Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had me netjes aan het cutschema gehouden verliep ook erg goed, op 3700 kcal en alle goede macros gecut, maar toen raakt ik geblesseerd en stonden de feestdagen op de stoep dus gewicht ging in 2 maanden van 110 naar 102 naar het huidige 107.wat wil je in toekomst dan?
PL?
alleen maar focussen op kracht?
Of er toch nog goed uitzien?

wat wil je in toekomst dan?
PL?
alleen maar focussen op kracht?
Of er toch nog goed uitzien?
Nette vooruitgang in een jaar tijd, je traps hebben vooral een behoorlijke volume gekregen. Alleen lijkt het alsof je LB nogal achter loopt (kan het mis hebben natuurlijk aangezien daar geen goede poses van zijn). Ik zou nu wel gaan cutten, dan behoud je nog wel een leuke basis om weer verder te bouwen.
Ìn je begin post, nieuwjaarsduik 2013. Dave en Sander ofniet?
Hams, kuiten en glutes lopen voor mijn idee heel erg voor op de rest, quads mist nog wel wat idd, en ik voel me vereerd dat er gevraagd word of ik natty ben xd
ga zo door, ben benieuwd hoe het eruit ziet na een cut!woon sinds een jaar in rotterdam dus train bij het station daar, ken ze via een vriend van me, ga dan ook geregeld uit met ze of doe dit soort leipe dingen, train fit 4 free rotterdam, Dave werkt en Sander traint bij living well GoudaOud-gouwenaar, heb bij hun op school gezeten. Waar train jij dan als ik vragen mag? (Mag via pb)
Haha oke, ik doelde ook meer op quads. Maar daar heb je eerder massa op zitten dan kuiten / hams etc. dat heb je dan al weer in je voordeel.ga zo door, ben benieuwd hoe het eruit ziet na een cut!
woon sinds een jaar in rotterdam dus train bij het station daar, ken ze via een vriend van me, ga dan ook geregeld uit met ze of doe dit soort leipe dingen, train fit 4 free rotterdam, Dave werkt en Sander traint bij living well Gouda
---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 17:20 ----------
Kuiten is het enige waar ik goede definitie heb zitten xd, lopen voor in de verhouding bij m'n armen
Vriend van mij traint ook bij F4F Rotterdam centraal
Die had het wel is over een gast met een spraakgebrek die altijd aan het barbell rowen is en vaak ecto vrienden helpt met trainen. En aangezien je in mijn topic er over had dat je mensen begeleidt
Ben jij dat toevallig?