AndroidHealthClinic

DBB Phil Heath en Sushi meet!

Tijdens het bestellen van dat extra bolletje ijs hing er toch wel een spanning in de lucht xd

Ik dacht in de eerste instantie vriend van kitty.
Post Mike hier ook?

Haha ja denken wel meer mensen maar nee m'n vriend is knapper :P en ook best buff met 120 kg :D en mee Mike z'n Nederlands is niet zo goed helaas dus van dit forum begrijpt hij zeker weten vrij weinig ;)

Haha ja denken wel meer mensen maar nee m'n vriend is knapper :P en ook best buff met 120 kg :D en mee Mike z'n Nederlands is niet zo goed helaas dus van dit forum begrijpt hij zeker weten vrij weinig ;)
Vandaar dat je durft te zeggen dat je vriend knapper is dan hij:rolleyes:

Hij vroeg het wel heel lief aan die vrouw. Denk dat ze zowieso geen nee durfde te zeggen tegen hem :p

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 12:19 ----------

Merken jullie ook dat je na het zien van Phill meer motivatie hebt om harder te trainen?

Hij vroeg het wel heel lief aan die vrouw. Denk dat ze zowieso geen nee durfde te zeggen tegen hem :p

Merken jullie ook dat je na het zien van Phill meer motivatie hebt om harder te trainen?

dit zoiezo!
alleen wil me lichaam niet mee doen T_T

ik heb sindsdien spontaan niet meer getraind 0_0

Zeker meer motivatie, vooral met de gesigneerde poster erbij in de homegym.

Mijn trainingsmaat is ook geweest en die kan niet meer stoppen over phil. volgens mij is hij verliefd geworden!

Mijn trainingsmaat is ook geweest en die kan niet meer stoppen over phil. volgens mij is hij verliefd geworden!

Haha.
Vond het overigens wel nice dat die blauwe ogen heeft.
Zie je niet vaak bij gekleurde mensen (en ja als je 15+ minuten met iemand praat dan zie je zoiets wel XD).
Iemand nog dingen van hem gehoord die ze nog niet wisten?

Terug
Naar boven