MuscleMeat

Dbol wel of geen nakuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies gwn 6 weken..

Ik ga beginnen met dianabol pillen van 10mg ! Ga een kuur doen van 8 weken, eerste 4 weken 3x 10mg per dag en de volgende 4weken 4x 10mg per dag! Ik zit dus met het nakuur,is het nodig?welke moet ik nemen?en hoe lang moet ik het innemen en de hoeveelheid per dag? Ik train al een tijdje,ben 21jaar weeg 61kg en ben 1,72 lang!

Moet ik ook een minder sterke dosis of wat? HELP !!!

wat een bump! zit ik 4 jaar oud topic te lezen:mad:
en jij moet gaan vreten met je 61 kg!

Ik kom egt niks aan, en mijn eet patroon is wel heel veel eten !

Pffff als je een beetje had gelezen op DBB had je geweten dat dat het slechtste is wat je kan zeggen haha :roflol:

AAS zijn geen wonder middeltjes, als je niet aankomt eet je niet goed genoeg en niet veel genoeg, áls je al wat aan gaat komen met AAS zal je dat ook meteen weer kwijt raken..

Open een topic in de voedingssectie, post daarin je voedingsschema en je gewicht, en vraag daar maar waarom je niet aankomt..

Succes!:thumbs:

Ik doe dianabol niet om dik te worden,aleen om grooter te worden meer spiermassa!
Want train al bijna 1jaar 3-4 keer per week,ik merk zelf dat ik groeie!en wou weten welke dosis nodig heb en de nakuur;)

Ik doe dianabol niet om dik te worden,aleen om grooter te worden meer spiermassa!
Want train al bijna 1jaar 3-4 keer per week,ik merk zelf dat ik groeie!en wou weten welke dosis nodig heb en de nakuur;)

Ja goh, dat doen de meeste, wat moet je met vet dan, daar ga je uiteraard niet voor kuren.
Jij denkt er gewoon veel te licht over.
An train je al bijna 1 jaar, zozo, ik zou dan inderdaad ook al naar hulpmiddelen grijpen, ik denk al dat je tegen je limiet aan zit.
Advies: lees je eens fatsoenlijk in

Ik ga beginnen met dianabol pillen van 10mg ! Ga een kuur doen van 8 weken, eerste 4 weken 3x 10mg per dag en de volgende 4weken 4x 10mg per dag! Ik zit dus met het nakuur,is het nodig?welke moet ik nemen?en hoe lang moet ik het innemen en de hoeveelheid per dag? Ik train al een tijdje,ben 21jaar weeg 61kg en ben 1,72 lang!

Moet ik ook een minder sterke dosis of wat? HELP !!!

Belachelijke kuur en belachelijk dat je op 61 kilo al gaat kuren.

Maar goed, doe maar op deze manier:
week 1-6 dbol 40mg
week 7-9 nolvadex 20mg

oh ja en vergeet niet te eten :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 10:16 ----------

Ik kom egt niks aan, en mijn eet patroon is wel heel veel eten !

Bullshit. Volgens mij denk je alleen maar dat je veel eet.
Hoe dan ook, als je niet aankomt eet je gewoon te weinig, punt!

post eens je voedingsschema misschien kunnen wij je helpen
en na 1 jaar trainen al een kuur beginnen is echt onverstandig hierna is er geen weg meer terug (oh jawel, naar af).
luister naar de mensen hier zij geven je adviezen soms een beetje bot maar ze bedoelen het zeker niet slecht
en soms zou ik graag willen dat jongetjes van 20 en 21 jaar niet snel naar deze middellen grijpen
ga eerst een paar jaar trainen met supps en je zal zien dat dat ook al helpt
en niet na een jaar roepen het lukt niet want ons is het ook gelukt

Ik ben daar mee eens wat je zecht!ik wil aleen 1kuur van 6wk of 8wk en dan nooit meer gebruiken!het is niet om bodybulder te worden ofzo!en ik heb niet veel fet,ik ben egt heel droog!ik zal idd ook kijken voor een voedings scheema!!

Ik ben daar mee eens wat je zecht!ik wil aleen 1kuur van 6wk of 8wk en dan nooit meer gebruiken!het is niet om bodybulder te worden ofzo!en ik heb niet veel fet,ik ben egt heel droog!ik zal idd ook kijken voor een voedings scheema!!
IQ van een cavia denk ik zo :roflol:
Godd luck!

Is 1kuur dan zoo onverstandig? Ik zal mijn voedings schema plaatsen!

Maar het enige wat ik wou weten is: kan het? Heeft het erge navolge?en als ik die nakuur doen,of het daana weer normaal loopt,(ivm je lever etc..)

Was vd week een programma op de radio,dat de nederlandse jeugd niet meer kon schrijven...... Hier wel weer mhoooj vorbeelt

wtf slotje en ban voor benjamin dit gaat echt nergens over

Als iemand op me vraag wil andworden dankjewel;)

Meschien moet jij nog is naar dat programa kijken zou niet weten wat mhooj is!

wat een loser

+1 wil toch niet lukken

:slotje::slotje:

Post je voedingsschemaff hier of in de voedingsectie, denk dat je daar meer aan hebt dan advies over je kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven