MuscleMeat

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

messi goallll
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

aaawh yeahh kheb 2-1 staan :D

Ffffuuuuuuuuuu nog in het zijnet, ik had 3-1.

Wtf, ik had wel een duidelijkere overwinning van Argentinië verwacht. Mijn topscorer heeft ook maar 1 keer gescoord :(

Ik bak er echt helemaal niks van gvd

Wieha, in mijn pool zomaar ineens 2 wedstrijden goed gegokt :D
Zwitserland - Ecuador 2-1
Argentinië - Bosnië 2-1

Vandaag verwacht ik wel een 2-1 overwinning van Duitsland op die Portugezen!

Geen flauw idee wat Iran - Nigeria gaat doen, ik ken die landen geheel niet qua elftal. Iemand een idee wie er allemaal in die elftallen spelen?

BTW: 102 punten totaal heb ik nu.... nog wel steeds onder het gemiddelde van 124 :(

Messi, scoor dan wat meer mooie knaak dat je er rondloopt..

Heb Nigeria laten winnen van Iran en Duitsland wint met 2-1 van Portugal.
Muller gaat er twee scoren :)

Wtf, ik had wel een duidelijkere overwinning van Argentinië verwacht. Mijn topscorer heeft ook maar 1 keer gescoord :(

bosnië heeft echt nog een goed team, zie ze nog wel voor een verassing zorgen na de groepsfase.

straks hopen op duitsland en nigeria!
week terug ging er wel een gerucht dat nigeria de eerste match ging boycotten. er waren weer problemen met bonussen/premies zoals op de confed cup. toen hebben ze ook een match geboycot... wat is dat toch met die afrikaanse landen en geld :o

Potverdomme, teruggezakt naar 22e plaats oid

Pfff, gisteren 3x de juiste winnaar voorspelt, maar zak wel 17 plaatsen in de ranking.

Nog geen enkele keer geluk gehad met juiste goals en men topscorers kunnen er ook geen hol van.

Hertog je gaat eraan.

LM is de hoogst geklasseerde vrouw, niet?

bosnië heeft echt nog een goed team, zie ze nog wel voor een verassing zorgen na de groepsfase.

straks hopen op duitsland en nigeria!
week terug ging er wel een gerucht dat nigeria de eerste match ging boycotten. er waren weer problemen met bonussen/premies zoals op de confed cup. toen hebben ze ook een match geboycot... wat is dat toch met die afrikaanse landen en geld :o

Bosnie heeft elke kans op een stunt gister verprutst. Als ze ooit een kans hadden om te winnen van argentinie dan was het gister wel. Totaal ongeïnspireerd en volgens mij ook nog redelijk tevreden met een kleine nederlaag. Normaal gesproken eindigen ze nu 2de en komen ze tegen Frankrijk te staan. light out, game over.

Bosnie heeft elke kans op een stunt gister verprutst. Als ze ooit een kans hadden om te winnen van argentinie dan was het gister wel. Totaal ongeïnspireerd en volgens mij ook nog redelijk tevreden met een kleine nederlaag. Normaal gesproken eindigen ze nu 2de en komen ze tegen Frankrijk te staan. light out, game over.
eigenlijk was het gwoon 1-1 hoor op dat eigen doelpunt na :(, weetnie welke wedstrijd jij hebt zitten kijken want zoveel beter was argentinie niet

eigenlijk was het gwoon 1-1 hoor op dat eigen doelpunt na :(, weetnie welke wedstrijd jij hebt zitten kijken want zoveel beter was argentinie niet

klopt, ik vond bosnië zelfs licht beter...

die goal van messi was heel mooi natuurlijk, maar blijft een 'dubbeltje op zijn kant'.

bitches zie mij eerste worde

Helaas twee keer ongelukkig met de uitslagen.
Had ARG op 2-0 staan

Terug
Naar boven