MuscleMeat

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Ooit musicals of toneel op de basisschool gedaan?
 
Wat is botjebouwer die butler:D ??

Das wel vet, als ik hem was zou ik het huis in gaan,niet meer als butler,maar gewoon als deelnemer. Ik zou dan 2 doelen hebben: 1, Miljoen en Nadia. Ik vond haar wel een leuk huppultje, totdat ik allemaal hoorde wat ze uitgevreten heeft. Toen vond ik haar wat minder. Maar sjezus wat die allemaal wel niet in bed doet! Volgens mij is ze alles behlave saai en preuts. En die geluidjes die ze maakt, ik krijg er een eh.....rood hoofje van (mogen jullie raden welke van de 2)

Ik zou daar goed gaan butleren en alle punten wat Dennis tekort komt, compenseren + meer en dan voor Nadia gaan. Volgens mij is ze buiten de camera's en het programma best wel een leuk meissie. Maar ik denk dat ik dat Krolse niet zo goed zou kunnen dealen:D.

Doe haar maar de groetjes en veel succes!
 
Nadia heeft geen karakter en een spuuglelijk lichaam:D
 
Wat is botjebouwer die butler:D ??

Das wel vet, als ik hem was zou ik het huis in gaan,niet meer als butler,maar gewoon als deelnemer. Ik zou dan 2 doelen hebben: 1, Miljoen en Nadia. Ik vond haar wel een leuk huppultje, totdat ik allemaal hoorde wat ze uitgevreten heeft. Toen vond ik haar wat minder. Maar sjezus wat die allemaal wel niet in bed doet! Volgens mij is ze alles behlave saai en preuts. En die geluidjes die ze maakt, ik krijg er een eh.....rood hoofje van (mogen jullie raden welke van de 2)


Ik alles behalve dat.. Die geluidjes, zo nep, zo gemaakt, volgens mij is die juist niets in bed
 
volgens mij is ze lelijk en heeft het geen zin meer om er in te gaan omdat het gaat stoppen
 
haah na de uitzending van gisteren heeft dennis geen leven meer:D
 
volgens mij heeft die nooit een leven gehad ...maar wat is er gebeurd vertel vertel
 
was dat niet allang duidelijk dan?
 
had wel een vermoeden, maar gister vertelde nadia doodleuk dat dennis het wel lekker vond om eens goed in zijn aarsch gevingerd te worden...

:eek:
 
Het is niet persee een homocoïtusuele behoefte, stimulatie van de anus als erogene zone.

Dat wil niet zeggen dat die Dennis niet ontzettend gay is though..
 
Het is niet persee een homocoïtusuele behoefte, stimulatie van de anus als erogene zone.

Dat wil niet zeggen dat die Dennis niet ontzettend gay is though..

Deze post zegt meer over jou dan over Dennis geloof ik :D
 
whahaha, nog nooit iig geproefd van je kwakkie?

Perhaps that's quite 'gay' too. As is Dennis ofcourse. Maar goed, what's the fuzz dan??
Hij is misschien bi-seksueel?

WOOOOAAAAAA!!! :eek: :eek:

Stop de persen. Er is een homo geselecteerd!!!
****...

Wel prachtig programma though. :D
 
Die lui zijn toch zo ontzettend dom he? Hoevaak heeft dennix die nadia gepaald? Nou genoeg dacht ik zo. Als ie 100% homo is, krijg je je lul toch niet omhoog bij een vrouw? Dat ie Bi is zou wel kunnen ja. Desalnietemin zou ik ook denken dat hij homo is als hij voor me zou staan..
 
hahahaa verdomme zo word je wel te kakken gezet en ik zie die nadia er wel voor aan datze er een keer een dildo inramt bij dennis......eeeuh Dimitri zit jij er nog in eigenlijk zo ja oppassen maatje dalijk zit dennis eigenlijk achter jou aan en probeert ie dat te verdoezelen:eek:
 
Het programma glijdt steeds meer af.
 
Back
Naar boven