AndroidHealthClinic

DBB Phil Heath en Sushi meet!

images?q=tbn:ANd9GcQw7gNo4qCSVwvBT31IXTjli76YR3oWcBoMXJdA746bZzL6HQ2inj8IBH-6.png

Of ik doe een zyzz tanktop aan :D

• Topic Starter Topic Starter
Oke mensen, laatste kans om mee te gaan.
Ga vandaag pm sturen en morgen reserveren

je krijgt vandaag wss geen antwoord van me terug, omdat ik straks nog moet gaan werken enzo.. maar ik ga mee! ga samen met sky :)

Reserveer wel op de binnerotte dan want die is veeel ruimer en dichterbij :D die op de westersingel is echt belachelijk klein. Als er een beetje grote mensen bij zijn dan hebben die echt een probleem daar ;)

Reserveer wel op de binnerotte dan want die is veeel ruimer en dichterbij :D die op de westersingel is echt belachelijk klein. Als er een beetje grote mensen bij zijn dan hebben die echt een probleem daar ;)

Ik ben er met oma en de crew geweest, dus het kan wel hoor :p

wij waren daar met 15+ man waarvan de meesten 110-150 wogen

Mijn vriendin en ik komen!

ik kom sws naar phil heath, maar kan ik later gewoon aanschuiven als het uitkomt bij sumo?

Super leuk idee gasten! Ik lees het nu pas. Kan ik nog mee?
Zo ja, dan weet ik mischien nog 2 a 3 andere gasten die ook wel mee zouden willen gaan, alleen die zou ik dan eerst even moeten bellen.

Even zakelijk nu, phil gaat om 18u weg, 18u30 reserveren?

Even zakelijk nu, phil gaat om 18u weg, 18u30 reserveren?

Ja klinkt als goede tijd! Mooi nog ff Phill uitzwaaien en afscheidskusjes geven :kiss: (no-homo)

Is er daar verder nog wat te doen tussen 13:00 en 18:00 dan alleen handtekening en foto maken?

Spreken we al om 13;00 af dan? is dat niet een beetje vroeg?

Ik werk bij blaak tot 16:00 dus ben pas rond 16:15 bij die winkel in de koopgoot. Niet stiekem voor die tijd weg gaan met z'n alleen dus hè! Hahahaa

Moet even kijken hoelaat ik kom, ligt er een beetje aan hoe ik met werk, school en andere zooi zit.

Kom je niet eerst even langs mijn huis sky? ;)

Moet even kijken hoelaat ik kom, ligt er een beetje aan hoe ik met werk, school en andere zooi zit.

look's like we're going to have a party!

je weet dat als je sky uitnodigt je mij erbij krijgt he (no-homo)

Jaja en zodra ik binnenkom zie ik dat skinnie op me staat te wachten :eek:
Marin reist ook met me mee

Terug
Naar boven