Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!

En qua tijd/temperatuur? Thanks voor de snelle reacties!

Ha Olivier,

Is het mogelijk producten van Roosterz&co aan het assortiment toe te voegen?

In het verleden hadden jullie een x-aantal kan ik me herrineren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.029
Update wbt nieuwe producten?

Hoop volgende week mijn eigen multi-vit online te hebben. Voor de rest zijn we druk bezig met kijken naar uitbreiding. We zitten overvol: voorraad plek vs bestellingen bijhouden. Waardoor product ontwikkeling ook achterloopt. EAA, Elektrolyten en protein coffee komt er wel aan. Duurt alleen nog even ivm verpakking bestellen. Design is bijna af.

afgelopen week een bestelling geplaatst. vrijdagavond zou dit binnenkomen..
Tot mijn vrouw enorme weeën begon te krijgen rond 01:00.
In de ochtend was het nog steeds niet op gang dus ik ging kijken wat er allemaal gepland stond voor de dag. Musclemeat stond daar ook bij.
Snel een mailtje gestuurd, want kip die vergaat is ook zonde! bij ons mogen ze het namelijk altijd 9 hoog voor de deur zetten.
Binnen een paar minuten een mail terug gehad van Desirée! Die heeft een passende oplossing gevonden, ergens deze week word het pakket opnieuw verzonden :) .
Erg blij met de geweldige service van MM!

Bedankt voor de hulp,
- Rob

PS! zie bijlage van de email voor een lieve foto :-)

Fijn om te lezen, bedankt!!

Dat... is het grootste compliment dat muscle meat kan krijgen natuurlijk :D! Thnx!!

Gefeliciteerd! Geweldig gedaan.

<3

We hebben laatst de döner gegeten hier, daar waren we helaas allemaal geen liefhebber van. Vonden vooral de structuur van het vlees niet lekker, kwa smaak was vonden we het opzich wel te doen.

Hmm je bent de eerste die dit ooit zegt, jammer dat ik je er niet blij heb mee kunnen maken. Is een enorme hardloper. De bedoeling is opwarmen vanuit bevroren toestand in magnetron. Pan kan structuur wellicht positief veranderen voor je.

Hier is gyros de favoriet, die staan vanavond weer op het programma.

:thumbs:

Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!

Het is pan/magnetron. Ik lees mensen airfryer zeggen alleen veel maaltijden een saus / iets vloeibaars.

Veel plezier met je nieuwe auto’s, doe je goed :thumb:

Dankje!

Ha Olivier,

Is het mogelijk producten van Roosterz&co aan het assortiment toe te voegen?

In het verleden hadden jullie een x-aantal kan ik me herrineren?

Nee nooit gehad, wel getest. Wat niet overtuigd en inkoopprijs was vreselijk van de bites destijds. Tegenwoordig zitten ze met adwords op mijn naam muscle meat te spammen dus hoef ze verder ook niet meer te spreken daarom. Mensen die niet op eigen kracht willen / kunnen groeien = doei.

Hi Olivier,

Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?

Gr!

Hi Olivier,

Gr!
Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. @The Dutch Giant weet jij meer?

• #13.032
Hi Olivier,

Gr!

Ik verwacht morgen eind dag.

Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. @The Dutch Giant weet jij meer?

We moeten eigenlijk terug smsen maar ik weet dat ik praktijk ivm haast de sms wordt gelezen en jouw antwoord meteen wordt doorgegeven. Vervolgens 'on to the next'. Je kunt ervan uitgaan dat het gelezen en doorgevoerd is.

Bedankt voor jullie bestellingen!

We moeten eigenlijk terug smsen maar ik weet dat ik praktijk ivm haast de sms wordt gelezen en jouw antwoord meteen wordt doorgegeven. Vervolgens 'on to the next'. Je kunt ervan uitgaan dat het gelezen en doorgevoerd is.

Bedankt voor jullie bestellingen!
Uiteindelijk heb ik een lading kogelbiefstukken en rundertartaren gekregen ipv de low fat burgers. Waren geen extra kosten dus vanzelfsprekend heel netjes opgelost dan. Bedankt! :D

Hoi Olivier,

Ik zou het Trunkrs gebeuren de deur uit trappen, want die 2% betere leveringspercentage is misschien meetbaar beter dan postNL maar je verliest op dingen die je niet kunt meten volgens mij en dat is gemiste omzet. Ik was vergeten waarom ik gestopt was met bestellen, maar door mijn huidige ervaring (4 dagen te laat bezorgen terwijl je wel wakker gehouden word met 'bezorger is onderweg' berichten) weet ik weer waarom. Druppel nu is dat ik exact dezelfde smoes kreeg als vorige keer - pech onderweg :orly:

Muscle meat is een pracht concept maar het is voor mij niet werkbaar met TrunkRs als bezorgservice. Stuur mij een bericht als je switcht en ik bestel gelijk weer ;)

OFF: 44k reviews van Trunkrs zijn overduidelijk gekochte reviews

Hoi Olivier,

Ik zou het Trunkrs gebeuren de deur uit trappen, want die 2% betere leveringspercentage is misschien meetbaar beter dan postNL maar je verliest op dingen die je niet kunt meten volgens mij en dat is gemiste omzet. Ik was vergeten waarom ik gestopt was met bestellen, maar door mijn huidige ervaring (4 dagen te laat bezorgen terwijl je wel wakker gehouden word met 'bezorger is onderweg' berichten) weet ik weer waarom. Druppel nu is dat ik exact dezelfde smoes kreeg als vorige keer - pech onderweg :orly:

Muscle meat is een pracht concept maar het is voor mij niet werkbaar met TrunkRs als bezorgservice. Stuur mij een bericht als je switcht en ik bestel gelijk weer ;)

Ik heb nooit problemen gehad met trunkers

Hoi Olivier,

Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.

• #13.038
Hoi Olivier,

Heb je een trunkrs nummer of m.m. bestelnummer voor mij? Dan kan ik eens kijken waar het hier aan lag. Helaas is het zo in NL dat het niet uitmaakt of je DHL, trunkrs, postnl etc kiest. Bij elk bedrijf zitten rotte appels (vervelende bezorger) of een depot die minder goed werkt dan de andere. Enige dat wel de afgelopen 2 weken gespeeld heeft is dat Trunkrs is overgestapt naar hun nieuwe sorteercentrum en dat ging niet goed. We zien dat deze week het weer als vanouds loopt gelukkig. Laatste wat ik wil is jou als klant verliezen. Wat we vroeger met postnl deden met dit soort berichten is de postbode op laten bellen. Dat kunnen we bij trunkrs ook. Ervaring is dat het dan ook vaak meteen voor altijd goed gaat. Maar laat ik eerst eens kijken waarom iets 3 dagen bij jouw vertraagd raakt, dat is vrij uitzonderlijk. Excuses voor dit ongemak.

Heb je het uiteindelijk wel in goede staat ontvangen? Zo niet bel onze Alex morgen even via nummer op de site voor geld terug of opnieuw proberen met postbode vooraf op laten bellen.

Ps. tip voor wakker blijven. Klik via de tracking op achterlaten en zet in het veld ''notitie bezorger'' waar dit mag. Zo hoef je niet te wachten. Pakketten blijven uit ervaring t/m de volgende ochtend bevroren en dan pak je het dus bij wakker worden weg. Dit is ook handig als je naar gym wil in de avond etc.

Laatst bewerkt:
  • #13.039
Reviews zijn meestal van mensen die willen klagen. Ook denk ik echt wel dat MM zelf exact weet wat het % is.

Eerste leverdagen percentages zaten bij postnl altijd rond de 97.0%. Tweede leverdagen vrijwel 100% omdat het direct naar postnl punt gaat.
Trunkrs zit afgelopen jaren rond de 99.3% op de eerste dag. Echter zoals ik hierboven net zei afgelopen twee weken niet.
Elke week hebben we 1-3 klanten die een enorme uitschieter hebben zoals hierboven en die helpen we dan heel persoonlijk en ook een plan voor next time. Dat was bij postnl ook zo. Bv een pakket dat fout gesorteerd word (verkeerd sorteercentrum) en veeeel te lang duurt bij goede ligt (dagen dus). Of een postbode die blijft zeggen kan adres niet vinden... waarom bel je de klant dan niet want het telefoonnummer hebben ze! Die postbode laten we dan opbellen door Trunkrs. Of de route niet afgemaakt want het is 22:30, terwijl diepvries voorrang heeft, dus die moet dan op vingers getikt worden. Op het totaal aantal bestellingen is dat zeldzaam, maar omdat we duizenden sturen zien we het elke week. We zijn de grootste voedingsklant bij Trunkrs en hebben daarom ook twee dames die dedicated zijn aan ons om te helpen. Dus als er paniek is, kunnen we heel snel schakelen zoals bv het probleem van het pakket zelf oplossen, of gewoon retour sturen en snel een nieuw pakket maken zodat het als nieuw mee gaat in de stroom. Dit laatste doen we bv bij foute sortering zodat de klant niet dagen wacht. Belangrijk is dan dat de klant snel bij ons meld als hij vermoed dat het mis gaat, hoe sneller wij kunnen handelen.

Voor de duidelijkheid, hier ook geen problemen met levering via Trunkrs.

Terug
Naar boven