Fitness Seller

De ergste cheat dag

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Ik heb in 3 jaar tijd geen cheatdag gehad. Wel neem ik een keer per week 1 cheatmaaltijd. Maar meestal zit daar ook nog vis bij.

Jij bent gek. Zou ik nooit kunnen volhouden.
 
willem9 zei:
Jij bent gek. Zou ik nooit kunnen volhouden.

is ook helemaal niet goed... als je altijd te gezond eet (weinig vet!) gaat je lichaam juist kcal uit kh en eiwitten sneller opslaan.. door eens een de week een junkdag of junk maaltijd te houden went je lichaam niet zo goed aan je dieet en zal je juist weer minder snel vet aan zetten....

maargoed mijn ergste junkdag word hopenlijk zondag... net voor de kuur hoop ik :D
 
Idd heeft geen enkele meerwaarde als je constant schoon eet.
 
Nou dat is ook weer overdrijven... als iemand er toch geen behoefte aan heeft? Schitterend toch.
Wel een waarschuwing. ik ken heel wat mensen die bijv al jaren low-carben. Daar behoor ik zelf ook toe. Na verloop van tijd past je lichaam zich daar aan. Gevolg: verminderde aanmaak amylase om zetmeel af te breken. Dus: als ik iets met veel zetmeel dus bijv ook maïs en bonen wil eten, dan neem ik daar enzympillen voor in.

Als je heel erg lang vetarm eet , maakt je lichaam ook wat minder lipase aan.

Je kan het vergelijken met naar het buitenland gaan . Je kan dan continu flessenwater drinken of je aanpassen. Zo mogelijk kan je het beste langzaam reizen en thuis voor de deur vertrekken. Dan drink je gewoon steeds kraanwater en je lichaam past zich daar op aan en is de kans kleiner er ziek van te worden.

Geen junkfood kunnen verdragen is verdomd onhandig als je door omstandigheden gedwongen wordt om het een tijd wel te eten.
 
Ja maar hoe in godsnaam kan een mens zonder junken?
 
eddycaminos zei:
als je altijd te gezond eet (weinig vet!) gaat je lichaam juist kcal uit kh en eiwitten sneller opslaan..
In een goed bodybuilding dieet zit een gezonde hoeveelheid vet als het goed is dus daar zou ik me niet druk om maken
 
Gorilla-Man zei:
In een goed bodybuilding dieet zit een gezonde hoeveelheid vet als het goed is dus daar zou ik me niet druk om maken


Inderdaad :). Je leeft niet op het randje van je behoefte. Ik zit op het moment op 5000cal. En dat wordt nog verhoogd langzaam aan. Overigens eet ik een keer in de week een maaltijd die onder junkfood valt :D, met vis :P.
 
ik heb junkdagen wanneer ik wil, als powerlifter hoef je niet te cheaten, je vreet wat je vreten kan: BULKEN!!:D
 
klusmier zei:
ik heb junkdagen wanneer ik wil, als powerlifter hoef je niet te cheaten, je vreet wat je vreten kan: BULKEN!!:D


Haha je bent niet wijs.
 
Ik ben pas 1.5 week weer goed aan het eten en trainen, maar afgelopen zaterdag ging het goed verkeerd. Het eten was de hele dag goed, maar ik heb savonds 5 liter bier gedronken waardoor ik de volgende dag nauwelijks wat naar binnen kreeg........maar ja, ik heb wel genoeg calorieen binnen gekregen die nacht.... :scratch:

Gelukkig wordt er maar een paar keer per jaar zo hard gezopen. Moet kunnen lijkt me....
 
klusmier zei:
ik heb junkdagen wanneer ik wil, als powerlifter hoef je niet te cheaten, je vreet wat je vreten kan: BULKEN!!:D

Daarom heb jij ook 25% vet:D
 
Ik ben ongeveer een jaar bezig met serieus trainen en goede voeding en heb geen junkmaaltijden of dergelijke gehad. Ook geen behoefte aan gehad. Wel heb ik refeed dagen gehad in me cut, en dagen waar ik extra grote porties nam van bv fruit of havermout, me favo voer :D

Ik zie geen plezier in het eten van junk... dus ik doe het ook niet. Alleen als er geen optie is (1 keer bv subway broodje met kip enzo genomen in een noodgeval, maar dat zie ik niet als echte junk). Ik ben blij dat ik een hekel heb leren krijgen aan alles wat 'niet goed' voor me is :D
 
bij Gauchos in Utrecht aan de gracht (enigste goede gauchos! eindhoven zuigt!) kun je voor 13,50 onbeperkt spare ribs eten.. 3 flinke jongens naar binnen gewerkt met frietjes :P het vlees is daar zo lekker gemarineerd, en niet te zuinig ook...

dat was afgelopen vrijdag..
 
Back
Naar boven