XXL Nutrition

de fotos van de transformatie van lloydatoni

Waar blijven je foto's nou kerel?
Je maakt ons echt benieuwd.
Demian vertelde me al een paar keer over jou in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu met killy trainen en denk dat ik thuiskom even wat probeer te schieten, had 5 maanden geleden een poseerroutine gefilmd, zag er wel leuk uit, mas een leuke vergelijking als ik die plaats

Waar blijven je foto's nou kerel?
Je maakt ons echt benieuwd.
Demian vertelde me al een paar keer over jou in de gym.

Ik ga nu met killy trainen en denk dat ik thuiskom even wat probeer te schieten, had 5 maanden geleden een poseerroutine gefilmd, zag er wel leuk uit, mas een leuke vergelijking als ik die plaats

Enough said ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=u6ALySsPXt0

Okeeee

de vraag is nu
verder bulken? of cutten?

riu7sw.jpg

2po78yr.jpg

binnekort maar es officiele poses schieten omdat je hier niet echt veel uit kan halen

foto genomen van half april, zal betere fotos uploaden, met officiele poses dan is alles beter te beoordelen

Het enigste wat ik eruit kan halen is dat die "gun" geen 45 cm omtrek heeft:P

Voor de rest begint het een beetje te komen maar zou je nog geen 101 kg geven.

Tis nu 103 en idd, niemand geeft me het gewicht dat ik weeg, maarja helaas geeft de weegschaal het wel aan :(, ik schommel trouwebs wel heel erg net mn gewicht altijd, zit nu na lange tijd een weekje constant op 103,2. Echter dit was nooit het geval altijd hele uiterste wisselingen tussen 104 en 100.2. Komt dit doorhet vocht wat ik vasthou of iets anders?

zoals ik al zei, Zal es snel de officiele poses laten fotograferen met een goede camerakwaliteit, dit is echt waardeloos om te beoordelen

101 kg zou je u inderdaad niet aangeven.

Er is wel massa op de borst.
Kan ook geen goede beoordeling geven op basis van de foto's.
Als je ons een 'doelfoto' kunt bezorgen ,kunne ze beter zegge voor verder te bulken of cutten.

openingspost up to date gemaakt

in kleding zie je er ****ing buff uit in op naast phil heath.. dat is hét nadeel van cutten

in kleding zie je er ****ing buff uit in op naast phil heath.. dat is hét nadeel van cutten

een heel groot voordeel bij het uitgaan

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 14:51 ----------

vind voor mezelf mn middenkant schouders erg achterlopen, traps chest, onderarmen wel erg blij mee rug wijdte zit wel goed alleen de dikte nog, hams goed quads moeten groter

aandachtspunten voor mijzelf zijn quads, biceps, middelste schouderkop en tricepdikte

Als ik volgens je foto's moet beoordelen, zou ik denken dat je zo'n 90-95kg bent met ongeveer 38-39 cm armen. Maargoed, ik wil je best geloven als je anders beweert haha.
Je ziet iig zeker vooruitgang, zeker tov je laatste foto's hierboven al zijn ze een beetje onduidelijk. Keep up the good work!

Als ik volgens je foto's moet beoordelen, zou ik denken dat je zo'n 90-95kg bent met ongeveer 38-39 cm armen. Maargoed, ik wil je best geloven als je anders beweert haha.
Je ziet iig zeker vooruitgang, zeker tov je laatste foto's hierboven al zijn ze een beetje onduidelijk. Keep up the good work!

haha dank je wel man :)
tis helaas nog steeds 106,7 kg nu
was ik maar 90-95 kg, dat is het streefgewicht voor m'n verjaardag in mei

Nice die sniperX style arm crossover bij je hulkpose

Nette progressie man, maar om even je vraag te beantwoorden ik zou nog tot en met maart even door bulken en dan lekker gaan cutten want je hebt best nog wat vet op die buik zitten en dat kan er wel af voor de zomer ;) But keep up the good work!

goede progressie , echt uber gay foto (de before) En ga alleen maar topless als je shredded bent , anders vinden the girls je een wannabee sexy douchebag tool. Je mag je tshirt alleen maar uittrekken onder de 9%bf

verder bulken? :roflol:

cutten man

Met alle respect, maar no way dat dit boven de 100kg is. Je ziet er max 87 ofzo uit. Die armen komen niet eens in de buurt van 45cm, eerder 38. Nogmaals, ik wil niet haten ofzo, maar ik dit kan gwn moeilijk geloven.

Terug
Naar boven