- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wtf, ik had wel een duidelijkere overwinning van Argentinië verwacht. Mijn topscorer heeft ook maar 1 keer gescoord![]()

Heb in de pool op mijn werk Bosnie als wereldkampioen.bosnië heeft echt nog een goed team, zie ze nog wel voor een verassing zorgen na de groepsfase.

bosnië heeft echt nog een goed team, zie ze nog wel voor een verassing zorgen na de groepsfase.
straks hopen op duitsland en nigeria!
week terug ging er wel een gerucht dat nigeria de eerste match ging boycotten. er waren weer problemen met bonussen/premies zoals op de confed cup. toen hebben ze ook een match geboycot... wat is dat toch met die afrikaanse landen en geld![]()
eigenlijk was het gwoon 1-1 hoor op dat eigen doelpunt naBosnie heeft elke kans op een stunt gister verprutst. Als ze ooit een kans hadden om te winnen van argentinie dan was het gister wel. Totaal ongeïnspireerd en volgens mij ook nog redelijk tevreden met een kleine nederlaag. Normaal gesproken eindigen ze nu 2de en komen ze tegen Frankrijk te staan. light out, game over.
, weetnie welke wedstrijd jij hebt zitten kijken want zoveel beter was argentinie nieteigenlijk was het gwoon 1-1 hoor op dat eigen doelpunt na, weetnie welke wedstrijd jij hebt zitten kijken want zoveel beter was argentinie niet
Hertog je gaat eraan.
LM is de hoogst geklasseerde vrouw, niet?
Messi, scoor dan wat meer mooie knaak dat je er rondloopt..
Heb Nigeria laten winnen van Iran en Duitsland wint met 2-1 van Portugal.
Muller gaat er twee scoren![]()
ik ook, wij zijn de lul