Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, zowel the mix als golds zijn wel fijne gyms! Golds is volgens mijn wel iets meer hardcore..
Bij the mix kun je inderdaad daarna nog even stoer doen in zwembad merwestein..![]()
ik ken beide uiteraard bij golds gym is idd wel meer hardcore maar stervens druk zeker s.avonds uitgaande dat de meet op zaterdag ochtend/middag is kan meevallen
de mix is ook ok dumbells zwaar zat en squash en zwemmen
eten in vianen bij . senso .. wok restaurant is aanrader is net helemaal vernieuwd

Bedankt voor de tips! Lijkt me best tof als je er ook bij bent!ik ken beide uiteraard bij golds gym is idd wel meer hardcore maar stervens druk zeker s.avonds uitgaande dat de meet op zaterdag ochtend/middag is kan meevallen
de mix is ook ok dumbells zwaar zat en squash en zwemmen
eten in vianen bij . senso .. wok restaurant is aanrader is net helemaal vernieuwd
Doe eens lief tegen opa..

Bedankt voor de tips! Lijkt me best tof als je er ook bij bent!
Doe eens lief tegen opa..![]()

Gaan we ook selfies maken? Want dan wil ik wel overwegen om te komen

kieskeurige biatch!mischien dat ik wel kom. Ligt een beetje wie er komen enzo :$

Omdat je niet in de glijbaan past?als we gaan zwemmen kom ik niet dan word ik zeker gepest