XXL Nutrition

De BESTE pre-workout

Welke PWO vind jij het best? Let op: allemaal zonder DMAA

  • Jack3d micro

    Stemmen: 9 6,6%
  • C4

    Stemmen: 3 2,2%
  • Craze

    Stemmen: 7 5,1%
  • No Xplode

    Stemmen: 15 10,9%
  • Noxipro

    Stemmen: 34 24,8%
  • Hard!

    Stemmen: 7 5,1%
  • Neurocore

    Stemmen: 5 3,6%
  • Maximize

    Stemmen: 9 6,6%
  • Assault

    Stemmen: 10 7,3%
  • Myo-Blitz

    Stemmen: 2 1,5%
  • Nr.1

    Stemmen: 7 5,1%
  • 1 M.R.

    Stemmen: 3 2,2%
  • Crack! v3

    Stemmen: 8 5,8%
  • Napalm

    Stemmen: 4 2,9%
  • Unleash! v3

    Stemmen: 14 10,2%

  • Totaal stemmers
    137

Bezoekers in dit topic

originele naam

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
3.626
Waardering
815
Nu DMAA zowat overal (in Nederland) uit de handel is lijkt het me leuk om een poll onder de DBB-ers te houden.
Er is nog steeds een heel scala aan PWO's verkrijgbaar, maar ik zie zelf door de bomen het bos niet meer en heb ook geen zin steeds ~30 euro neer te tellen om iets te proberen!

Dus, post je mening zodat we een beeld krijgen van wat er allemaal verkrijgbaar is


De gemaakte keuze blijft natuurlijk altijd subjectief en mensen reageren anders op verschillende producten etc. maar als een PWO 50 stemmen heeft en toch totaal niet werkt voor mij zal ik me minder genaaid voelen na aankoop.

Post ff als ik een pwo moet toevoegen
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft het voor zin om allemaal pre-workouts mee te nemen die niet meer te koop zijn? Hard!, Crack...
Strong! is niet meegenomen in de poll. Nr 1 is geen pre-workout.
 
Supercharge
 
Assault en Maximize Intense zijn voor mij na het verbod op DMAA producten een van de weinige waar ik positief over ben, gebruik beide alleen niet op dit moment. Strong! merkte ik na 2x sample dosering nog vrij weinig. Ik stel op dit moment gewoon mijn eigen pre-workout samen, citruline, COP, beta-alanine, caffeine, agmatine en creapure. Supercharge trainde ik vroeger ook wel goed op trouwens, al een paar jaar niet meer gebruikt..
 
Ik heb positieve ervaring met Unleash V3 van XXL. Goede energie en focus, stevige pomp.
 
ik vind die maximize intense wel goed werken. heb het alleen nog maar enkele keren gebruikt. Ik gebruik alleen een pwo als ik een zware dag heb gehad, anders houd ik deze liever zo ver mogelijk weg :p
 
Ik mis white flood
 
Om mij heen gaat iedereen goed op Unleash.
 
Die is niet zonder DMAA, toch ?

Die is zonder DMAA volgens mij. XXL heeft trouwens nog energize, Die werkt ook lang en hard, zijn ook gewoon caps dus makkelijk vervoeren.

Ik heb tijden geleden ook goede ervaring gehad met no xplode.
 
http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition

Heb zelf eigenlijk alleen goeie ervaringen met die (en noxipro), heb er heel wat geprobeerd.

Vind ze overigens wel stuk voor stuk vies :o

"Energy Complex (tyrosine, caffeine anhydrous, guarana, groene thee extract, geranium olie, vinburnine) 1865 mg"

Die is zonder DMAA volgens mij. XXL heeft trouwens nog energize, Die werkt ook lang en hard, zijn ook gewoon caps dus makkelijk vervoeren.

Ik heb tijden geleden ook goede ervaring gehad met no xplode.

Geranium olie = DMAA ;)
 
Ja van energize wist ik het. Unleash dacht ik dat zonder was.
 
Ok ja ik vond het al raar want als ik unleash neem om 18:00 uur kan ik rond 23:00 gewoon pitten. Hoef ik met die dmaa niet te proberen.
 
Wat heeft het voor zin om allemaal pre-workouts mee te nemen die niet meer te koop zijn? Hard!, Crack...
Strong! is niet meegenomen in de poll. Nr 1 is geen pre-workout.

sterke post


kan ik polls niet editen?
 
ik had vandaag NR1 en een sample Strong! gemixt + extra capsule caffeine,ik ging hard!! :D
 
Met een Pre Workout is het altijd zoeken naar dat product wat goed bij je aanslaat. Ik heb wel eens een Pre Workout gehad waar ik me super ellendig van voelde of helemaal flipte. En anderen vonden die juist weer goed. Het is volgens mij echt even zoeken naar één die je lekker bevalt.

Ik neem zelf tegenwoordig altijd een Pre Workout zonder boostende stoffen maar wel met stofjes voor een lekker gevoel zeg maar. Daar voel ik me op dit moment lekker bij.
 
Grootste nadeel vind ik de lange duur van sommige boosters. Vooral dmaa heeft dat effect. Heb je kleine 2 uur lopen knallen maar heb je niet dat relaxe voldane gevoel achteraf omdat je nog 3 uur amped op de bank zit en daarna de slaap niet kan vatten. Ik wil graag een energie boost, maar na de training wil ik rust. Of iig dat gevoel dat je ook echt afgemat bent. Voor mij werkt daarom Unleash goed. Ik heb ook nog booster staan met dmaa, maar dat gebruik ik alleen als ik in het weekend wat vroeger train, dan heb ik nog de energie om te benutten tijdens de dag.
 
Back
Naar boven