XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.981
  • #12.982
IG-DG-1kgpouches10.jpg

ACTIE: vanaf €19.85/kg Whey Concentraat, misschien wel de beste prijs van NL!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie/
✅
Beste prijs/kwaliteit verhouding van NL.
✅
Mix & Match: combineer smaken en krijg nog steeds de bulk prijs.
✅
Bevat gratis Shaker.
✅
Pouch bevat Sterke ziplock en scoop, handig mee te nemen.
✅
Lekkere smaken en goed oplosbaar.
✅
Lab geteste voedingswaarden.
✅
Thuis geleverd door heel NL, BE en DE.

• #12.983
WhatsApp Image 2024-02-03 at 16.55.26.jpeg

Jumbo heeft de High Protein Meals uitgebreid naar 700(!!) winkels en van 4 naar 8 soorten!! Dit komt doordat jullie massaal de High Protein Meals bij Jumbo gekocht hebben. Iedereen onwijs bedankt voor de support! Check https://musclemeat.nl/jumbo voor alle locaties.
Of bestel op: https://www.jumbo.com/producten/?searchType=keyword&searchTerms=muscle+meat
Proficiat! Ik ben toch wel benieuwd hoe dit nou zit, want de Jumbo bij mij in de buurt heeft ze niet liggen maar staat wel op 't kaartje. Ik ben er over de spanne van 3/4 maanden een paar keer geweest maar continue leken ze er niet te zijn. Word dit met fases ingevoerd of?

Ik moest trouwens wel lachen op m'n vlucht begin deze maand, zit je 'rustig' een film te kijken en dan zie je ineens een bekend gezicht :o (Het scherm had een flinke beschadiging maar dat mocht de pret niet drukken)
IMG_3895.jpg

• #12.985
Proficiat! Ik ben toch wel benieuwd hoe dit nou zit, want de Jumbo bij mij in de buurt heeft ze niet liggen maar staat wel op 't kaartje. Ik ben er over de spanne van 3/4 maanden een paar keer geweest maar continue leken ze er niet te zijn. Word dit met fases ingevoerd of?

Ik moest trouwens wel lachen op m'n vlucht begin deze maand, zit je 'rustig' een film te kijken en dan zie je ineens een bekend gezicht :o (Het scherm had een flinke beschadiging maar dat mocht de pret niet drukken)
IMG_3895.jpg

Ik heb nog geen melding gehad dat er een Jumbo op de kaart staat die het vervolgens niet heeft liggen. Wat zou kunnen zijn is dat de bakjes plat liggen wat soms gebeurt als er een aantal gekocht zijn. De bakjes zijn zwart en wanneer plat daardoor niet goed zichtbaar. Ze moeten rechtop gezet worden. Het ligt in hun eigen vriesvak, bovenste twee planken. Je kunt mij ook het Jumbo adres geven, dan bel ik ze even voor je, voor de dubbel check!

Haha super tof! Wel echt heel cool dat ik nu met twee films in alle vliegtuigen te zien ben :D Black Widow en Indiana Jones, wat een eer. Thnx voor delen!

Twee Dutch Giants is > Maximum Take-Off Weight van een vliegtuig, dat gaat niet goed.

Ha Olivier,

Staan je notificaties voor prive berichten al aan? IK had je tzt een berichtje gestuurd ;)

@The Dutch Giant er is met de levering wat fout gegaan.
Bestelnummer: 712079
Er is ipv 2x V1 Groot Kip Chunks maar 1 zak geleverd.

Hoe gaan we dit oplossen?
Voorstel om een kortingscode te geven van 1x V1 Groot Kip Chunks bij mijn volgende bestelling.
Dat zal dan over 2 weken zijn. :thumbs:

MM heeft een Customer Service die je kan contacteren voor service inquiries neem ik aan? Lijkt mij handiger dan onofficiëel via een forum waar ze geen aanvullende gegevens voor orders kunnen opzoeken :o

• #12.991
Excuses voor de misser! Oplossing is prima hoor, maar als je dit even copy paste naar info@musclemeat.nl dan krijg je even een bevestiging van onze Alex. Hij kan geld ook terug storten of code geven met gratis verzending erbij als sorry bv. Ik zit op moment in Canada en Alex die 9 tot 17:00 achter mail en telefoon zit helpt super snel.

Excuses voor de misser! Oplossing is prima hoor, maar als je dit even copy paste naar info@musclemeat.nl dan krijg je even een bevestiging van onze Alex. Hij kan geld ook terug storten of code geven met gratis verzending erbij als sorry bv. Ik zit op moment in Canada en Alex die 9 tot 17:00 achter mail en telefoon zit helpt super snel.
Geniet van je verblijf en de filmset (denk ik😋).
Ik heb het doorgezet.

Een ideetje wanneer de banaanschijfjes terug binnenkomen? Wordt hier constant gebruikt thuis in de smoothies :D

• #12.994
Laatst bewerkt:
Ik zag het bericht over de beef bar, maar zie dat er alleen afbeeldingen van de verpakking op de website staan, niet van het product zelf.
Is dat gewoon een grote reep beef jerky of wat moet ik me er bij voorstellen?

• #12.997
FB-20%-Beefbar.jpg

Ik zag het bericht over de beef bar, maar zie dat er alleen afbeeldingen van de verpakking op de website staan, niet van het product zelf.
Is dat gewoon een grote reep beef jerky of wat moet ik me er bij voorstellen?

Heb toevallig zelf de bar foto gemaakte die op de verpakking hierboven afgebeeld staat :). Het heeft de vorm van een plattere balk vormige eiwit reep.
Omdat whey eiwit repen al overal te vinden zijn, leek het mij orgineler dit uit te brengen; beef bar. Het is een verbeterde versie van de bestaande Jack Links beef bar.
Dit weekend zijn er meer dan 1000 bars al verkocht wat echt super is om te zien. Altijd spannend of iets loopt. Tot nu toe zijn de reactie goed na proeven.
Best moeilijk om gehakt, kant en klaar en lekker en houdbaar te maken als beef jerky.

Weet je misschien wanneer de 5% low fat rundergehakt weer op voorraad komt?

• #12.999
Weet je misschien wanneer de 5% low fat rundergehakt weer op voorraad komt?
Wordt vandaag geproduceerd en komt vrijdag binnen. Toevallig deze ochtend met producent gebeld de productie te verhogen. Product mag niet out of stock gaan bij hun. Laatste weken verkoopt het product harder dan ooit.

Hebben jullie weleens geprobeerd om een quiche met goede macro’s op de markt te brengen?

En komen de kip pasteitjes ooit nog eens terug?

Terug
Naar boven