MuscleMeat

Dbol wel of geen nakuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion28

Novice
Waardering
0
Hoi ik wil een dianabol only kuurtje nemen nu beweert mijn zwager dat het niet echt nodig is om een nakuur te doen met bijv. clomid.
Maar als ik op het forum rond kijk dan lees ik weer dat het wel beter is ???

dianabol kuurtje
w1 30mg p/dag
w2 30mg p/dag
w3 30mg p/dag
w4 20mg p/dag
w5 20mg p/dag
w6 10mg p/dag

ik ben 29 jaar
lengte 1.95
90kg

het lijkt me beter van wel een nakuur te doen

waarom bouw je in de laatste weken af ?

zou hem gewoon constant op 30mg per dag houden
6 weken orals vind ik best lang ook
zou eer 4 of 5 weken doen dan

Dboll niet afbouwen(!!) en wel nakuren met nolvadex.

• Topic Starter Topic Starter
Clomid heeft veel meer sides dan nolvadex. En dat je dianabol moet op- of afbouwen is achterhaalt.

Dan moet mijn kuurtje er zo ongeveer uitzien

dianabol kuurtje
w1 30mg p/dag
w2 30mg p/dag
w3 30mg p/dag
w4 30mg p/dag
w5 30mg p/dag 4 uur na de laatste tab. dianabol met clomid beginen.
(ik neem clomid omdat ik daar nog een doosje van heb liggen weg gooien is ook zonde:rolleyes: )

Dan moet mijn kuurtje er zo ongeveer uitzien

dianabol kuurtje
w1 30mg p/dag
w2 30mg p/dag
w3 30mg p/dag
w4 30mg p/dag
w5 30mg p/dag 4 uur na de laatste tab. dianabol met clomid beginen.
(ik neem clomid omdat ik daar nog een doosje van heb liggen weg gooien is ook zonde:rolleyes: )

Goede reden om dat te gebruiken maar goed...

Dbol wel opbouwe en zekere afbouwen....zeer belangrijk bij dbol omdat zeer korte hafwaardetijd heeft van 6 a 8 uur lijkt mij echt niet verstandig om niet te afbouwen...en ook zeker nakuren met nolva en macca...dbo is een a.s. soort die snel aromatiseert en onderdrukt...nakuur erg belangrijk....succes....

dianabol wel opbouwe en zekere afbouwen....zeer belangrijk bij dianabol omdat zeer korte hafwaardetijd heeft van 6 a 8 uur lijkt mij echt niet verstandig om niet te afbouwen...en ook zeker nakuren met nolvadex en macca...dbo is een a.s. soort die snel aromatiseert en onderdrukt...nakuur erg belangrijk....succes....

Nou.. dit is het ubertegenovergestelde wat 90% van dit forum zegt..

Ik heb dbol ook afgebouwd.. geen idee of ik er wat mee bereikt heb, maar na veel lezen toch besloten dit te doen..

dianabol wel opbouwe en zekere afbouwen....zeer belangrijk bij dianabol omdat zeer korte hafwaardetijd heeft van 6 a 8 uur lijkt mij echt niet verstandig om niet te afbouwen...en ook zeker nakuren met nolvadex en macca...dbo is een a.s. soort die snel aromatiseert en onderdrukt...nakuur erg belangrijk....succes....

mischien de laatste paar dagen afbouwen
maar niet de laatste weken

week 6: 10 mg per dag (lijkt me echt zinloos) :)

Ik heb

week 1 40mg/dag
week 2 40mg/dag
week 3 40mg/dag
week 4 30mg/dag
en laatste 3 dagen 20mg/dag

gedaan..

Tjah.. geen idee wat het me had opgeleverd als ik gewoon 40/dag had blijven nemen..

Maar we dwalen af van "nakuur of niet" hier :D

Oke dan ik weet genoeg die nakuur ga ik doen.
bedankt voor de info

Nou.. dit is het ubertegenovergestelde wat 90% van dit forum zegt..

Ik heb dianabol ook afgebouwd.. geen idee of ik er wat mee bereikt heb, maar na veel lezen toch besloten dit te doen..

maakt niet uit wat hier wordt gezegt, ik zeg alleen mijn ervaringen en wat ik heb gelezen...op dit forum lopen veel papegaaien rond en dat zijn gasten die alleen maar napraten wat andere leden zeggen.

afbouwen heeft maar weinig zin, dan is er eerder voor opbouwen wat te zeggen om bv hoofdpijn tegen te gaan, maar afbouwen heeft weinig zin, het is geen T3 waarbij je lichaam weer een eigen functie moet gaan opstarten.

afbouwen heeft maar weinig zin, dan is er eerder voor opbouwen wat te zeggen om bv hoofdpijn tegen te gaan, maar afbouwen heeft weinig zin, het is geen T3 waarbij je lichaam weer een eigen functie moet gaan opstarten.

beste vriend....natuurlijk kan je werkzamestof methandrostenolone niet vergelijken met schildklierhormonen T3....he gaat om halfwaardetijd...50mg methandrostenolone en 10mg zit veel verschil in....als je van 50mg na => 0mg gaat is het klap enorm je verlies van je spieren zal veel meer zijn, ook voor je bloedwaardes schomelingen niet echt verstandig....daarom moet je dbol ook niet only doen zet er altijd test bij.

welke klap, dat valt nog wel mee. Zo zwaar onderdrukt dianabol nou ook weer niet en je hebt de nolvadex ook nog achter de hand (hoewel ik zelf geen nolvadex zou nemen, dat terzijde) En wat betreft schommelende bloedwaarden kun je beter in 1x stoppen en daar aan wennen dan elke week 10mg verlagen en blijven schommelen.

Ben het wel met je eens dat dianabol only idd niet denderend is.

ik zou het zo doen :

dianabol :

week 1 : van 10mg p/dag in het begin van de week opbouwen naar 30mg p/dag
week 2 : 30mg p/dag
week 3 : 30mg p/dag
week 4 : 30mg p/dag
week 5 : 30mg p/dag
week 6 : 30mg p/dag (afbouwen mag maar hoeft niet)

en wil je een kuurtje waar je toch iets deftig wil aan overhouden, dan zou ik er zeker sust bijzetten :

week 1-8 : 500mg sust (verdelen, dus 2 keer per week te zetten)

nakuur : nolvadex

ik zou het zo doen :

dianabol :

week 1 : van 10mg p/dag in het begin van de week opbouwen naar 30mg p/dag
week 2 : 30mg p/dag
week 3 : 30mg p/dag
week 4 : 30mg p/dag
week 5 : 30mg p/dag
week 6 : 30mg p/dag (afbouwen mag maar hoeft niet)

en wil je een kuurtje waar je toch iets deftig wil aan overhouden, dan zou ik er zeker sust bijzetten :

week 1-8 : 500mg sust (verdelen, dus 2 keer per week te zetten)

nakuur : nolvadex

Hoi D ik hoor veel verschillende dingen over dianabol bijv. je komt 10kg aan en je houd 5 kg over ??? sommige zeggen dat je er niks aan over hou :eek:
wel/geen nakuur wel/niet opbouwen afbouwen:(
Ik denk dat ik maar ff geduld heb tot ik mijn deca en sust
binnen heb en dan alles in 1x zetten dat duurt helaas nog wel ff,
maar daar voel ik me heel wat zekerder bij dan een dianabol only kuurtje.

absoluut de beste beslissing, krijg je geen spijt van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven