AndroidHealthClinic

DBB meet Haefland sport september/oktober 2015

Voorkeursdatum


  • Totaal stemmers
    14
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Toen ik er nog trainde was het nog €27/maand geloof ik :D
Nu is het 23,80 per maand en 19,80 indien je een jaarabonnement neemt. Niet duur dacht ik zo. Wel belachelijk dat ze op dagen als vandaag maar geopend zijn tot 12. Alsof ze Hemelvaart gaan vieren.
 
pff was vergeten hoe fking ver van te voren dit gepland was :roflol:
 
Nog 3 maandjes
 
nu nog een datum:P
 
Ja! Mijn wedstrijd is btw verplaatst naar 17 oktober, dus ik hoop dat het de 3e of 31e word dan?
 
3okt. heeft wel de meeste stemmen, dus kom maar op met 3okt.:)
 
Gratis OV tot en met 31september:( dat wordt dus op de fiets naar zuid limburg. Hoef ik het hele jaar ook geen strafcardio meer te doen:roflol:
 
Gratis OV tot en met 31september:( dat wordt dus op de fiets naar zuid limburg. Hoef ik het hele jaar ook geen strafcardio meer te doen:roflol:

Misschien mag je wel bij marvin achterop om zijn strafcardio wat hogere intensiteit te geven :roflol:
 
Gratis OV tot en met 31september:( dat wordt dus op de fiets naar zuid limburg. Hoef ik het hele jaar ook geen strafcardio meer te doen:roflol:
Zijn vast wel van die goedkope treinkaartjes te verkrijgen voor een tientje bij kruidvat/AH.

Misschien mag je wel bij marvin achterop om zijn strafcardio wat hogere intensiteit te geven :roflol:
:o
Laten we alvast afspreken geen strafcardio of apenkoppen grappen te maken op de meet :p

Verder even wat de planning was, Nicky zal dit nog wel aanpassen in de OP.

Het idee was dus trainen van 14.00-16.00 en vervolgens rond 17.00 gaan ergens eten. Hiervoor hadden we drie opties in gedachten:
- Yumi Sushi & grill
- Restaurant parkstad plaza (wok)
- Happy Italy Kerkrade

Hierbij moet opgemerkt worden dat Yumi Sushi en grill op loopafstand is van Haefland-sport en de andere twee zijn op zo'n 15 min rijden, geleden naast het stadion van Roda JC. Denk dat we hiervoor binnenkort een poll aanmaken.
 
Gaan we daarna nog uit hier?
 
Uitgaan in zuid limburg, moet wel kunnen crashen dan :roflol: of een beetje gunstige lift krijgen
 
Zou dan wel in Maastricht gaan, Heerlen is saai.
 
uitgaan moet ik ook voor passen.
 
Back
Naar boven