Fitness Seller

de fotos van de transformatie van lloydatoni

hahahaha lold so hard om die gast die ernaast staat op die slippers.

Zo van waar de fok zijn jullie mee bezig

• Topic Starter Topic Starter

:P had me netjes aan het cutschema gehouden verliep ook erg goed, op 3700 kcal en alle goede macros gecut, maar toen raakt ik geblesseerd en stonden de feestdagen op de stoep dus gewicht ging in 2 maanden van 110 naar 102 naar het huidige 107.

blessure is bijna het aantal dagen al voor geteld en ga dan weer hard aan de slag om het vet% omlaag te brengen, streef gewicht is om op 90-95 uit te komen na de cut met een vet% van rond de 10%, vandaar uit beoordelen wat de daadwerkelijke massa is en verder bouwen en het vet% niet zo ver op te laten lopen, denk.aangezien m'n blokjes op m'n buik naar voren kwamen dat vet% toen ik op 102 zat rond de 13-15% zat, strepen op m'n benen ook en op de buik, vandaar de redenatie

wat wil je in toekomst dan?
PL?
alleen maar focussen op kracht?

Of er toch nog goed uitzien?

wat wil je in toekomst dan?
PL?
alleen maar focussen op kracht?

Of er toch nog goed uitzien?

haha XD
mn krachtstats vind ik zelf opzich aardig, techniek sluipt er ook steeds beter in, dus gewoon voor aanmerkingen op vorm en techniek een keertje een voorbereiding op een beginners powerliftwedstrijd, eens zien hoe dat bevalt.

daarnaast kijken wat er na de cut overblijft en van daaruit een plan maken

dit heb je binnen een jaar gepresteerd?

dan is t wel knap poeh

beter ga je naar de kapper , scheefste haircut ooit

Ìn je begin post, nieuwjaarsduik 2013. Dave en Sander ofniet?

commentaar op m'n haar vanuit Foto's van uit de sportschool en na een nieuwjaarsduik
:confused:

En idd binnen een jaar, ben er zelf relatief trots op, alleen vet % iets te hoog laten oplopen

dat heb je goed gedaan dan! mag ik vragen of het naturel is of met een kuur? met of zonder, t blijft knap!

Nette vooruitgang in een jaar tijd, je traps hebben vooral een behoorlijke volume gekregen. Alleen lijkt het alsof je LB nogal achter loopt (kan het mis hebben natuurlijk aangezien daar geen goede poses van zijn). Ik zou nu wel gaan cutten, dan behoud je nog wel een leuke basis om weer verder te bouwen.

Nette progressie, maar zou wel binnenkort een cut er tegenaan gooien.

Nette vooruitgang in een jaar tijd, je traps hebben vooral een behoorlijke volume gekregen. Alleen lijkt het alsof je LB nogal achter loopt (kan het mis hebben natuurlijk aangezien daar geen goede poses van zijn). Ik zou nu wel gaan cutten, dan behoud je nog wel een leuke basis om weer verder te bouwen.

Hams, kuiten en glutes lopen voor mijn idee heel erg voor op de rest, quads mist nog wel wat idd, en ik voel me vereerd dat er gevraagd word of ik natty ben xd

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 15:12 ----------

Ìn je begin post, nieuwjaarsduik 2013. Dave en Sander ofniet?

Klopt, jij bent ook een gouwenaar dus?

Hams, kuiten en glutes lopen voor mijn idee heel erg voor op de rest, quads mist nog wel wat idd, en ik voel me vereerd dat er gevraagd word of ik natty ben xd

Haha oke, ik doelde ook meer op quads. Maar daar heb je eerder massa op zitten dan kuiten / hams etc. dat heb je dan al weer in je voordeel. :) ga zo door, ben benieuwd hoe het eruit ziet na een cut!

Oud-gouwenaar, heb bij hun op school gezeten. Waar train jij dan als ik vragen mag? (Mag via pb)
woon sinds een jaar in rotterdam dus train bij het station daar, ken ze via een vriend van me, ga dan ook geregeld uit met ze of doe dit soort leipe dingen, train fit 4 free rotterdam, Dave werkt en Sander traint bij living well Gouda

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 17:20 ----------

Haha oke, ik doelde ook meer op quads. Maar daar heb je eerder massa op zitten dan kuiten / hams etc. dat heb je dan al weer in je voordeel. :) ga zo door, ben benieuwd hoe het eruit ziet na een cut!

Kuiten is het enige waar ik goede definitie heb zitten xd, lopen voor in de verhouding bij m'n armen

woon sinds een jaar in rotterdam dus train bij het station daar, ken ze via een vriend van me, ga dan ook geregeld uit met ze of doe dit soort leipe dingen, train fit 4 free rotterdam, Dave werkt en Sander traint bij living well Gouda

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 17:20 ----------

Kuiten is het enige waar ik goede definitie heb zitten xd, lopen voor in de verhouding bij m'n armen

Vriend van mij traint ook bij F4F Rotterdam centraal

Die had het wel is over een gast met een spraakgebrek die altijd aan het barbell rowen is en vaak ecto vrienden helpt met trainen. En aangezien je in mijn topic er over had dat je mensen begeleidt

Ben jij dat toevallig?

Vriend van mij traint ook bij F4F Rotterdam centraal

Die had het wel is over een gast met een spraakgebrek die altijd aan het barbell rowen is en vaak ecto vrienden helpt met trainen. En aangezien je in mijn topic er over had dat je mensen begeleidt

Ben jij dat toevallig?

Ja klopt denk ik wel aangezien ik slechthorend ben, vind het wel wat hebben dat je vriend deadliften aanziet voor barbell rows

Nette progressie hoor.

No hate, maar wanneer ga je eens fatsoenlijke foto's posten? Oké je hebt goede traps, maar voor derest zie je geen f*ck

Terug
Naar boven