XXL Nutrition

De gouden kooi

Ach, stel je toch niet zo aan gorilla man.. Hij kijkt naar andere mensen, so what? Ik vind het ook prachtig om te zien, leuk als psycho/sociale psychologie je interesseert.. Het zijn en blijven mensen die daar zitten, ze blijven raar reageren op bepaalde situatie.. Ik zie het altijd als een groot experiment, dat jij er nu niet naar kijkt

Prachtig om te zien als experiment? Het is het meest domme en voorspelbare wat er is, mensen sluiten (tijdelijke) verbonden, lullen over de anderen om zich de baas over de situatie te voelen en verraden op een gegeven moment elkaar en houden zich de hele dag bezigs met dingen zeggen die ze eigenlijk niet bedoelen mega intressant gek, vooral omdat er al 1000x soortgelijke dingen uitgezonden zijn

Reality tv is voor mensen met een onintressant eigen leven en zo van het leven van andere willen ''meegenieten'' zodat er voor hun gevoel toch nog wat gebeurd in hun leven, tv voor sneu volk dus

• Topic Starter Topic Starter
Ach, stel je toch niet zo aan gorilla man.. Hij kijkt naar andere mensen, so what? Ik vind het ook prachtig om te zien, leuk als psycho/sociale psychologie je interesseert.. Het zijn en blijven mensen die daar zitten, ze blijven raar reageren op bepaalde situatie.. Ik zie het altijd als een groot experiment, dat jij er nu niet naar kijkt

Karma waardig !!
Ach, ik lees dat geblabla van hem niet eens meer.
Als ik zin heb in kinderverhaaltjes dan ga ik wel naar me neeftje van 14 jaar luisteren.
De grootste hobby van het kindje, is zijn zelfreflectie op andere mensen. :D

Prachtig om te zien als experiment? Het is het meest domme en voorspelbare wat er is, mensen sluiten (tijdelijke) verbonden, lullen over de anderen om zich de baas over de situatie te voelen en verraden op een gegeven moment elkaar en houden zich de hele dag bezigs met dingen zeggen die ze eigenlijk niet bedoelen mega intressant gek, vooral omdat er al 1000x soortgelijke dingen uitgezonden zijn

Reality tv is voor mensen met een onintressant eigen leven en zo van het leven van andere willen ''meegenieten'' zodat er voor hun gevoel toch nog wat gebeurd in hun leven, tv voor sneu volk dus

Amusement heet dat.. Kijk jij uberhaupt geen tv? Of ben jij een echte discovery gay? Zoals jij het hier verteld kun je dat over alles zeggen..

Ik heb het topic nu genoeg geschoond. Graag nu weer on-topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed!
En dat gaat vanavond gebeuren! .
Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden.
De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden.
De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi.
Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts.
Het zal spannend worden.
Hoe ontvangt de groep hem?
Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet?
Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist!
Veel plezier!

Amanda gaat flippen en gooit met thee naar Huub. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed!
En dat gaat vanavond gebeuren! .
Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden.
De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden.
Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts.
Het zal spannend worden.
Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist!
Veel plezier!

wtf 200kilo:eek:

pff ik had liever gezien da er een lekker wijf bijkomt.

Het zal spannend worden.

gezien zijn gewicht met niemand :roflol:

Hahahahahaha :haha:

Hoe verzinnen ze het ook he :roflol:

Prachtig, die gast gaat het daar zwaar krijgen en veel kranky moment hebben, zeeeeeeeeer prikkelbaar wss :D

JAAP IS DRONKEN GEVOERD DOOR HUUBJE, COMPLEET VAN DE WERELD GEWEEST, VULGAIRE TAAL GEBRUIKT, CHIPS NAAR BRIAN GEGOOIT, WAARNA BRIAN BUITEN PARA IS GEWORDEN.
JAAP GAAT NAAR HEM TOE EN WIL "KNUFFELEN"...
JAAP HEEFT GEKOTST IN BAD EN IS TOEN HIJ EINDELIJK IN BED LAG, ONDERGEKLAD MET MERKSTIFT, MET OP ZIJN VOORHOOFD HET WOORD "EINSTEIN" EN BEDOLVEN ONDER 60000 CALORIEËN AAN ETEN.
AMANDA HEEFT EEN ONTSLAG RONDE AANGEVRAAGD VOOR HUUB EN DAARBIJ ZIJN KLEDING VERSTOPT WAARNONDER EEN DEEL IN DE WC POT.
DAT GAAT DAAR VANDAAG EEN GEZELLIG DAGJE WORDEN..... :D

Laatst bewerkt:
Ik keek gisteravond nog eventjes, maar toen was er een stemming TEGEN die n*ger toch?? Is dat nog gelukt? :D

wat is dit voor bullshit

Helaas heeft u de verkeerde DRM security versie. Klik hier om deze aan te passen.

Ik zei je nog zo!!! CHECK JE DRM SECURITY!!! Pruts0r ;)

Terug
Naar boven