Fitness Seller

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Zie nu pas dat er geen poedelprijs is. :mad:

Dat wordt mijn strategie aanpassen.

woop woop 21 puntjes erbij

Had Rusland op 1-0 tegen België, 0 puntjes erbij :o

Duitsland-Ghana was wel een zieke match trouwens, heb echt genoten.

b*ch please, gister 17 punten door klose :D

Umad?

Yes mad:mad:

Had zelf nooit moeten kiezen voor Ronaldo. Stupid. Bij Real is het een wereldspeler, maar bij Portugal presteert hij geen ****.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Had Rusland op 1-0 tegen België, 0 puntjes erbij :o

Duitsland-Ghana was wel een zieke match trouwens, heb echt genoten.

Had gelijkspel.
Vernken die Belgen het weer vlak voor tijd.
Yes mad

Had zelf nooit moeten kiezen voor Ronaldo. Stupid. Bij Real is het een wereldspeler, maar bij Portugal presteert hij geen ****.

Is eigenlijk altijd al zo geweest, maar ik ben ook dom genoeg geweest om hem bij de topscorers te zetten.
Heb Suarez vervangen door hem vanwege knieproblemen van Suarez en omdat ik geen andere topscorers kon bedenken, had weinig vertrouwen in Benzema (onterecht).

Is eigenlijk altijd al zo geweest, maar ik ben ook dom genoeg geweest om hem bij de topscorers te zetten.
Heb Suarez vervangen door hem vanwege knieproblemen van Suarez en omdat ik geen andere topscorers kon bedenken, had weinig vertrouwen in Benzema (onterecht).

oeff

2e ronde gaan we knalle g:cool:

1-0 master race checking in

Rang 27, met amper 2 goals van topschutters in 7 wedstrijden.

Wel wat geluk gehad met juiste scores de laatste wedstrijden :o

4matchen maar juist deze ronde, FML

Ben voetbal niet aan het kijken momenteel maar 3-0 voor Algerije in eerste helft, wtf?
Daar ga ik met mijn 1-1.

Yes mad:mad:

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Had gelijkspel.
Vernken die Belgen het weer vlak voor tijd.
Yes mad

Zie ronnie nog wel scoren tegen USA mits hij helemaal fit is.

USA valt leuk aan maar verdedigend is het zwak.

wanneer en hoe kan je de 2de ronde invullen

Ik voorspel 2-0 VS - Portugal.
Doei Portugal!!!

In tweede ronde van rank 60+ naar rank 16 gegaan, zonder topschutters.

Bring it, bitches. :cool:

(Behalve Croke, die ging van 76 naar 19 :o)

usa - portu
ben benieuwd

Chill dat ronaldo toch mee speelt, miss komt hij eindelijk van pas als topscorer

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Heb 0 - 3 staan voor usa - portu, maar ben bang dat usa de winst pakt. :roflol:
Morgen wordt gewoon een gelijkspel.

Haha ja ik ook 3-1 voor portugal :p word nog spannend. Ja heb wel gelijkspel ingevuld voor morgen maar ik hoop dat we winnen, is een lekkerder gevoel

Terug
Naar boven