MuscleMeat

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zelfs een aantal jaar geleden werkelijkheid geweest. Geen idee waarom het gestopt is...

Is wel zonde.. Ik zie vaak genoeg mensen in shirts van XXL nutrition en Bodystore trainen, ze zitten lekker, ze zijn goedkoop, en nog sponsoring voor dit board. (En mensen die dit board weer sponsoren).

Alsof ik met een paar aan het ijzer hengstende idioten geasocieerd wil worden:roflol:

:o

Hmm. Snap deze opmerking niet zo. Je traint wel, hebt 40+ armen, maar wilt niet voor bodybuilder aangezien worden? Beetje hypcriet, sorry.

Ik ben afgestapt van dat hele ik ben een HC bodybuilder geneuzel, chicks diggen die shit niet;) Tegenwoordig "fitness" ik en kleden we ons stylo in de gym:cool:

JwZ

ik ben ook voor
ik val nog wel meer onder het type "gemotiveerde ecto", maar bv van die echte BB-tanks zou ik leuk vinden, kan er kopen van maximize, maar zou het cooler vinden met een BB-forum erop dan een supplementenmerk.
nu train ik s'zomers met basketballtanks, ik heb wel nog verre van een lichaam om trots op te zijn, maar vind erg open tanks praktisch in de zomer, ben enorme zwater, vandaar, moet niet teveel rond mijn bovenlichaam hebben dan om te trainen, of het is doorweekt, en plakt dan overal hindererend aan me

We zijn et er inmiddels dus over eens dat het een leuk initiatief is, waar ook geld mee te verdienen valt.. Alleen dit topic gaat ons niet ver brengen, misschien kan TS een pm naar een moderator(?) o.i.d. sturen, die weet wel wat we verder kunnen doen..

Ik verkoop mijn limited edition black vintage DBB sleeveless shirt voor maar 69,95 :thumbs:

leuk idee inderdaad, hopelijk wordt het ook uitgewerkt.

We zijn et er inmiddels dus over eens dat het een leuk initiatief is, waar ook geld mee te verdienen valt.. Alleen dit topic gaat ons niet ver brengen, misschien kan TS een pm naar een moderator(?) o.i.d. sturen, die weet wel wat we verder kunnen doen..

Ja maar ik snap niet wat jij met de winst wil doen ?
Volgens mij is dit forum non-profit

wat maakt het uit of het non-profit is... dan gebruiken ze de 'winsten' voor eht onderhoud van de servers ed... ;)

Je staat best voor lul als je een shirt aan hebt met een forum op je rug :roflol:

waarom?
als er gewoon op de t-shirt iets in de aard van 'DutchBudyBuilding' met logo en daaronder eventueel een slogan staat. wat is daar mis mee

(hiermee bedoel ik trouwens niet dat ik het zou dragen :D)

Kzou eerder gaan voor een t shirt met vanvoor op de borst het logo van dbb
en vanachter op bovenkant rug een bodybuilding/powerlifting related tekst of leuze.

dutchbodybuilding ja.

waar falers als sniperx en luppie helden worden.

no thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven