XXL Nutrition

De gouden kooi

Users who are viewing this thread

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
de laatste minuut van dat filmpje:roflol:

LennyMclean

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 sep 2006
ik snap er geen klote meer van, dat lekkere blonde wijf nena word eruit gezet voor zo'n zielig k*t trapje, en die lelijke negerin schopt die dikke vol in zijn zak en mag blijven?

manofsteel

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2006
ik snap er geen klote meer van, dat lekkere blonde wijf nena word eruit gezet voor zo'n zielig k*t trapje, en die lelijke negerin schopt die dikke vol in zijn zak en mag blijven?

Ja.. omdat ze soft zijn geworden op die redactie van de gouden kooi, als je elke keer iemand eruit gaat zetten die net zo iets ergs doet als Nena heeft gedaan was dat huis nu leeg geweest.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005

Weinig kans dat ze hem vol in zijn zak heeft getrapt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
20:00-Butler Dimitri is jarig!
Butler Dimitri is jarig!Butler Dimitri is jarig vandaag en hij viert zijn verjaardag gewoon in de Villa. De Miljonairs hebben slingers opgehangen, ballonnen opgeblazen en zijn stoel versierd. En Jaap heeft zelfs aan een cadeautje gedacht... 'Birthday boy' Dimitri wordt met open armen ontvangen in de Villa. De Miljonairs zingen vals, maar zeer enthousiast een verjaardagsliedje en trakteren de jarige op een dikke knuffel. “Voel je je 23?”, vraagt Amanda. Dimitri fronst: “Ja, dat zou betekenen dat ik mij tachtig keer anders zou moeten voelen!” Als Jaap hem feliciteert, overhandigt hij de butler een cadeautje. Ingepakt in een eigen sok. Origineel is Jaap in ieder geval wel orgineel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwsgierig maakt Dimitri het open. Jaap heeft een stoute grijns op zijn gezicht. “Ja bedankt voor de coïtustoy”, zegt de butler lachend. Het is een piepklein paars balletje, met trilfunctie! Maar hoe te gebruiken? Iedereen is nieuwsgierig en stort zich op het balletje. Brian heeft uiteindelijk het verlossende woord. "Je brengt het balletje bij een vrouw in en de man bestuurt het dan met de 'remote control'. Dat wist gever Jaap niet en hij heeft dan ook meteen een goed plan; als dat balletje zijn weg vindt in een vrouw, moet dat ook lukken bij een man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

“Ik stop hem in mijn reet voor 100 contactpunten”, zegt Jaap enthousiast. De Miljonairs stemmen allemaal voor. “En wie van jullie wil dan het touwtje zien?”, zegt Jaap met rode wangen. Dan is het feest ineens over. Een ‘mysterieuze’ hogere macht grijpt in. “Jezus er mogen niet eens meer ‘alien objects’ in je reet worden gestopt, wat een programma”, zegt Huub verontwaardigd. Nou ja...jammer?

(bron:tien.tv)

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Haha, bij elke 12,5kg vet lijkt je penis één cm korter heb ik me weleens laten vertellen door wazzup hier op het forum. Daarom zal Jaap z'n slingertje zo kort lijken.

Edit: roxxe :roflol:

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
godsamme dat van jaap durf ik geen pik meer te noemen :roflol:

TheNose

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
OMG ik volg het totaal niet, maar hij is daar gewoon butler? :roflol:

CitizenD

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
De gouden kooi is sneu,net als alle inwonenden

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
ik vond het ook altijd sneu, tot ik de filmpjes van jaap ging bekijken, die gozer ownd echt :D

SiRoj

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2005
ik vond het ook altijd sneu, tot ik de filmpjes van jaap ging bekijken, die gozer ownd echt :D

De begintijd van Jaap was leuk, nu is het gedaald tot een dieptepunt

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jul 2006
Wat de bewoners zeggen over elkaar..en zichzelf !!! :D

Ripped Buik

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 apr 2007
mooi filmpje! goeie muziek aan het einde trouwens

Ripped Buik

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 apr 2007
.haha ja nice biatch! maakt het nog leuker om te kijken:lick:

Oxgene

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2004
Ga weg man, heeft iemand dat wijf al naakt gezien ?

Daar wordt je echt niet vrolijk van hoor :roflol:

Naar boven