MuscleMeat

DBB Phil Heath en Sushi meet!

Hahah thnx allen voor t compliment over m'n benen :D

haha ik zag een keer voorbij komen dat je 70cm bovenbenen claimde te hebben en geloofde er geen **** van, maar nu begrijp ik het wel

trouwens grappig om phil te zien op zo'n low definition foto, je ziet alleen maar bobbels uitsteken :D

haha ik zag een keer voorbij komen dat je 70cm bovenbenen claimde te hebben en geloofde er geen **** van, maar nu begrijp ik het wel

trouwens grappig om phil te zien op zo'n low definition foto, je ziet alleen maar bobbels uitsteken :D

Ze dwarft hun allemaa,

de tandjes wat een lekker wijf

niemand kan tegen die benen op XD

precies, en ik heb zoveel gegeten dat ik nu ko alsof ik bij een italiaanse familie hebt gegeten na ligt te buiken

Nou had dan ff hallo gezegd ;) ja klopt die hoorde bij mij, is m'n trainings buddy :D haha en DE ontmoeting tussen mij en Killy dat klinkt romantisch hahhaa

Eerlijk gezegd durfde ik dat niet meer toen ik jou zag, wat een verschijning ;) Mocht er ooit nog een meeting-achtig iets komen ben ik er zeker bij. Geloof dat de volgende BBer die ze naar nederland willen halen Kai Greene is, dus hebben we wat om naar uit te kijken.

Die trainings buddy is echt een beer.

@Killy: Klopt het dat ze jou hebben geinterviewd? Enig idee of het op tv/radio gaat komen? Was van RTVR als ik het goed zag.

mn fotomomentje met de mr olympia, denk niet dat het outmusclen ervan mislukt is :(
ik ben de freddie krueger

[Link niet meer beschikbaar]

Voor het slapen wel weer eten. Feed the muscle!

Terug
Naar boven