Fitness Seller

Dbol wel of geen nakuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is 1kuur dan zoo onverstandig? Ik zal mijn voedings schema plaatsen!

Maar het enige wat ik wou weten is: kan het? Heeft het erge navolge?en als ik die nakuur doen,of het daana weer normaal loopt,(ivm je lever etc..)
Het gaat er niet om dat je ernstige lichamelijke schade kan of zal oplopen. Een dianabol only voor 6 weken tegen 30mg kan je lever makkelijk aan (op voorwaarden dat je geen alcoholicus bent of afwijkingen hebt).

Het gaat erom dat je amper een jaar trained en 60kg weegt. Je hebt waarschijnlijk nog niet eens de echte mind-muscle control, je kent hoogstwaarschijnlijk geen bal van echt trainen af en je eet lijk een etiopiër. Bovendien geef je aan het maar 1 keer te willen doen: MET WELK DOEL? serieus, je gaat mss 5 kilo bijkomen (niet eens in spier door je gebrek aan voedingskennis) en dat ben je ook zo weer kwijt door je gebrek aan kennis.

Ga what whey proberen, eet goed, train enkele jaren en kom dan nog eens terug met je vraag. Dan zul je zelf zien hoe belachelijk je vragen zijn en hoe schaamtelijk het is dat je dit zelfs nog maar overweegt. Ze zeggen ook dat de jeugd veel te snel naar middelen grijpt voor te studeren, spieropbouw, drugs etc. Jij bent daar HET voorbeeld van, je wilt niet eens bodybuilen what the **** hoop je dan te bereiken met AAS? Als je echt zo droog staat als je beweerd zal gewoon meer eten je ook beachproof maken.

Misschien nog een laatste dingetje: dianabol only is geen ramp voor de lever, ik zou me eerder zorgen maken over libido zonder extra test. (mijn eerste kuur ooit was dianabol only, 7kg erbij, weinig aan overgehouden en 0 libido op het einde :o)

Hoi ik wil een dianabol only kuurtje nemen nu beweert mijn zwager dat het niet echt nodig is om een nakuur te doen met bijv. clomid.
Maar als ik op het forum rond kijk dan lees ik weer dat het wel beter is ???

dianabol kuurtje
w1 30mg p/dag
w2 30mg p/dag
w3 30mg p/dag
w4 20mg p/dag
w5 20mg p/dag
w6 10mg p/dag

ik ben 29 jaar
lengte 1.95
90kg

Lees de sticky's maar eens.

Status