XXL Nutrition

DBB Phil Heath en Sushi meet!

Phil in die file, wie regelt er een roflcopter?

Veel plezier iedereen! Benieuwd naar foto's :)

Veel plezier straks!! Ik wou dat ik ook kon komen :(

• Topic Starter Topic Starter
Klokkijken kan

Epic moment van de dag: Killy staat uur te vroeg op centraal :roflol: hij dacht dat het al 15:00 was.

ik ben onderweg!

Ik vertrek nu :D Ik moet alleen eerst nog op beurs wachten op Mike. Die is nooit zo snel. Alles gaat in slow motion haha. Maar zodra hij er is kom ik eraan ;) Zal 16:30 worden denk ik

Ik was er ook, wel undercover uiteraard. Killy en Kitty nog gezien. Mee mogen maken hoe zij elkaar ontmoeten :P Hoorde die reus bij jou kitty?
Wilde nog ff gedag zeggen, maar ik moest echt wat eten want had sinds 12 uur al niks meer op, en mijn vrienden wilden ook graag asap weer weg...
En zo actief ben ik hier nu ook weer niet :P

Heb zelf 2 uur in de rij mogen staan voor een fotootje met phil. Toffe gast. Vroeg hem of hij zijn Bentley al is een keer goed op zijn staart had getrapt. Wat een verhalen, geniaal.

Was er iemand van DBB met een griekse man naar Phil geweest? Mocht die persoon dit lezen, stuur mij ff PM :D

Dat dere sexyness :heart:

ImageUploadedByTapatalk1334083506.376866.jpg

Epic, gooi eens een namenrijtje, ken ze niet allemaal

Ik was er ook, wel undercover uiteraard. Killy en Kitty nog gezien. Mee mogen maken hoe zij elkaar ontmoeten :P Hoorde die reus bij jou kitty?
Wilde nog ff gedag zeggen, maar ik moest echt wat eten want had sinds 12 uur al niks meer op, en mijn vrienden wilden ook graag asap weer weg...
En zo actief ben ik hier nu ook weer niet :P

Heb zelf 2 uur in de rij mogen staan voor een fotootje met phil. Toffe gast. Vroeg hem of hij zijn Bentley al is een keer goed op zijn staart had getrapt. Wat een verhalen, geniaal.

Was er iemand van DBB met een griekse man naar Phil geweest? Mocht die persoon dit lezen, stuur mij ff PM :D

Nou had dan ff hallo gezegd ;) ja klopt die hoorde bij mij, is m'n trainings buddy :D haha en DE ontmoeting tussen mij en Killy dat klinkt romantisch hahhaa

Maar was echt gezellig mannen (en vrouw ;)) voor herhaling vatbaar

Idd

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 20:53 ----------

Sow demian wat doet die buidelrat in je nek
Had het op een andere foto ook wel gezien (in je log of op je FB) maar nu moest ik er toch even melding van maken.. :)

die freddy kruger is flink buff.

you mad bishes?

Terug
Naar boven