Fitness Seller

DBB Phil Heath en Sushi meet!

15:00?

14:30?

Ik moet eigenlijk met Marin overleggen. Killy jou gaan we dus pas bij Sumo zien? :(

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben er gewoon bij jongens, reservering staat gewoon op 10 april ;)

Ik ben wss helemaal vrij dus zeg maar wanneer de eerste komen. Als er nog mensen willen trainen bij straatweg of bodies zeg het maar.

Ik ben ook de hele dag vrij.. Wil eventueel wel trainen

Nee ik ben er gewoon bij jongens, reservering staat gewoon op 10 april ;)

Ik ben wss helemaal vrij dus zeg maar wanneer de eerste komen. Als er nog mensen willen trainen bij straatweg of bodies zeg het maar.

Ik ben ook de hele dag vrij.. Wil eventueel wel trainen

Wou in de ochtend hier nog trainen, dan thuis ff douche en trein pakken naar Rotterdam. Durf niet samen te douchen met Killy en GNS na afloop :o

Nee srs, na 2-2,5 uur in de trein zitten word k*t training. Killy als je vrij bent die dag dan ben ik wel om 14:00 in rotterdam als jou dat ook uitkomt

Wou in de ochtend hier nog trainen, dan thuis ff douche en trein pakken naar Rotterdam. Durf niet samen te douchen met Killy en GNS na afloop :o

Nee srs, na 2-2,5 uur in de trein zitten word k*t training. Killy als je vrij bent die dag dan ben ik wel om 14:00 in rotterdam als jou dat ook uitkomt

wtf bro, laat je me alleen? :(

14:00 sounds good enough for me.
en ik denk dat ik de training dan skip, geen zin om uitgelachen te worden;)

Ik kan er ook pas om 14:00-1430 zijn, ligt er een beetje aan hoe laat ik klaar ben met mijn tentamen

sky en ik komen zoiezo om 55 aan, anders word het moeilijk voor ons met de trein..
anders geef je 1 van ons je nummer, bellen we je wel, lijken we ook nog populair

doen we 14:55 gewoon, rotterdam-centraal.
sky dat betekent dat je om 12:27 in de trein moet zitten!

btw, pm me even je nummer via fb

Wilt niemand mijn nummer? :sad:

naar wie is het handigste om de contactgegevens te sturen? de organisator vn dit topic dan maar?

Kga ook daar eten en dan jullie stalken. Als jullie een eenzame buffel daar zien eten en stiekem fotos van jullie maakt dan weet je dat ik dat ben.

Altijd maat weer die neppe fotos na afloop alsof het altijd zo gezellig is. Ik laat de ware meet zien op mijn camera, met de minutenlange awkward stiltes en de slechte poses waar de zwakke spiergroepen te zien zijn.

Stuur maar naar mij, ik organiseer de boel

Kga ook daar eten en dan jullie stalken. Als jullie een eenzame buffel daar zien eten en stiekem fotos van jullie maakt dan weet je dat ik dat ben.

Altijd maat weer die neppe fotos na afloop alsof het altijd zo gezellig is. Ik laat de ware meet zien op mijn camera, met de minutenlange awkward stiltes en de slechte poses waar de zwakke spiergroepen te zien zijn.

that's some big ass memory stick you got there then ...

oh killy, regel jij de foto's of moet ik me roze camera meenemen?

Terug
Naar boven