de döner gegeten hier, daar waren we helaas allemaal geen liefhebber van. Vonden vooral de structuur van het vlees niet lekker, kwa smaak was vonden we het opzich wel te doen.
Hier is gyros de favoriet, die staan vanavond weer op het programma.
Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!
Ha Olivier,
Is het mogelijk producten van Roosterz&co aan het assortiment toe te voegen?
![]()
Roosterz&Co Ready for Meals voor al je maaltijden en meal-preps
Roosterz&Co Ready for Meals biedt een breed assortiment perfect voor al je maaltijden en meal-preps. Ontdek het assortiment hier!roosterzco.com
In het verleden hadden jullie een x-aantal kan ik me herrineren?
Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. @The Dutch Giant weet jij meer?Hi Olivier,
Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?
Gr!
Hi Olivier,
Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?
Gr!
Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. @The Dutch Giant weet jij meer?
Uiteindelijk heb ik een lading kogelbiefstukken en rundertartaren gekregen ipv de low fat burgers. Waren geen extra kosten dus vanzelfsprekend heel netjes opgelost dan. Bedankt!We moeten eigenlijk terug smsen maar ik weet dat ik praktijk ivm haast de sms wordt gelezen en jouw antwoord meteen wordt doorgegeven. Vervolgens 'on to the next'. Je kunt ervan uitgaan dat het gelezen en doorgevoerd is.
Bedankt voor jullie bestellingen!

Ik heb nooit problemen gehad met trunkersHoi Olivier,
Ik zou het Trunkrs gebeuren de deur uit trappen, want die 2% betere leveringspercentage is misschien meetbaar beter dan postNL maar je verliest op dingen die je niet kunt meten volgens mij en dat is gemiste omzet. Ik was vergeten waarom ik gestopt was met bestellen, maar door mijn huidige ervaring (4 dagen te laat bezorgen terwijl je wel wakker gehouden word met 'bezorger is onderweg' berichten) weet ik weer waarom. Druppel nu is dat ik exact dezelfde smoes kreeg als vorige keer - pech onderweg
Muscle meat is een pracht concept maar het is voor mij niet werkbaar met TrunkRs als bezorgservice. Stuur mij een bericht als je switcht en ik bestel gelijk weer
OFF: 44k reviews van Trunkrs zijn overduidelijk gekochte reviews
Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.Hoi Olivier,
Ik zou het Trunkrs gebeuren de deur uit trappen, want die 2% betere leveringspercentage is misschien meetbaar beter dan postNL maar je verliest op dingen die je niet kunt meten volgens mij en dat is gemiste omzet. Ik was vergeten waarom ik gestopt was met bestellen, maar door mijn huidige ervaring (4 dagen te laat bezorgen terwijl je wel wakker gehouden word met 'bezorger is onderweg' berichten) weet ik weer waarom. Druppel nu is dat ik exact dezelfde smoes kreeg als vorige keer - pech onderweg
Muscle meat is een pracht concept maar het is voor mij niet werkbaar met TrunkRs als bezorgservice. Stuur mij een bericht als je switcht en ik bestel gelijk weer
Nog maar 3 keer besteld vanuit BE maar ook nog geen problemen gehad.
Hoi Olivier,
Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.