Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had Rusland op 1-0 tegen België, 0 puntjes erbij
Duitsland-Ghana was wel een zieke match trouwens, heb echt genoten.
Had zelf nooit moeten kiezen voor Ronaldo. Stupid. Bij Real is het een wereldspeler, maar bij Portugal presteert hij geen ****.
Is eigenlijk altijd al zo geweest, maar ik ben ook dom genoeg geweest om hem bij de topscorers te zetten.
Heb Suarez vervangen door hem vanwege knieproblemen van Suarez en omdat ik geen andere topscorers kon bedenken, had weinig vertrouwen in Benzema (onterecht).

Yes mad
Had zelf nooit moeten kiezen voor Ronaldo. Stupid. Bij Real is het een wereldspeler, maar bij Portugal presteert hij geen ****.
---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------
Had gelijkspel.
Vernken die Belgen het weer vlak voor tijd.
Yes mad
Zie ronnie nog wel scoren tegen USA mits hij helemaal fit is.
USA valt leuk aan maar verdedigend is het zwak.
.Yes ik ook! Maar heb ook echt kriebels voor morgen. Ben echt bang dat we gaan verliezen, en dat komt mede door johan derksen

Heb 0 - 3 staan voor usa - portu, maar ben bang dat usa de winst pakt.
Morgen wordt gewoon een gelijkspel.
word nog spannend. Ja heb wel gelijkspel ingevuld voor morgen maar ik hoop dat we winnen, is een lekkerder gevoelIn tweede ronde van rank 60+ naar rank 16 gegaan, zonder topschutters.
Bring it, bitches.
(Behalve Croke, die ging van 76 naar 19)