AndroidHealthClinic

DBB League part 2 @ OSM

Hoeveel zou ik kunnen vragen voor Giggs? :)

Leeftijd: 35
Score: 95, 92, 93

Hele mooie uitslagen vandaag :D

competitie helemaal open

Hoeveel zou ik kunnen vragen voor Giggs? :)

Leeftijd: 35
Score: 95, 92, 93

Ik heb um al gekocht :) het maakt me niet zoveel uit hoe oud hij is. Mijn spelers werden nogal moe.

4-0 verloren wat ik al wel een beetje dacht. Ik spaar mijn team even de meeste spelers hebben rust nodig dus speel ik op mijn reserve team

klote rivelino

• Topic Starter Topic Starter

Jammer van die valse start van mn ploeg. Maar ik heb Tottenham, Man city en chelsea een dienst bewezen. En zelf blijf ik ook aanhaken. Je had vandaag de koppositie kunnen overnemen, jammer bro. Over een paar dagen moet jij tegen liverpool, dus als je zorgt dat je ze even klopt. Dan sta jij 1e en maak je die ploegen onder jou heel gelukkig;)

pff.. niet bepaald glanzend gewonnen voor de 2e pot achtereen.. maar 3 punten is toch 3 punten :)
compo ligt echt nog heel dicht bij elkaar

jeeeeej 2-0 liverpool gedoet xD
nu is het weer een stukje spannender

1-2 verloren van Stoke City (4-4-2) met deze opstelling:

Benzema------------Ronaldinho-----------Ibrahimovic

Giggs------Cambiasso-------Modric--------C. Ronaldo

Riise-------------------Vidic-------------------Puyol

En dan ook nog eens Benzema die 8 weken geblesseerd is: "slijtage vd knieschijf". Voor de match was hij 100% fit en hij is 21 jaar oud. Beetje onrealistisch dat hij dan zo'n zware blessure krijgt. :(

Volgens mij heeft die computer die de matchen 'berekend' iets tegen mij. :D

1-2 verloren van Stoke City (4-4-2) met deze opstelling:

Benzema------------Ronaldinho-----------Ibrahimovic

Giggs------Cambiasso-------Modric--------C. Ronaldo

Riise-------------------Vidic-------------------Puyol

En dan ook nog eens Benzema die 8 weken geblesseerd is: "slijtage vd knieschijf". Voor de match was hij 100% fit en hij is 21 jaar oud. Beetje onrealistisch dat hij dan zo'n zware blessure krijgt. :(

Volgens mij heeft die computer die de matchen 'berekend' iets tegen mij. :D

Je bent de enige Belg in de compo heh.. dan krijg je dat soort dingen :P

Je doet het aardig lekker hoor. Je zit pal op de top 5 en ook de top 3 lonkt;)

Hehe, thanks.. maar merk wel een aanzienlijk verschil in managerkwaliteiten hier t.o.v andere compo's waar ik speel. Op de Franse server sta ik 1e met depo en op de .co.uk server sta ik 1e met Palermo :)

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, thanks.. maar merk wel een aanzienlijk verschil in managerkwaliteiten hier t.o.v andere compo's waar ik speel. Op de Franse server sta ik 1e met depo en op de .co.uk server sta ik 1e met Palermo :)

Er zitten ook wel veel goede managers in ons league. Misschien dat dat het verschil maakt? Met andere subaccounts(Aston villa/makkelijk kampioen geworden) En nu draai ik met hull city! en az ook mee bovenin. En met Getafe sta ik 3e.

Er zitten ook wel veel goede managers in ons league. Misschien dat dat het verschil maakt? Met andere subaccounts(Aston villa/makkelijk kampioen geworden) En nu draai ik met hull city! en az ook mee bovenin. En met Getafe sta ik 3e.

Dat bedoelde ik ook idd. Groot aantal goeie managers hier, maakt het heerlijk spannend en leuk :)

pff.. niet bepaald glanzend gewonnen voor de 2e pot achtereen.. maar 3 punten is toch 3 punten :)
compo ligt echt nog heel dicht bij elkaar

Bah, nu haak ik weer af. Komende wedstrijden worden moeilijk, Fullham moet ik iig zeker winnen.

och ja chelseo ook verloren...

ik ga natuurlijk weer verliezen van fulham

heb iig weer een nieuwe opstelling van stal gehaald.

Terug
Naar boven