MuscleMeat

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

In!

zit ik er nog bij? want als ik naar poule dashbord ga zie ik alleen de grote scorito poule meer staan?

• Topic Starter Topic Starter
best raar, vroeger kwam ik eerst in zo'n overzicht met poules waar ik in zat (DBB en grote scorito poule), maar nu niet meer, kan ook mijn voorspelling niet meer zien

Volgens mij is die site geupdate. Zit er met mijn mobiel op dus weet niet hoe het met pc eruit ziet

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Zal ook nog wel even berichtje doen naar de mensen die hem niet ingevuld hebben.

Ik heb inderdaad een mailtje gehad, maar had hem al tijd terug ingevuld?

Voorspelling aangemeld
Je hebt je voorspelling aangemeld voor deze poule.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Nu wel gelukt Rob?

Je staat nog steeds op niet ingvuld

site doet raar denk ik. telkens als ik de DBB poule open komt er: druk hier om je in te schrijven. als ik daarop druk krijg ik erna een venster 'je moet nog geaccepteerd worden blabla'

Je staat nog steeds op niet ingvuld

Godverredomme

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Heb nog wat dingen 'opgeslagen' nu wel goed? Anders houdt t voor mij op, onduidelijke bloedtering site.

Nu sta je nog steeds op niet ingevuld. Weet niet wat je aan het klunzen bent..

j/k je hebt hem nu ingevuld

in! NL kampioen.. appeltje eitje

Idd, wat een k*tsite.

Nu zegt'ie weer dat ik niet eens in de DBB WK Poule zit :/

Terug
Naar boven