- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
water is ook drank... of staat heel DBB voor de rij bij de wc om water te tappen![]()
Hihi.. 15 euro aan water wegdrinken.. no thanks jeff..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
water is ook drank... of staat heel DBB voor de rij bij de wc om water te tappen![]()

Hihi.. 15 euro aan water wegdrinken.. no thanks jeff..![]()

meestal is het eten zo zout in dat soort all you can eat plaatsen dat je wel wil drinken![]()

15€ lijkt me wel dat je daarmee normaal boven uit komt met wat wijntjes bij het eten normaal gesproken. Lijkt me ook gewoon fijn een bedrag neer te leggen en dan daar onbeperkt voor kan eten en drinken zonder verdere zorgen.

Het 'probleem' zit ehm in het feit dat all-in enkel kan vanaf 10 personen.Mij maakt 't verder ook niet uit wat anderen doen.
Ik zit midden in m'n cut, mag geen alcohol of frisdrank.. Pun kan ivm rijden ook niet onbeperkt alcohol drinken. Om dan 30 euro extra te betalen voor iets waar we geen gebruik van maken gaat mij een beetje ver![]()
Het 'probleem' zit ehm in het feit dat all-in enkel kan vanaf 10 personen.
Halen we dat uberhaupt? 10 personen die mee gaan eten..het gros lijkt alleen te komen trainen..
Was jij nog in eigenlijk nu het centraler in NL is?Dat splitten gaat toch niet joh. Als er al een paar zijn die niet all incl. willen drinken dan moet de rest dat ook.
Zaterdag 21 februari 2015 trainen bij All-in fitness in Utrecht van 14:00-16:00 (Kosten 75euro/aantal personen)
Adres: Vlampijpstraat 79, 3534 AR Utrecht
Was jij nog in eigenlijk nu het centraler in NL is?
Alleen trainen? (Bij All-in in Utrecht)
Top! Lijkt me gezelligwellicht kom ik toch wel, heb die zaterdag blijkbaar geen werkweekend maar vakantie![]()

Zeker, maar enigzins bevestiging zou top zijn..

wellicht kom ik toch wel, heb die zaterdag blijkbaar geen werkweekend maar vakantie![]()

Zeker, maar enigzins bevestiging zou top zijn.. ..van een ieder overigens (ivm reserveren van het restaurant)![]()
hoeveel squatrekken en stangen hebben ze eigenlijk in die gym.. anders word het superdude trainen in die gym![]()
hoeveel squatrekken en stangen hebben ze eigenlijk in die gym.. anders word het superdude trainen in die gym![]()