AndroidHealthClinic

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom?
als er gewoon op de t-shirt iets in de aard van 'DutchBudyBuilding' met logo en daaronder eventueel een slogan staat. wat is daar mis mee

(hiermee bedoel ik trouwens niet dat ik het zou dragen :D)

Wou je toevallig ook nog een roze t-shirt?

+1 ben ook voor..

+1 en ze moeten gratis zijn verdomme :d

Best leuk idee ja :) Voor een mooi prijsje wil ik daar best in rondlopen ^^

en op de voorkant:

Bodybuilding?

[ ] Geschikt
[ ] Ik ben SniperX

te makkelijk....:o

Oh dit is pas een goed idee. En dan kunnen we slogans van dbb-leden op de shirts zetten.

"Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed."

"Doel

Massa. Puur massa."

"Ik ben Sniperx"

"Ik dacht eindelijk rust te hebben.."

Jaaaa..
Dit is geniaal.

Kunnen ofc sponsers van dit forum er ook bijzetten. Ben zeker voor :) wil wel een traingshirtje :)

op men werk kan je fiets en loopkledij kopen met naam firma op en paar sponsors ^^ zo zijn onze sponsers tevreden en hebben we leuk logo van DBB Erop

nu nog iemand vinden die creatief genoeg is om een ontwerp te tekenen :)

logo dbb erop en ook ergens logo's sponsers ^^

"Dutchbodybuilding; seperates the men from the Sniperx."

Voorzijde> Ik Spam op Dbb
achterkant> U ook?

wtf, waar gaat dit heen? het idee is dbb shirtjes te laten drukken en jullie komen meteen aan met ik ben sniperx shirts, daar gaat al helemaal niemand in lopen.
behalve sniperx

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Voorzijde> Ik Spam op Dbb
achterkant> U ook?
r*tard :roflol:

Leuk idee idd , of ik ze zou dragen is weer wat anders. Volgens mij kom ik zowieso niet veel mensen tegen van DBB , aan het aantal deadlifters in onze gym te zien , bijna geen :( .

Meh, doe dan iets heftigs met bijv. een tear-my-shirt-virtually-apart effect, inclusief terminahtah met een dbb shirt aan.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meh, doe dan iets heftigs met bijv. een tear-my-shirt-virtually-apart effect, inclusief terminahtah met een dbb shirt aan.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
???wut
2n7s0n.jpg

Zie je iemand met een DBB shirt lopen in de sportschool (ecto as hell). Loop je naar hem toe en vraag je; "Hey zit jij ook op dbb? Wat is je nickname daar dan?"

Na wat gelach hoor je die gozer zeggen; "Zeg ik niet".

Kom je terug hier op DBB en open je een topic "Welke kl***zak zag ik vandaag in de sportschool?"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven