AndroidHealthClinic

De gouden kooi

:dunno:

dat verhaal van die jaap : :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
vanavond komt jaap bij jense kijke d us

En er komt een nieuwe in.
Ene Dennis,... lijkt me niet een sterk persoonlijkheid..
We zullen wel zien. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inmiddels zijn de Miljonairs op de hoogte van de komst van de nieuwe Miljonair.
Vanaf vanavond zullen er weer zeven Miljonairs in de Villa zitten, want Dennis gaat zijn opwachting maken.
Behalve zijn naam, is er nog weinig bekend, dus het is volop speculeren geblazen… Amanda maakt uit zijn voornaam op, dat het een jongen moet zijn. “Laten we hopen dat het een beetje een aardige gozer is. Ik ben benieuwd!”, roept ze uit. “Ja, ik vind het ook wel spannend”, zegt Brian. “Wel vaag dat ze het deze keer mogen publiceren”, reageert hij op de relatief vroege bekendmaking van de naam.
"Weer eens wat anders manier!"

Dit is hem!
Het is natuurlijk afwachten hoe Dennis zich staande gaat houden tussen de doorgewinterde, ervaren Miljonairs. Vormt hij een bedreiging voor Brian? Of forceert hij een breuk tussen Huub en Lieke? “Aan de ene kant wel jammer dat het geen vrouw is”, merkt Amanda op, die nattigheid lijkt te voelen. Vanavond dus allemaal naar de livestreams kijken voor de opwachting van Dennis!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omg huub verlaat de villa wat een eikel

nee toch??? volgens mij hoorde ik dat hij zijn 24 uur wou aanvragen vanwegen zijn ex.. wel lullig voor lieke trouwens:rolleyes: mja

dat is die avond butller volgens mij

De ene homo vervangen voor de andere... :roflol:

Vrijdag ochtend, 22 Juni, 2007

Palma,boter en physiek geweld!

Hahaha huub wordt rondgeslingerd.

Overigens wel jammer dat ik 9 minuten goeden kooi moest doorskippen voordat er iets fatsoenlijks gebeurd. Waarom zou je al die shit met die boter en palma opnemen.. totaal niet vermakelijk.

Weer iemand erbij? Gaat dit programma ooit nog eindigen of zitten ze gewoon voor altijd opgesloten?

Dat dit allemaal toegestaan is. Jammer dat geweld niet is toegestaan, dan had die brian huub allang ko geslagen. :p

Weer iemand erbij? Gaat dit programma ooit nog eindigen of zitten ze gewoon voor altijd opgesloten?

Komt er nog 1 bij,.. en dan kan het jaren gaan duren.
Maar dat denk ik zelf niet want tegen die tijd zijn het psychiatrische patienten. :D

AmanDEL !!

Vrijdag ochtend, 22 Juni, 2007

Palma,boter en physiek geweld!

Huub, Brian en Amada hebben een boete gehad van €200.000 en Nastashia een boete van €100.000

Huub en Brian omdat ze gingen vechten (zoals in bovenstaand filmpje te zien is), Amanda omdat ze met stenen en borden ging gooien en Natashia omdat ze met een thee kopje gooide (welliswaar naar beneden, maar toch!) Ben blij dat ze er straks uit is! :cool:

Jaap heeft echter ook een boete gehad voor zijn gedrag in het filmpje.. Hij kreeg een boete van 30 euro voor het vernielen van het servies! :D

(De boetes worden van het uiteindelijke winstbedrag ingehouden)

Huub, Brian en Amada hebben een boete gehad van €200.000 en Nastashia een boete van €100.000

Huub en Brian omdat ze gingen vechten (zoals in bovenstaand filmpje te zien is), Amanda omdat ze met stenen en borden ging gooien en Natashia omdat ze met een thee kopje gooide (welliswaar naar beneden, maar toch!) Ben blij dat ze er straks uit is! :cool:

Jaap heeft echter ook een boete gehad voor zijn gedrag in het filmpje.. Hij kreeg een boete van 30 euro voor het vernielen van het servies! :D

(De boetes worden van het uiteindelijke winstbedrag ingehouden)

hahaha schitterend!!:D:D

Terug
Naar boven