XXL Nutrition

De gouden kooi

Huub, Brian en Amada hebben een boete gehad van €200.000 en Nastashia een boete van €100.000

Huub en Brian omdat ze gingen vechten (zoals in bovenstaand filmpje te zien is), Amanda omdat ze met stenen en borden ging gooien en Natashia omdat ze met een thee kopje gooide (welliswaar naar beneden, maar toch!) Ben blij dat ze er straks uit is! :cool:

Jaap heeft echter ook een boete gehad voor zijn gedrag in het filmpje.. Hij kreeg een boete van 30 euro voor het vernielen van het servies! :D

(De boetes worden van het uiteindelijke winstbedrag ingehouden)

Je vergeet nog iets te zeggen..

Brian en Huub: 2.000 van hun borg (10.000) af... Amanda en Natasia ook 1.000 van hun borg af... Anders zou het lafjes zijn, als je niets wint, ben je ook geen geld kwijt..

(Het kopje thee kwam trouwens tegen Jaap zijn knie aan)

Ik volg 't programma niet, wat is de mogelijke jackpot?

• Topic Starter Topic Starter
Centjes,.. en je doelen. :D

haha zie die dikke de reller uithangen

geweldig! jaap is echt dé koning daar! huub wel heerlijk aangepakt trouwens...

Het programma stopt toch waarschijnlijk, omdat talpa van de buis gaat ? de nieuwe zender zou dan van rtl zijn en de gouden kooi zou niet doorgaan wel andere programma's zoals de wedstrijden e.d. Dat zag ik laatst op het nieuws.

Wat gebeurd er eigenlijk met die halve imbeciel die Jaap op z'n noten heeft geschopt, moet die er niet uitgeflikkerd worden of hebben ze de regels een beetje opgeleukt?

Wat gebeurd er eigenlijk met die halve imbeciel die Jaap op z'n noten heeft geschopt, moet die er niet uitgeflikkerd worden of hebben ze de regels een beetje opgeleukt?

Had volgens mij een boete gekregen van 100.000 van het totale prijsgeld, correct me if wrong :D

hahha heb je die meisjes gezien net van die groepie dag ofzo

jezus wat lelijk en ze lijke wel 15 jaar oud ofzo echt schande voor die jaap enzo pfffffffffff seksueelgefrutreeerd

enne die natasie schopt jaap volop zijn balle

ja Huub had z'n groupies afgebeld :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Strake aktie van Huub !!!

Die trap in Jaap zijn noten (en zijn reactie er op)..... FANTASTISCH :roflol:

kwam best hard aan

Haha wel mooi progamma, Maar stel dat het progamma is afgelopen, en bijvoorbeeld: jaap haalt het niet. Dan kan die gozer volgens mij egt nergens meer werk krijgen man. Welke werkgever wil zo een psychopaat. Hetzelfde geld voor andere bewoners. :)

pff,ik hoop echt dat t niet van de buis gaat, vermaak me er elke avond
kostelijk mee-)

wie is die lekkere brunette met dat groene truitje en beige broek ?

Terug
Naar boven