XXL Nutrition

de fotos van de transformatie van lloydatoni

• Topic Starter Topic Starter
No hate, maar wanneer ga je eens fatsoenlijke foto's posten? Oké je hebt goede traps, maar voor derest zie je geen f*ck

Laatste 2 maanden slechter dan slecht gegeten door blessure amper getraind en daarnaast weinig motivatie, dus ben van plan om met de fotowedstrijd mee te doen als drijfveer

Ja klopt denk ik wel aangezien ik slechthorend ben, vind het wel wat hebben dat je vriend deadliften aanziet voor barbell rows

Is een n*ger met een bril, traint vaak met een andere gast (een nederlander)

misschien zie je hem wel is aangezien hij daar ook best vaak komt. Hoor hem altijd klagen over het personeel daar en dat er zo'n afrikaan rond loopt van het personeel die doet of hij de keizer van de gym is

Zeg loyd, kijk is in het topic van dayuum, misschiendat je ook een deja vu momentje krijgt.

Zeg loyd, kijk is in het topic van dayuum, misschiendat je ook een deja vu momentje krijgt.

ik had 200 kg squat met 1/3e rom na 2 maanden :P

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 17:06 ----------

Is een n*ger met een bril, traint vaak met een andere gast (een nederlander)

misschien zie je hem wel is aangezien hij daar ook best vaak komt. Hoor hem altijd klagen over het personeel daar en dat er zo'n afrikaan rond loopt van het personeel die doet of hij de keizer van de gym is

personeel lopen goede gasten rond, vooral die american footballspeler, en ik ken hem wel, hij is vrij lang redelijk atletisch maar doet wel lekker zn compounds mee, die afrikaan is een surinaamse powerlifter met veel ervaring en een 170 kg snatch genoteerd op kampioenschappen, heeft op zich wel goed advies maar idd doet te veel de baas spelen, mag hem opzich wel

personeel lopen goede gasten rond, vooral die american footballspeler, en ik ken hem wel, hij is vrij lang redelijk atletisch maar doet wel lekker zn compounds mee, die afrikaan is een surinaamse powerlifter met veel ervaring en een 170 kg snatch genoteerd op kampioenschappen, heeft op zich wel goed advies maar idd doet te veel de baas spelen, mag hem opzich wel
Ken een buffe irakees die daar traint, hij trainde vroeger bij david loyd

Goed bezig. Tijd om te cutten. Vetpercentage wordt wel hoog.

Mensen die niet geloven dat je 100+kg bent zijn vast en zeker van die manlets van 1m70.

Goed bezig. Tijd om te cutten. Vetpercentage wordt wel hoog.

Mensen die niet geloven dat je 100+kg bent zijn vast en zeker van die manlets van 1m70.

Is ook moeilijk te geloven als manlet zijnde, trainingsmaat van mij is 1m88 94 kilo en is veeeeel buffer met ongeveer hetzelfde vet %.

Toen ik er in de avond een keer heen ging (train normaal ergens anders) bestond het personeel uit kinderen van 16-17 die allemaal met hun telefoon achter de balie zat. Had echt het gevoel of de banen daar op basis van vriendjespolitiek werden verdeeld

Toen ik er in de avond een keer heen ging (train normaal ergens anders) bestond het personeel uit kinderen van 16-17 die allemaal met hun telefoon achter de balie zat. Had echt het gevoel of de banen daar op basis van vriendjespolitiek werden verdeeld
Wat verwacht je van een plek dat zo goedkoop is, ze zijn ook nog eens anti AAS. Als je al gemiddeld buff bent verdenken ze je ervan

Is ook moeilijk te geloven als manlet zijnde, trainingsmaat van mij is 1m88 94 kilo en is veeeeel buffer met ongeveer hetzelfde vet %.

foto naast phil heath had ik net de 100 aangetikt
en denk dat als je naast me staat het wel gelooft :P

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 20:03 ----------

Wat verwacht je van een plek dat zo goedkoop is, ze zijn ook nog eens anti AAS. Als je al gemiddeld buff bent verdenken ze je ervan

zijn anders genoeg gasten die aan de aas zitten daar
ook een kerel die mr junior curacao was vroeger, oud klasgenoot van killy, leefde op rookworsten met een hele zware kuur achter de rug zonder nakuur gedaan te hebben, ongelofelijk lui maar met olifantengenen

foto naast phil heath had ik net de 100 aangetikt
en denk dat als je naast me staat het wel gelooft :P

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 20:03 ----------

zijn anders genoeg gasten die aan de aas zitten daar
ook een kerel die mr junior curacao was vroeger, oud klasgenoot van killy, leefde op rookworsten met een hele zware kuur achter de rug zonder nakuur gedaan te hebben, ongelofelijk lui maar met olifantengenen
Ik ben daar lang geleden geweest een paar keer, wie zit er aan de juice dan? Er is niemand buff daar :roflol:

gewicht maakt niks uit,( behalve wedstrijden) maar je ziet er goed uit echt goede traps

traps zijn wel beest man, welke oefeningen doe je voor je traps :D

traps zijn wel beest man, welke oefeningen doe je voor je traps :D

Haney shrugs met barbell, gewone barbell shrugs, db shrugs, 15 reps niet te hoog in rom gaan geen idioot draai gedoe, even bovenaan vasthouden en gecontroleerd met zo zwaar mogelijk gewicht.

Daarnaast natuurlijk deadliften!

Haney shrugs met barbell, gewone barbell shrugs, db shrugs, 15 reps niet te hoog in rom gaan geen idioot draai gedoe, even bovenaan vasthouden en gecontroleerd met zo zwaar mogelijk gewicht.

Daarnaast natuurlijk deadliften!

thx, deadliften is natuurlijk een van de beste oefeningen. zelf ben ik een fan van dumbbell shrugs omdat met barbell shrugs ik altijd mijn zaakje mee omhoog trek haha

thx, deadliften is natuurlijk een van de beste oefeningen. zelf ben ik een fan van dumbbell shrugs omdat met barbell shrugs ik altijd mijn zaakje mee omhoog trek haha

Probeer om een keer haney shrugs te doen, zit alleen m'n kont in de weg bij

Dat hoofd xD. ****ing briljant. Goede vooruitgang! Ik zou je wel 100 kg geven. Wat zijn je plannen?

Dat hoofd xD. ****ing briljant. Goede vooruitgang! Ik zou je wel 100 kg geven. Wat zijn je plannen?

M'n eerste doelstelling is als het financieel en qua tijd ik goed zit clean te eten, wel eerder gedaan en reageerde daar goed op qua vet% , vet natuurlijk naar onder de 10% brengen, heb zelf de uitdaging gesteld een keer mee te doen met een beginners powerliftwedstrijd en om voor m'n 23e mee te doen met een beginersbodybuilding wedstrijd, aandachtspunten qua fysiek is om m'n quads, zijkant schouders en biceps goed te trekken en het vet% omlaag te brengen

Terug
Naar boven