XXL Nutrition

dbb kerstgedicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

ooh wat een groot genot hell als mod.. de dag dat dit geschied is dbb voor velen verboden gebied ..de kaarten vliegen om je oren en snel is een nieuw dbb geboren .. maar dan een zonder hell want die red het alleen wel ..

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

waar kom ik precies voor in dit gedicht?

ruud niet getreurd ik ben u niet vergeten en komt zeker aan de beurt

Jou rijmelarij maakt mij blij.

ooh wat een groot genot hell als mod.. de dag dat dit geschied is dbb voor velen verboden gebied ..de kaarten vliegen om je oren en snel is een nieuw dbb geboren .. maar dan een zonder hell want die red het alleen wel ..

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

ruud niet getreurd ik ben u niet vergeten en komt zeker aan de beurt

en ik dan

DIAEPHI .. met jou is het hier op dbb altijd raak maar iedereen pas op ..101 kg spiermassa schoon aan de
haak ..
ze durven niet met jou te trainen want ze zijn zo onder de schijven verdwenen.. ze durven het
ook niet verder te vertellen zoveel kg aan schijven kunnen ze niet tellen ..

zelfs de ecto.s zijn bang als diaephi blaast plakken ze achter het behang in de gym is hij meest
alleen als hij komt gaan de beachboys snel ergens anders heen

wauw je kent me beter dan ik dacht

bedankt

die chocomelgains was je rap weer kwijt dan Daffy ;)

Hallo homo heer waarom sta ik op je genegeer.

OMDAT

rijmt lekker

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Hallo homo heer waarom sta ik op je genegeer.

OMDAT

rijmt lekker

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

rob p .. is de grote player op dbb wat moet je ermee.. zit elke dag in pua topic dat is ongehoord.. hoeveel chicks hij
op tinder heeft gescoord ..
aan trainen komt hij niet meer toe van al dat nken word hij erg moe..maar wees gerust van de dames op
dbb heeft hij er weinig gekust.. of wij moeten het niet weten kunnen we dat ook weer vergeten ..

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

op dbb is sinds kort een dame erbij dat stemt velen blij .. zij komt van heel ver en heeft veel leed overwonnen maar
voor haar is het herstel nu pas begonnen..

maar ze is ook niet op haar bekje gevallen en laat haar niet alles bevallen..maar ze leert en luistert snel dus ze red
het wel.. doet alles op haar eigen manier en traint hard met veel plezier..

marleen je bent in het echt nog leuker en liever dan op dbb.. ik draag jou vriendschap voor de rest van mijn leven met mij mee

ot92 faq really yeaq

Volgens mij is HillR nog steeds de queen womanlet

SANCA .. een woeste strongman met een grote baard noemen hem ook wel de piraat.. hem maak je niks wijs want
hij bouwt nu zijn eigen paleis ..geeft strongman lessen en word steeds fitter straks is hij zelf een cross
fitter..
kom je nog eens langs hasselt en hoor je een hoop gebonk dan is de piraat bezig in zijn krachthonk..
2015 word zijn jaar hij traint zich de t*ring want voor.. throwdown 2015.en is op tijd klaar

interpunctie is een functie .. die ik niet begrijp anders word ik helemaal lijp .. ik ben opgevoed met aap . noot mies van moderne bro science ben ik vies .. de moderne pc weg ermee..al 6 jaar dit gezeur hou nu eindelijk eens je scheur .. mij maakt het niet uit jou wel dan log je maar uit ............................

1mUwtW_B.jpg

Hey geyle PedoBeer, je flikt het hem weer!!
Met veel plezier lees ik jouw kerstgedicht weer met hetzelfde genot als de eerste keer.
Alleen vergeet je mij in je rijm maar het doet mij geen pijn want je steelt wel mijn Hell gezond verstand lijn.
Het gaat je goed ouwe vent want op DBB ben jij toch een beetje bekend!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven