XXL Nutrition

DBB meet februari/maart 2015 in omgeving Utrecht

Peiling Peiling Ik kom graag naar de DBB meeting en kan aanwezig zijn op de volgende data:

• Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .
15€ lijkt me wel dat je daarmee normaal boven uit komt met wat wijntjes bij het eten normaal gesproken. Lijkt me ook gewoon fijn een bedrag neer te leggen en dan daar onbeperkt voor kan eten en drinken zonder verdere zorgen.

15€ lijkt me wel dat je daarmee normaal boven uit komt met wat wijntjes bij het eten normaal gesproken. Lijkt me ook gewoon fijn een bedrag neer te leggen en dan daar onbeperkt voor kan eten en drinken zonder verdere zorgen.

+1

Het feit dat er geen drankprijzen op internet staan lijkt er al op dat je 5 euro voor een drankje kan aftikken.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, laten we maar gaan stemmen dan wie all-in wil en wie zonder. Misschien kunnen we bij genoeg animo een gesplitste reservering maken. Zet hieronder even erachter of je all-in wilt eten of 'normaal'

- bappi
- basmca (trainen)
- Casper1988
- DBBdominik
- HillR (trainen)
- KoekieMonster
- lloydatoni (trainen + eten)
- Lm7790 (trainen + eten)
- meaantje (trainen)
- NickyCF (trainen)
- Punjab (trainen)
- Skatermarvin (trainen + eten)
- Bain (trainen + eten)
- Joostd (trainen + eten)
- Wovano (trainen)
- Wengstertje (trainen)

Mij maakt 't verder ook niet uit wat anderen doen.

Ik zit midden in m'n cut, mag geen alcohol of frisdrank.. Pun kan ivm rijden ook niet onbeperkt alcohol drinken. Om dan 30 euro extra te betalen voor iets waar we geen gebruik van maken gaat mij een beetje ver :o

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

- bappi
- basmca (trainen)
- Casper1988
- DBBdominik
- HillR (trainen + eten normaal)
- KoekieMonster
- lloydatoni (trainen + eten)
- Lm7790 (trainen + eten)
- meaantje (trainen)
- NickyCF (trainen)
- Punjab (trainen + eten normaal)
- Skatermarvin (trainen + eten)
- Bain (trainen + eten)
- Joostd (trainen + eten)
- Wovano (trainen)
- Wengstertje (trainen)

Mij maakt 't verder ook niet uit wat anderen doen.

Ik zit midden in m'n cut, mag geen alcohol of frisdrank.. Pun kan ivm rijden ook niet onbeperkt alcohol drinken. Om dan 30 euro extra te betalen voor iets waar we geen gebruik van maken gaat mij een beetje ver :o
Het 'probleem' zit ehm in het feit dat all-in enkel kan vanaf 10 personen.

Halen we dat uberhaupt? 10 personen die mee gaan eten..het gros lijkt alleen te komen trainen..

Dat splitten gaat toch niet joh. Als er al een paar zijn die niet all incl. willen drinken dan moet de rest dat ook.

Ik kom trainen! Is de trainlocatie al bekend?

wellicht kom ik toch wel, heb die zaterdag blijkbaar geen werkweekend maar vakantie :roflol:

• Like
Waarderingen: LM
Ik kom trainen! Is de trainlocatie al bekend?
Alleen trainen? (Bij All-in in Utrecht)
wellicht kom ik toch wel, heb die zaterdag blijkbaar geen werkweekend maar vakantie :roflol:
Top! Lijkt me gezellig:D

Zeker, maar enigzins bevestiging zou top zijn..

..van een ieder overigens (ivm reserveren van het restaurant):D:o

hoeveel squatrekken en stangen hebben ze eigenlijk in die gym.. anders word het superdude trainen in die gym :(

Terug
Naar boven