gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Om even een quote aan te halen van de film goodfellas:
"Paulie may have moved slow, but it was only because Paulie didn't have to move for anybody."

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

da phuck.. zielige figuren hier... ik zeg niet dat ik veel lift maar wel meer dan het gros hier op DBB..

Ik dacht in de eerste instantie vriend van kitty.
Post Mike hier ook?
en ook best buff met 120 kg
en mee Mike z'n Nederlands is niet zo goed helaas dus van dit forum begrijpt hij zeker weten vrij weinig 
Intellectueel.
---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 10:35 ----------
Hij IS ook buff. Mike, trainingspartner van Kitty.
Vandaar dat je durft te zeggen dat je vriend knapper is dan hijHaha ja denken wel meer mensen maar nee m'n vriend is knapperen ook best buff met 120 kg
en mee Mike z'n Nederlands is niet zo goed helaas dus van dit forum begrijpt hij zeker weten vrij weinig
![]()

Wanneer is de kitty meet ? of wanneer kan ik een keer met je trainen :$
Tijdens het bestellen van dat extra bolletje ijs hing er toch wel een spanning in de lucht xd

Hij vroeg het wel heel lief aan die vrouw. Denk dat ze zowieso geen nee durfde te zeggen tegen hem
---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 12:19 ----------
Merken jullie ook dat je na het zien van Phill meer motivatie hebt om harder te trainen?
Als je 4x220kg bencht, is het niet erg dat je niet snel kan lopen

Als je 4x220kg bencht, is het niet erg dat je niet snel kan lopen![]()
Ligt eraan wat je doelen zijn, beetje op een bankje liggen drukken of rennen. Ik zou het wel weten.
Hij vroeg het wel heel lief aan die vrouw. Denk dat ze zowieso geen nee durfde te zeggen tegen hem
---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 12:19 ----------
Merken jullie ook dat je na het zien van Phill meer motivatie hebt om harder te trainen?
Zeker meer motivatie, vooral met de gesigneerde poster erbij in de homegym.

Mijn trainingsmaat is ook geweest en die kan niet meer stoppen over phil. volgens mij is hij verliefd geworden!