Fitness Seller

DBB Phil Heath en Sushi meet!

zucht wou eigenlijk in veldhoven gaan alleen ik zit juist in die week in het buitenland. feelsbadman

Ja, met vork en kaartje dbb

maak wel ff fotos van de meeting dan

Kom niet ik ga in veldhoven naar phill heath kijken.Zelfs mijn vriendin gaat mee die vind hem hot

Kan iemand pics fixen wanneer jullie die sushi bar binnenkomen? Wil heel graag hun koppen zien lol :trollface:

maak wel ff fotos van de meeting dan

groepsfoto is leuk idee! Ik ga dan natuurlijk wel meme's over iedereens gezicht heen plakken voor anonimiteit, moet je zelf maar komen als je wil weten hoe die koppen eruit zien :trollface:

Gaat lekker met de sign ups na 1 dag killy!, kan je nog Marin1991 erbij zetten? Hij woont hier in de buurt en we gaan samen richting rotterdam.

t is dta ik gewoon moet werken doordeweeks, jammer:(

• Topic Starter Topic Starter
Ik had an sich wel willen komen. Maar het is op een doordeweekse dag..Ik moet werken en mijn zoon is dan bij mij, die gaat voor :-)
Jammer. Volgende meet (mits in weekend) ben ik erbij!

Ik had an sich wel willen komen. Maar het is op een doordeweekse dag..Ik moet werken en mijn zoon is dan bij mij, die gaat voor :-)
Jammer. Volgende meet (mits in weekend) ben ik erbij!

Groot gelijk! Jammer, misschien de volgende keer

Hey ik bedacht me net dat de sumo op de binnerotte veel dichterbij is ;)

Zit daar ergens een parkeergarage in de buurt? Ik ben helemaal niet bekend in rotterdam.

Evenveel leden die mss komen als die zeker komen.. ms even een poll opzetten of dit door gaat?

Ik en skyblazer gaan sowieso, dus hoe meer mensen er komen is alleen maar gezellig.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 23:52 ----------

leuk dat je er bij bent roy!

Evenveel leden die mss komen als die zeker komen.. ms even een poll opzetten of dit door gaat?

zoals killy zegt, wij gaan zowieso. Kom helemaal uit friesland met de trein, moet wel even goed eten om de terug reis te overleven :p

komen er nog belgen?

Terug
Naar boven