- Waardering
- 1.015
Moet zeggen dat Killy me voor de cut goede motivatie heeft gegeven door me hele tijd dikkertje te noemen![]()
Graag gedaan dikke!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeggen dat Killy me voor de cut goede motivatie heeft gegeven door me hele tijd dikkertje te noemen![]()

Inderdaad. Toch beetje vreemd dat de grootste trolls van dit forum
nooit geband worden. Soms heb ik het idee dat ze kloontjes zijn van een paar mods.
nu dwing je jezelf eigenlijk om foto's te postenKlopt dat ik een kloon ben. Maar ik ga niet zoals jou janken. Enige wat jij telkens weer over zeikt is dat je zogenaamd goed eet en altijd traind. Je hebt geen pics van jezelf en loopt anderen af te zeiken.
Je bent volgens mij gewoon zo'n kansloos figuur die niet eens weet wat echt trainen is en je vind jezelf wel wat.
Klopt dat ik een kloon ben. Maar ik ga niet zoals jou janken. Enige wat jij telkens weer over zeikt is dat je zogenaamd goed eet en altijd traind. Je hebt geen pics van jezelf en loopt anderen af te zeiken.
Je bent volgens mij gewoon zo'n kansloos figuur die niet eens weet wat echt trainen is en je vind jezelf wel wat.
Enige wat jij doet is altijd janken hier op het forum. fl**ker toch op man.
Ik train niet eens, wat is je punt?Klopt dat ik een kloon ben. Maar ik ga niet zoals jou janken. Enige wat jij telkens weer over zeikt is dat je zogenaamd goed eet en altijd traind. Je hebt geen pics van jezelf en loopt anderen af te zeiken.

Train jij dan wel?

Klopt dat ik een kloon ben. Maar ik ga niet zoals jou janken. Enige wat jij telkens weer over zeikt is dat je zogenaamd goed eet en altijd traind. Je hebt geen pics van jezelf en loopt anderen af te zeiken.
Je vraagt wat ik hier dan doe dus ik vraag of jij wel traint aangezien je hier niet thuis hoort als je niet lift.