XXL Nutrition

DBB meet februari/maart 2015 in omgeving Utrecht

Peiling Peiling Ik kom graag naar de DBB meeting en kan aanwezig zijn op de volgende data:

• Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hmm, zowel the mix als golds zijn wel fijne gyms! Golds is volgens mijn wel iets meer hardcore..

Bij the mix kun je inderdaad daarna nog even stoer doen in zwembad merwestein.. ;)

Hmm, zowel the mix als golds zijn wel fijne gyms! Golds is volgens mijn wel iets meer hardcore..

Bij the mix kun je inderdaad daarna nog even stoer doen in zwembad merwestein.. ;)

ik ken beide uiteraard bij golds gym is idd wel meer hardcore maar stervens druk zeker s.avonds uitgaande dat de meet op zaterdag ochtend/middag is kan meevallen

de mix is ook ok dumbells zwaar zat en squash en zwemmen

eten in vianen bij . senso .. wok restaurant is aanrader is net helemaal vernieuwd

ik ken beide uiteraard bij golds gym is idd wel meer hardcore maar stervens druk zeker s.avonds uitgaande dat de meet op zaterdag ochtend/middag is kan meevallen

eten in vianen bij . senso .. wok restaurant is aanrader is net helemaal vernieuwd

waar zijn de oneindige komma's gebleven opa? :eek: :eek:

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt voor de tips! Lijkt me best tof als je er ook bij bent!
waar zijn de oneindige komma's gebleven opa? :eek: :eek:
Doe eens lief tegen opa..:o

Gaan we ook selfies maken? Want dan wil ik wel overwegen om te komen

gaan we samen horror film kijken en selfies maken?

mischien dat ik wel kom. Ligt een beetje wie er komen enzo :$

ommenabij Veenendaal moet je eens langs LaVita gaan

Ze hebben alles, alleen de begeleiding moet je negeren :o

als we gaan zwemmen kom ik niet dan word ik zeker gepest

Terug
Naar boven