Mmm ik weeg normaal 81-83 kilo of 8% en nu 75Maar ben deze week weer begonnen met trainen!
Hahahhaah indd das me EX!!!! Hahahaha
Ben er iig wel op vooruit gegaan![]()
Ja botje komop man, op tv zag je er echt zeeer slecht uit. in vergelijking met eerst

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm ik weeg normaal 81-83 kilo of 8% en nu 75Maar ben deze week weer begonnen met trainen!
Hahahhaah indd das me EX!!!! Hahahaha
Ben er iig wel op vooruit gegaan![]()

is amanda 19 ? zoiets hoorde ik van een kameraad..ze ziet eruit alsof ze vaker in haar mondje is gepaald dan de hoeveelheid hamburgers jaap in zijn leven heeft gegeten.

Dat jij zoiets aan de buitenkant kunt zien. Toch wel knap. Ze is zeker weten wel een ranzige sl*t, maar dat zie je aan haar gedrag.
Verder is ze geen 19 jaar. Omdat het verhaal zo vaag is heb ik het onthouden. Toen ze hier naar Nederland kwam hebben haar ouders haar geboortedatum vervalst. Ze is in werkelijkheid 5 jaar ouder. (weet niet of het klopt, ik vind het maar een vaag verhaal)
...zulke vrouwen moet je tegen zich zelf laten beschermen. en voor de veiligheid voor anderen. dankzij zulke iq loze k*tten hebben wij soa's, ongewenste zwangerschappen en haat.

Er zijn mensen die zeggen dat in haar paspoort stond dat ze 23 was.. Of ze zei eerst dat ze 23 was en toen 19 bleek te zijn.. Of whatever.. Het is iig vaag, zoals het er nu bij staat schijnt ze 19 te zijn...
Je moet eens naar haar kijken als ze staat te dansen.. Ze kent alleen een 'teasersdansje' met heupzwaaien, schuren en geil kijken
Met bijpassend nummer:
YouTube - DGK 23-07-07 Nadia en Amanda 1/2 'She's a hoe!'

Ik vind die Naje da zo leuk chickiehe, ik zou haar veel beter behandelen maar och
![]()

Ik zou voor amanda wel wat knaken op tafel leggen op de wallen![]()

YouTube - DGK... EXIT DENIKS YES!!! YES!!! YES!!!
Deze dan, Botje als leenobject geprovoceerd door een geregiseerde talpa Dennis. Toen snel alles op zwart door talpa.![]()