Fitness Seller

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is zeker zielig, erg zielig.

Ik weet nog wel dat ik een keer in de kleedkamer stond en hij z'n broek uit trok om zich te verkleden, aaaaaaaaaaahhh :eek:

verder moest hij na 2 x 10 reps met 5 kg biceps curl eerst 5 min gaan zitten om tot rust te komen.

Vooral erg zielig dus, iemand die nog niet echt het verdriet heeft kunnen verwerken.

damn...dat wist ik niet..hoorde van Thijssen dat ie reps van 12 maakte met 130 op de bench:(
 
Die 10.000 euro heeft volgens mij elk lid dat daar zit van een ander geleend
 
sja...ene kant vind ik het echt sneu voor Jaapie:( maar aan de andere kant hoe die gast neerkijkt op iedereen en zichzelf een godsgeschenk vindt (ook in real-life)...dan vraagt ie dr ook zelf om:S

hoe dan ook...Jaapie wordt denk ik een BN'er:D
 
hahaha!!!WTF??:eek::roflol: dat is Jaap Amez!!!!die heb bij mij 5jaar in de klas gezeten!ROFLOL!!!Hoe de hell heeft ie die 10000 euri bij elkaar gekregen?:D

Ooooooooooooh, ik ga me maatjes hier eens bij halen..wat zullen die lachen als ze hun ouwe klasgenoot terugzien!!!:roflol:


Hahahaha, lache man !!!, voor Jaap wat minder.
Die zit daar niet zo lang meer...

Zo dik en dan zo arrogant.
 
jaap heeft nu op de livestream een gesprek met een meneer over voeding, en hij weet het allemaal nog retegoed valt me op! Weird shit.

Inderdaad erg zielig van zn familie situatie :(
 
sja...ene kant vind ik het echt sneu voor Jaapie:( maar aan de andere kant hoe die gast neerkijkt op iedereen en zichzelf een godsgeschenk vindt (ook in real-life)...dan vraagt ie dr ook zelf om:S

hoe dan ook...Jaapie wordt denk ik een BN'er:D

Precies, hij is de Godfather !!
Zwaar karma heeft die jongen.
 
ben beniuwed wie ik nu nog meer ga tegenkomen?:D

de maker van het Hauswitch filmpje is het boertje van een maat van me, nu Jaap Amez...what's next?:D
 
Hij heeft vanacht Jaap totaal para gekregen.
Kiezels in zijn bed, hem achterna lopen, zijn matras tot 2 x toe verstopt en uitgescholden.
Het is 3 uur s'nachts en Jaap pakt uit de keuken twee deksels en loopt er mee naar de slaapkamer waar hij me toch een kabaal begint te maken.
En zingt, niemand meer slapen, niemand meer slapen ole ole, toen probeerde hij Huub met dekbed en als van zijn bed te trekken waarna het tot een lichterlijk handgemeen kwam, Huub pakt Jaap bij zijn strot en tikt hem nog twee keer per ongeluk express op zijn tand.
Uiteindelijk is arme jaap maar in de huiskamer gaan slapen..

FILMPJE !!!

YouTube - Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet


hahaha wat een ****ing relnicht is die Huub ook he.

Ik mag hem wel, hij maakt die Jaap helemaal loco.

Die Huub is echt de smaakmaker van de hele show
 
arme Japie:(
hij ken ook helemaal niet met een come back komen op die grappen van Huub
 
sja...ene kant vind ik het echt sneu voor Jaapie:( maar aan de andere kant hoe die gast neerkijkt op iedereen en zichzelf een godsgeschenk vindt (ook in real-life)...dan vraagt ie dr ook zelf om:S

hoe dan ook...Jaapie wordt denk ik een BN'er:D

Jep!!!zei ik het niet?:P

200 kilo zwaar, 2 meter lang en schoenmaat 50

Reus Jaap in gouden kooi
door Wilma Nanninga



Foto: Foto: Roy Beusker
AMSTERDAM - De gouden kooi heeft gisteravond een nieuwe reusachtige bewoner gekregen. Ter vervanging van de verliefde Bart maakte de 24-jarige student Jaap zijn entree. "Ik weeg 200 kilo, ik ben 2 meter lang en ik heb schoenmaat 50," prees Jaap zichzelf aan. "Het lijkt met het beste dat ik een eigen bed krijg, want ik ben enorm. Ik slaapwandel en soms gil ik in mijn slaap. Als dat teveel stoort sleept ik voortaan elke avond wel een matras naar de huiskamer."


Jaap wil in de kooi om af te vallen tot 150 kilo. Hij verwacht vrienden te worden met Natasia. "Alhoewel ik haar gegil soms ongenuanceerd vind." Het meeste aansluiting verwacht Jaap te vinden bij Huub. "Zijn sT van feesten spreekt me aan. Ik ben ook student.

Huub was afgelopen weekend nieuws in de gouden kooi. Hij had na een drankverbod zo veel alcohol tot zich genomen dat hij met een enorme kater de hele dag op bed bleef. Even ging het gerucht dat zijn laveloze gedrag te wijten was aan Brian die een homeopatisch slaapmiddel door zijn drankjes had gemixt. Maar dat bleek, na onderzoek door de productie, niet te kloppen.

Bron: de Telegraaf

hmmm...:rolleyes:
 
Maandag 5 Maart 12:00 ALS IK NIET SLAAP DAN SLAPEN JULLIE OOK NIET

bron Talpa/tien

Huub en Eric waren vannacht zo vriendelijk om Jaaps matras en dekbed te verstoppen. De nieuwe Miljonair weet niet zo goed wat hij ermee aan moet en zoekt het hele terrein af, zonder succes. 'Als ik niet kan slapen, kunnen jullie dat ook niet', moet Jaap gedacht hebben want hij pakt twee pannendeksels en gaat daarmee in de slaapkamer lawaai maken. “Jaap je speelt met je leven, ik heb straks een première!”, probeert Amanda dreigend.

Maar Jaap laat zich niet stoppen en reageert: “Prima, kom maar op met zijn allen, ik ben nu f*cking crazy!” Ook heeft Huub Jaap zijn brieven verscheurd en dat zit Jaap best wel dwars. In het motto: ‘Oog om oog, tand om tand’, besluit Jaap de brieven van Huub ook te verscheuren, zou het nu dan quitte staan? Na enige tijd irriteren van Jaap keert het tij en gaan Jaap en Huub boven een biertje drinken. Jaap vindt dat de twee hun energie op de anderen moeten richten in plaats van tegen elkaar. Huub zegt echter dat hij de andere Miljonair daar als zes dagen voor uitnodigt. Misschien op een wat vreemde manier?! Jaap denkt dat hij met Huub samen iemand helemaal gek kan maken en dat Huub op die manier de Villa kan winnen en hij zijn doelen kan bereiken. Het lijkt alsof Jaap en Huub een pact kunnen vormen tot Eric boven komt. Jaap besluit dat hij zijn beddengoed, extra matras en kussens op wil zoeken, maar hij heeft nog steeds geen idee waar deze zijn. Huub geeft de 24-jarige een hint: “Ze liggen op een plek waar jij niet in past.” Uiteindelijk komt Jaap bij de sauna en vindt daar hetgeen wat hij zoekt. Eric en Huub gaan er binnen ondertussen vandoor met zijn matras en zo gaat het kat en muisspel nog even door.

Als Jaap dan eindelijk alles bij elkaar heeft geraapt en wil gaan slapen, houdt Huub hem tegen. De Oldenzaler wil hem niet in in de gezamenlijke slaapkamer hebben. Jaap kan het allemaal niet zoveel schelen en gaat met zijn matras in de huiskamer liggen. Duidelijk is wel dat Jaap nog erg boos is op de andere Miljonairs, we zullen zien hoe dit afloopt.

:roflol: Jaap 4 president!!!:fu:
 
huub de gekste:P
 
oefening, dat valt allemaal erg zwaar dat gesprek over het lichaam... Helemaal nu ik de achterliggende gedachte ken

Edit: oefening ???


Hahhahaha, prachtig dit filmpje
 
Jaapie toch..wat richt je toch allemaal aan?:(
 
Genant.......
 
Ik lag echt dubbel :roflol: Die gast is echt niet 100% in zijn kop :p
 
wat een viese smerige vetklep is die Jaap. Erger voor schut kan gewoon niet met zijn kop , lichaam en uitspraken.
 
ach, Jaapie is de beroerdste niet..hij heeft alleen soms zo'n air:D
 
Back
Naar boven