Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor Giggs?
Leeftijd: 35
Score: 95, 92, 93
het maakt me niet zoveel uit hoe oud hij is. Mijn spelers werden nogal moe.
pff.. niet bepaald glanzend gewonnen voor de 2e pot achtereen.. maar 3 punten is toch 3 punten
compo ligt echt nog heel dicht bij elkaar

1-2 verloren van Stoke City (4-4-2) met deze opstelling:
Benzema------------Ronaldinho-----------Ibrahimovic
Giggs------Cambiasso-------Modric--------C. Ronaldo
Riise-------------------Vidic-------------------Puyol
En dan ook nog eens Benzema die 8 weken geblesseerd is: "slijtage vd knieschijf". Voor de match was hij 100% fit en hij is 21 jaar oud. Beetje onrealistisch dat hij dan zo'n zware blessure krijgt.
Volgens mij heeft die computer die de matchen 'berekend' iets tegen mij.![]()

Je doet het aardig lekker hoor. Je zit pal op de top 5 en ook de top 3 lonkt![]()

Hehe, thanks.. maar merk wel een aanzienlijk verschil in managerkwaliteiten hier t.o.v andere compo's waar ik speel. Op de Franse server sta ik 1e met depo en op de .co.uk server sta ik 1e met Palermo![]()
Er zitten ook wel veel goede managers in ons league. Misschien dat dat het verschil maakt? Met andere subaccounts(Aston villa/makkelijk kampioen geworden) En nu draai ik met hull city! en az ook mee bovenin. En met Getafe sta ik 3e.

pff.. niet bepaald glanzend gewonnen voor de 2e pot achtereen.. maar 3 punten is toch 3 punten
compo ligt echt nog heel dicht bij elkaar
Bah, nu haak ik weer af. Komende wedstrijden worden moeilijk, Fullham moet ik iig zeker winnen.
zal wel meevallen...ik gun je de drie punten hoor