- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Das wel een megaverschil met "het flatje" in Hilversum 😄
Waar het allemaal begonnen is

Thnx!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das wel een megaverschil met "het flatje" in Hilversum 😄

Proficiat! Ik ben toch wel benieuwd hoe dit nou zit, want de Jumbo bij mij in de buurt heeft ze niet liggen maar staat wel op 't kaartje. Ik ben er over de spanne van 3/4 maanden een paar keer geweest maar continue leken ze er niet te zijn. Word dit met fases ingevoerd of?![]()
Jumbo heeft de High Protein Meals uitgebreid naar 700(!!) winkels en van 4 naar 8 soorten!! Dit komt doordat jullie massaal de High Protein Meals bij Jumbo gekocht hebben. Iedereen onwijs bedankt voor de support! Check https://musclemeat.nl/jumbo voor alle locaties.
Of bestel op: https://www.jumbo.com/producten/?searchType=keyword&searchTerms=muscle+meat
(Het scherm had een flinke beschadiging maar dat mocht de pret niet drukken)Proficiat! Ik ben toch wel benieuwd hoe dit nou zit, want de Jumbo bij mij in de buurt heeft ze niet liggen maar staat wel op 't kaartje. Ik ben er over de spanne van 3/4 maanden een paar keer geweest maar continue leken ze er niet te zijn. Word dit met fases ingevoerd of?
Ik moest trouwens wel lachen op m'n vlucht begin deze maand, zit je 'rustig' een film te kijken en dan zie je ineens een bekend gezicht(Het scherm had een flinke beschadiging maar dat mocht de pret niet drukken)
![]()
Black Widow en Indiana Jones, wat een eer. Thnx voor delen!dit gaat snellerMM heeft een Customer Service die je kan contacteren voor service inquiries neem ik aan? Lijkt mij handiger dan onofficiëel via een forum waar ze geen aanvullende gegevens voor orders kunnen opzoeken![]()
Excuses voor de misser! Oplossing is prima hoor, maar als je dit even copy paste naar info@musclemeat.nl dan krijg je even een bevestiging van onze Alex. Hij kan geld ook terug storten of code geven met gratis verzending erbij als sorry bv. Ik zit op moment in Canada en Alex die 9 tot 17:00 achter mail en telefoon zit helpt super snel.
Geniet van je verblijf en de filmset (denk ik😋).Excuses voor de misser! Oplossing is prima hoor, maar als je dit even copy paste naar info@musclemeat.nl dan krijg je even een bevestiging van onze Alex. Hij kan geld ook terug storten of code geven met gratis verzending erbij als sorry bv. Ik zit op moment in Canada en Alex die 9 tot 17:00 achter mail en telefoon zit helpt super snel.
Sorry heb je vraag gemist! Ik ga het morgen navragen voor je.Een ideetje wanneer de banaanschijfjes terug binnenkomen? Wordt hier constant gebruikt thuis in de smoothies![]()
Thanks!Sorry heb je vraag gemist! Ik ga het morgen navragen voor je.
Edit: zou woensdag binnen moeten komen!
Ik zag het bericht over de beef bar, maar zie dat er alleen afbeeldingen van de verpakking op de website staan, niet van het product zelf.
Is dat gewoon een grote reep beef jerky of wat moet ik me er bij voorstellen?
musclemeat.nl
. Het heeft de vorm van een plattere balk vormige eiwit reep.Wordt vandaag geproduceerd en komt vrijdag binnen. Toevallig deze ochtend met producent gebeld de productie te verhogen. Product mag niet out of stock gaan bij hun. Laatste weken verkoopt het product harder dan ooit.Weet je misschien wanneer de 5% low fat rundergehakt weer op voorraad komt?