XXL Nutrition

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Ik vind het echt prachtig, die gouden kooi! Dat filmpje van jaap! :roflol:

Edit: Hoe is dat filmpje trouwens afgelopen dat hij dronken in bad zit.. Op een gegeven moment zegt hij dat er een dokter moet komen omdat hij alcoholvergiftiging heeft, maar dan?.....
 
Laatst bewerkt:
... Daarna kotst hij nog ff een tijdje door.
S'morgens aan tafel verteld [Link niet meer beschikbaar]hoe Jaap eruit ziet.... het is hard maar Huub heeft wel gelijk.
Jaap is een stakker, heeft totaal geen verantwoordelijkheids gevoel.
Schuift al zijn problemen af op zijn dik zijn,.. een erg labiele jongen. :rolleyes:
 
Huub mag weer drinken.:D
 
Hij heeft vanacht Jaap totaal para gekregen.
Kiezels in zijn bed, hem achterna lopen, zijn matras tot 2 x toe verstopt en uitgescholden.
Het is 3 uur s'nachts en Jaap pakt uit de keuken twee deksels en loopt er mee naar de slaapkamer waar hij me toch een kabaal begint te maken.
En zingt, niemand meer slapen, niemand meer slapen ole ole, toen probeerde hij Huub met dekbed en als van zijn bed te trekken waarna het tot een lichterlijk handgemeen kwam, Huub pakt Jaap bij zijn strot en tikt hem nog twee keer per ongeluk express op zijn tand.
Uiteindelijk is arme jaap maar in de huiskamer gaan slapen..

FILMPJE !!!
 
Laatst bewerkt:
hahaha!!!WTF??:eek::roflol: dat is Jaap Amez!!!!die heb bij mij 5jaar in de klas gezeten!ROFLOL!!!Hoe de hell heeft ie die 10000 euri bij elkaar gekregen?:D

Ooooooooooooh, ik ga me maatjes hier eens bij halen..wat zullen die lachen als ze hun ouwe klasgenoot terugzien!!!:roflol:
 
hahaha!!!WTF??:eek::roflol: dat is Jaap Amez!!!!die heb bij mij 5jaar in de klas gezeten!ROFLOL!!!Hoe de hell heeft ie die 10000 euri bij elkaar gekregen?:D

Ooooooooooooh, ik ga me maatjes hier eens bij halen..wat zullen die lachen als ze hun ouwe klasgenoot terugzien!!!:roflol:

Dat meen je niet hahahahahahaha:D
 
Dat meen je niet hahahahahahaha:D

oh ****ing hell yeah!!!:D

Kon het zelf niet geloven toen ik het zag!:roflol: kan nog wel het een en ander over die kerel vertellen.:haha:

Kwam m 4maanden geleden nog tegen in Brielle (waar ik eerst woonde)...meneer Japie aan het bier..voelt zich altijd een hele piet en boven iedereen gesteld:D

Probeerde zelfs een vriendin van me het bed in te krijgen ...Amanda...zijn "Cleopatra der Wulpsheid"
:roflol:

Chunky kent 'm waarschijnlijk ook geloof ik aangezien ie ook bij ons op school zat:D
 
hahahaha dacht die vet ass echt iets te maken:D
 
Haha, huub heeft hier in de buurt gewoond, werkte met een kameraad van mij in een primafoon voordat hij de kooi in ging...
 
Whahahaha, uiteindelijk kent hospers iedereen
 
Ik hem zeker ja, hij zat zelfs bij mij op de sportschool alwaar hij in een jaar sabbatical probeerde af te vallen, ik zie dat hij weer aardig gebulkt heeft!

Wel sneu, na de dood van zijn broertje heeft hij zijn verdriet weg gegeten.

Beetje aparte gozer (wie niet), maar behoorlijk slim en toch ook sympathiek.
 
Maar aan de andere kant toch ook heel zielig en lelijk:P
 
Het is zeker zielig, erg zielig.

Ik weet nog wel dat ik een keer in de kleedkamer stond en hij z'n broek uit trok om zich te verkleden, aaaaaaaaaaahhh :eek:

verder moest hij na 2 x 10 reps met 5 kg biceps curl eerst 5 min gaan zitten om tot rust te komen.

Vooral erg zielig dus, iemand die nog niet echt het verdriet heeft kunnen verwerken.
 
Je broertje verliezen is echt erg dat gunt hopelijk niemand hem.:(


Maar laat die fotos maar komen:D
 
Ik hem zeker ja, hij zat zelfs bij mij op de sportschool alwaar hij in een jaar sabbatical probeerde af te vallen, ik zie dat hij weer aardig gebulkt heeft!

Wel sneu, na de dood van zijn broertje heeft hij zijn verdriet weg gegeten.

Beetje aparte gozer (wie niet), maar behoorlijk slim en toch ook sympathiek.

klopt barry...kweet dat ie een hele hoop was afgevallen en het de goeie kant opging, zn broer beloofde m ook: als je al die kilos afvalt, Jaap...dan bak ik een hele taart voor je (was banketbakker)

Toen zn broer door een auto ongeluk om het leven kwam, ging het bergafwaards met Jaap en ging ie in de pauze weer frikandellen per 10eten:(

Kweet nog dat ie zich bij de gymvan Dorsman inschreef en aan het trainen was...verder niet meer gehoord behalve op msn waar ie me om cutting tips vroeg en om anabolen...:scratch:

nu zag ik door een maatje van me (Sjoerd ;)) op msn dat Jaap in de gouden kooi zat...weird shit!!!Hij was een jaar met zn studie gestopt om af te vallen..we zijn inmiddels 3jaar verder en hij is NOG verder van huis :eek:!!!

Hoe komt ie trouwens aan die 10.000 euro aan inschrijfgeld?:scratch:
 
Back
Naar boven