Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zucht wou eigenlijk in veldhoven gaan alleen ik zit juist in die week in het buitenland. feelsbadman
moet ik gaan bewijzen dat ik weg ben met school?Kan iemand pics fixen wanneer jullie die sushi bar binnenkomen? Wil heel graag hun koppen zien lol![]()

Ik denk allemaal depressief en in onze ego gekrenkt omdat we net naast phil stondenKan iemand pics fixen wanneer jullie die sushi bar binnenkomen? Wil heel graag hun koppen zien lol![]()

Ik had an sich wel willen komen. Maar het is op een doordeweekse dag..Ik moet werken en mijn zoon is dan bij mij, die gaat voor :-)
Jammer. Volgende meet (mits in weekend) ben ik erbij!
Zit daar ergens een parkeergarage in de buurt? Ik ben helemaal niet bekend in rotterdam.
Zit daar ergens een parkeergarage in de buurt? Ik ben helemaal niet bekend in rotterdam.
Kan iemand pics fixen wanneer jullie die sushi bar binnenkomen? Wil heel graag hun koppen zien lol![]()
Evenveel leden die mss komen als die zeker komen.. ms even een poll opzetten of dit door gaat?