Fitness Seller

dbb kerstgedicht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Like
Waarderingen: jrvi84fi
Goeie gedichten opa.

En lol @ hell voor mod. Dat zal dan de dag zijn dat mister10 geen true natty meer is.

• Like
Waarderingen: Nosje en Fallingout
Op dbb is een man van 26 jaar die noemt mij pedo maar neukt zelf meisjes van 16 klaar ..
..zit 24-7 op op tinder en badoo beschrijft zijn neukertjes en hoe ..

Weet niet wat ik hem heb aangedaan.. Maar hij noemt mij pedo en niet bij mijn naam .. Ik heb wel eens ..ecto .. Gezegd dat was maar gein en niet echt .. Miss zit hij maar te dollen en moet ik maar mee trollen .. Als je iets van pedo in je nabije omgeving hebt meegemaakt dan heb je bij mij de verkeerde snaar geraakt .. Misschien begrijpt .. Gpro .. Dit nu wel daarom reageer ik ook zo fel

Jij noemt anderen ook allerlei dingen die niet kloppen.
Dat mag dan ineens wel..? Come on..Lach daar dan ook gewoon om :)

• Like
Waarderingen: Ot92
Ga er niet meer op reageren ook kutlui hier allemaal ook

• Like
Waarderingen: jrvi84fi
verwardeman zei:
Op dbb is een man van 26 jaar die noemt mij pedo maar neukt zelf meisjes van 16 klaar ..
..zit 24-7 op op tinder en badoo beschrijft zijn neukertjes en hoe ..

Weet niet wat ik hem heb aangedaan.. Maar hij noemt mij pedo en niet bij mijn naam .. Ik heb wel eens ..ecto .. Gezegd dat was maar gein en niet echt .. Miss zit hij maar te dollen en moet ik maar mee trollen .. Als je iets van pedo in je nabije omgeving hebt meegemaakt dan heb je bij mij de verkeerde snaar geraakt .. Misschien begrijpt .. Gpro .. Dit nu wel daarom reageer ik ook zo fel

Link eens wat van mijn pua/tinder/badoo reports mijn grote bejaarde vriend. Ik ben vergeten hoe die ook al weer gingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven