AndroidHealthClinic

DBB WK POULE 2014: sponsored by Body & fitshop, XXL Nutrition en Sportfood.

Leuk, ookal volg ik geen interland voetbal, toch meedoen!

Heb alles ingevuld, hoop alleen de goede poule :p

In! Acceptatie nodig?

De keuze dat er een bom op 1 van de stadions valt en de WK en het voetbal in het algemeen wettelijk verboden wordt door de wereld staat er niet bij... Tegenvallertje :(

Goede OP. Prima prijzen ook weer. :thumbup:

in!

hazard topscoorder.

in be4 belgie scoort 0 goals :(

Heb ook Brazilië ropje.

in!

Heb ook Brazilië en Spanje als verliezend finalist.

Topscorers poulefase Ronaldo, Fred, Messi en Suarez. Ben benieuwd, zal in ieder geval een mooi WK worden.

• Topic Starter Topic Starter
DBB WK Poule

Ik verwacht eigenlijk dat we een hoop matige wedstrijden gaan zien eerst. Landen die niet willen verliezen enzo. Na groepsfase wordt het natuurlijk wel mooi. Desondanks ga ik proberen zoveel mogelijk te kijken..

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Nice. Kan niet wachten :D

Re: DBB WK Poule

Ik verwacht eigenlijk dat we een hoop matige wedstrijden gaan zien eerst. Landen die niet willen verliezen enzo. Na groepsfase wordt het natuurlijk wel mooi. Desondanks ga ik proberen zoveel mogelijk te kijken..

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Nice. Kan niet wachten :D

Dat is altijd wel, maar er zijn op dit moment zoveel verschillende smaakmakers.

Denk aan naast de favorieten bijvoorbeeld Yaya Toure met Ivoorkust, Vidal en Alexis bij Chili, Suárez en Cavani, Kroatië met een aantal geweldenaars, Pogba die weleens wat kan laten zien of misschien wat fraaie trappen van Honda.

Gaat Falcao het WK redden eigenlijk?

DBB WK Poule

Falcao ging het misschien redden geloof ik maar is nog niet zeker. Maar je hebt wel gelijk idd, elk land heeft wel een paar smaakmakers. Toure kan wel eens gaan vlammen.

Ik verwacht slome matches met weinig doelpunten. Beetje zoals in USA '94. Veels te warm en vochtig voor mooie matches.

Terug
Naar boven