XXL Nutrition

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Ik heb fase 1 ook ingevuld

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

[/COLOR]edit: op poule dashboard ==> dbb poule zie ik mn naam brotoscience wel staan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Gaat spanje nu wel of niet met diego costa spelen? Hun kennde wordt er geen spits gebruikt en komt die er alleen in als het moet. Twijfel namelijk hem als topscoorder op te nemen nog.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Ik heb fase 1 ook ingevuld

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

[/COLOR]edit: op poule dashboard ==> dbb poule zie ik mn naam brotoscience wel staan!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je staat nu gewoon op ingevuld.

Nog een 15 tal mensen die op niet ingevuld staan. Jullie hebben tot vanavond wat in te vullen of je voorspelling compleet te maken voor fase 1..

Hoe zie ik nu de tussenstand in de subpoule?

Wat een k*tsite dat scorito..

nvm, thanks

Gaat spanje nu wel of niet met diego costa spelen? Hun kennde wordt er geen spits gebruikt en komt die er alleen in als het moet. Twijfel namelijk hem als topscoorder op te nemen nog.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Je staat nu gewoon op ingevuld.

Nog een 15 tal mensen die op niet ingevuld staan. Jullie hebben tot vanavond wat in te vullen of je voorspelling compleet te maken voor fase 1..

Ik ga er wel van uit dat ze gewoon Diego Costa opstellen. Als je zo veel beter bent ga je je niet zo veel aanpassen.

Mijn topscorers zijn Costa, Messi, Neymar en Suarez.

Je krijgt eerst op dat dashboard van die scorito noobs, als je dan pijltje naar rechts klikt (als je er overheen hovert met je muis) dan ga je naar de dbb poule als je daarin bent toegelaten, dan klik je iets naar links een vinkje aan dat dat je standaard poule pagina wordt.

Ik ga er wel van uit dat ze gewoon Diego Costa opstellen. Als je zo veel beter bent ga je je niet zo veel aanpassen.

Mijn topscorers zijn Costa, Messi, Neymar en Suarez.

Had Mandzukic er ook bij staan maar hoorde net dat hij niet mee mag doen tegen Brazilië?
1 wedstrijd minder.. aanpassen maar weer..

Je krijgt eerst op dat dashboard van die scorito noobs, als je dan pijltje naar rechts klikt (als je er overheen hovert met je muis) dan ga je naar de dbb poule als je daarin bent toegelaten, dan klik je iets naar links een vinkje aan dat dat je standaard poule pagina wordt.

Ja heb hem nu wel, na een aantal minuten klooien

Zit ik er nou bij of?

Heb onder ILOCO ingeschreven

Vanavond!! Brazil lalalalalalalaaaaa
382.gif

Tot hoelaat kan je die uitslagen nog wijzigen? Ik wil één wijziging aanbrengen. Echt een k*tsite.

• Topic Starter Topic Starter
Gvd stressen over morgen.
WK/CL/EK/Liga, ik word ook geen 100..

Als we winnen butthurt-gezeik en als we verliezen veel irritante appjes krijgen, heerlijk.

Terug
Naar boven