Fitness Seller

DBB League part 2 @ OSM

saha en essien op de tl:D

garantie voor doelpunten die saha :D

armoed saaiers

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn oud bro haha. De meeste managers zoeken jongen talentvolle gozers. Als je ze echt kwijt wil, steek ik natuurlijk de helpende hand toe.(Dan wil ik ze wel op waarde op 1m hoger)

Waarom geef je ze rust? Ze zijn toch gewoon fit? Ik vind het niet erg hoor riv!!11!11!:cool:

Jup, maar als ze vanavond spelen dan komen sommige met conditie op 90% of er net onder. Dus dan zijn ze voor de volgende wedstrijden niet topfit. En ik wil ze graag fit hebben voor de komende duels. Ik krijg 4 zware duels in de komende 5 wedstrijden.

Jup, maar als ze vanavond spelen dan komen sommige met conditie op 90% of er net onder. Dus dan zijn ze voor de volgende wedstrijden niet topfit. En ik wil ze graag fit hebben voor de komende duels. Ik krijg 4 zware duels in de komende 5 wedstrijden.

Ah ok, op die manier.

Ik hoop in de middenmoot te kunnen meedraaien, ik hoef maar 10e te worden. Dit gaat me wel lukken denk ik, ik heb nu een aardig team opgebouwd, gezien m'n begin selectie.

thnx riv !

ik hoop nu inderdaad weer wat punten te gaan pakken. Mn selectie is wel 9de plaats waardig

Ah ok, op die manier.

Ik hoop in de middenmoot te kunnen meedraaien, ik hoef maar 10e te worden. Dit gaat me wel lukken denk ik, ik heb nu een aardig team opgebouwd, gezien m'n begin selectie.

Je hebt 1 van de betere selecties ja.(Van de kleinere ploegen)

Veel routine enzo, goed ingekocht. Ik hoop dat het goed gaat vanavond. Ik heb Messi er toch maar ingezet. Die andere heb ik nog wel rust gegeven. Ik hoop met gomez-adebayor-messi wel 2/3 goaltjes te maken.

Je hebt 1 van de betere selecties ja.(Van de kleinere ploegen)

Veel routine enzo, goed ingekocht. Ik hoop dat het goed gaat vanavond. Ik heb Messi er toch maar ingezet. Die andere heb ik nog wel rust gegeven. Ik hoop met gomez-adebayor-messi wel 2/3 goaltjes te maken.

Ik verwacht een aardige zege, 3-1 ofzo in jouw voordeel.

Vanavond moet ik winnen om min of meer nog kans te maken op top 5. Anders wordt het zeer moeilijk! :p

Eens kijken of ik na het verlies blamage tegen de computer weer punten kan pakken door villa af te straffen :)
Enige probleem is dat mn keeper een rode kaart heeft en ik bij lange na niet mn sterkste middenveld kan opstellen helaas :P
qua aanval zit het wel goed gelukkig

dit is echt ****ing niet normaal.....in blessure tijd weer verloren k*nkerzooi

Geen verrassende uitslagen wederom.

Voor alle zekerheid een paar vermoeide spelers eruit gegooid, Echt veel vertrouwen heb ik niet tegen Everton. Dus laat ik de 'elite' subs wat ervaring op doen.:p

Lol 4-2 verloren -_- lol ik moet7e worden

Riv jij staat ook sneaky op de 6e plaats opeens.
je komt een beetje dichtbij man xD

Terug
Naar boven