Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2014 - Gesponsord door XXL Nutrition, Bodyenfitshop.nl, Sportfoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Prestatie weegt gewoonlijk het zwaarst door, dus iemand die een grotere sprong maakt kan wel degelijk winnen van iemand die al niveau hoger staat, vergeet niet dat dit in het verleden reeds gebeurd is :)

Als ik zie wie er allemaal mee doen, kan ik alleen nog maar toekijken vanaf de zijlijn.

Succes mannen. Ben benieuwd wie er wint: lees rob s of determination :p

Ah shit ben ik te laat?

We gaan nog even door met inschrijvingen, door de late aankondiging zitten we nog niet aan de 20, wat toch wat te weinig gaat zijn (potentiële) afvallers meegerekend. Wel haasten nu, motiveer ook je maten om mee te doen als je zelf niet kan of wil!

We gaan nog even door met inschrijvingen, door de late aankondiging zitten we nog niet aan de 20, wat toch wat te weinig gaat zijn (potentiële) afvallers meegerekend. Wel haasten nu, motiveer ook je maten om mee te doen als je zelf niet kan of wil!

wel al 20 logjes... denk niet dat iedereen je nog een PM heeft gestuurd ???

Ik was vergeten een pm te sturen, ik wil dus ook nog mee doen haha!

Ja de jouwe had ik al gezien idd.

In op last moment

Hmm, ik voel mijn plaatsing hier met de dag zakken.. :p

Haha, same here. Ga voor top 10.

Leuk, ben benieuwd. Dit jaar wel met de stemmen zichtbaar gemaakt? ;)

Vanavond sluiten we de inschrijvingen definitief. Dus wie nog wil heeft nog ff de tijd...

Oke, ik ben ook wel inn! Dan gaan we maar voor de super-shredded-look. Goodbye all-you-can-eat-sushi-cheat-meals hehehe :D Is het OK als ik morgen een log open BigT? :)

In
Ik ga over een paar jaar wel mee doen

ik heb vrijdag de mail verstuurd hebben jullie deze ontvangen? aangezien ik geen bevestiging heb gekregen?

Ik moet m ook maar eens een dezer dagen versturen.

Vorig jaar kreeg ik ook geen confirmatie, maar die zekerheid is altijd wel fijn natuurlijk.
Ik zend mijn foto's vandaag of morgen ook in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven