Fitness Seller

De gouden kooi

is amanda 19 ? zoiets hoorde ik van een kameraad..ze ziet eruit alsof ze vaker in haar mondje is gepaald dan de hoeveelheid hamburgers jaap in zijn leven heeft gegeten.

is amanda 19 ? zoiets hoorde ik van een kameraad..ze ziet eruit alsof ze vaker in haar mondje is gepaald dan de hoeveelheid hamburgers jaap in zijn leven heeft gegeten.

Dat jij zoiets aan de buitenkant kunt zien. Toch wel knap. Ze is zeker weten wel een ranzige sl*t, maar dat zie je aan haar gedrag. :D

Verder is ze geen 19 jaar. Omdat het verhaal zo vaag is heb ik het onthouden. Toen ze hier naar Nederland kwam hebben haar ouders haar geboortedatum vervalst. Ze is in werkelijkheid 5 jaar ouder. (weet niet of het klopt, ik vind het maar een vaag verhaal)

Zeg Bot, hoe worden jullie daar bij dat Tien ingelicht over de scheiding tussen de regie/achter de schermen en de vertoning op TV en de info van het concept die voor het publiek onthouden moet worden? I.v.m met de aantrekkelijkheid voor het publiek ervan. Wordt daar ook fysieke en geestelijke druk bij gebruikt?

Dat jij zoiets aan de buitenkant kunt zien. Toch wel knap. Ze is zeker weten wel een ranzige sl*t, maar dat zie je aan haar gedrag. :D

Verder is ze geen 19 jaar. Omdat het verhaal zo vaag is heb ik het onthouden. Toen ze hier naar Nederland kwam hebben haar ouders haar geboortedatum vervalst. Ze is in werkelijkheid 5 jaar ouder. (weet niet of het klopt, ik vind het maar een vaag verhaal)

Er zijn mensen die zeggen dat in haar paspoort stond dat ze 23 was.. Of ze zei eerst dat ze 23 was en toen 19 bleek te zijn.. Of whatever.. Het is iig vaag, zoals het er nu bij staat schijnt ze 19 te zijn :P...

Je moet eens naar haar kijken als ze staat te dansen.. Ze kent alleen een 'teasersdansje' met heupzwaaien, schuren en geil kijken

Met bijpassend nummer:

YouTube - DGK 23-07-07 Nadia en Amanda 1/2 'She's a hoe!'

zulke vrouwen moet je tegen zich zelf laten beschermen. en voor de veiligheid voor anderen. dankzij zulke iq loze k*tten hebben wij soa's, ongewenste zwangerschappen en haat.

Er zijn mensen die zeggen dat in haar paspoort stond dat ze 23 was.. Of ze zei eerst dat ze 23 was en toen 19 bleek te zijn.. Of whatever.. Het is iig vaag, zoals het er nu bij staat schijnt ze 19 te zijn :P...

Je moet eens naar haar kijken als ze staat te dansen.. Ze kent alleen een 'teasersdansje' met heupzwaaien, schuren en geil kijken

Met bijpassend nummer:

YouTube - DGK 23-07-07 Nadia en Amanda 1/2 'She's a hoe!'

Ik begrijp nog steeds niet waarom zo'n denigrerend nummer voor vrouwen, ze ertoe kan bewegen om erop te dansen. Zal wel aan mij liggen......:rolleyes:

Ik vind die Naje da zo leuk chickie :D he, ik zou haar veel beter behandelen maar och :(:D

wat is die nadia simpel en goedkoop zeg heh.. omg

De heer dimitri heeft het wel weer chill zie ik, bikini contest voor zn neus. :D

Go botje!

Geweldig:(

Gaat toch nergens om. Kijkt iemand dit nog:D

Je doet je naam wel eer aan he.

Terug
Naar boven