MuscleMeat

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

:roflol: "weet je wat je eens moet doen.. gewoon.. twéé vingers in z'n kont stoppen" :roflol:
 
Die Dennis moet eens van z'n neus afblijven. En onder het acteren z'n mondhoeken stijfhouden. Acteren draait om wegstopping van je gedragingen. Tien faalt masaal in dat opzicht.

_______________ //
 
Brutal conversation between 2 sluts.
 
Die lui zijn toch zo ontzettend dom he? Hoevaak heeft dennix die nadia gepaald? Nou genoeg dacht ik zo. Als ie 100% homo is, krijg je je lul toch niet omhoog bij een vrouw? Dat ie Bi is zou wel kunnen ja. Desalnietemin zou ik ook denken dat hij homo is als hij voor me zou staan..

Mwa mwa.. die lui geilen zelf op etalage poppen als ze niet kunnen nken, dus hij zou best met een vrouw kunnen nken om zn hetro imago te behouden, en zn kwakkie te lossen.
 
Hoe je het ook wendt of keert, die Dennis staat dik voor lul. Als ie homo is staat ie voor lul, maar als ie geen homo is staat ie nog harder voor lul. Ik zou er in ieder geval niet blij mee worden als m'n vriendin zou vragen of ik van de mannenliefde was. (of dat ze het alleen al zou denken!)

Gisteren toevallig nog een stukje gezien van DGK. Ik moest toch wel in mezelf lachen toen ik die Nadia en die Amanda hoorde praatten. Ik weet niet meer precies waarover het ging, maar ze waren Lieke in ieder geval belachelijk aan het maken, iets met k*tvoelen ofzoiets. Ik dacht bij mezelf, jullie voelen je ook wel k*t als jullie uit dat huis komen, en leest hoe iedereen over jullie dacht. En de reacties van mensen uit de buurt kunnen ook wel tegen gaan vallen.
 
is het niemand opgevallen dat nadia breder en langer is dan dennis ?
 
Goed bezig dimitri :D, alleen dit filmpje is al weer tijd geleden gebeurd :p
 
Nadia is gewoon echt een gruwelijk misselijk wijf:eek:
 
Wat een tyfussaaie discussie in dat filmpje.
 
Gebeurd er nog wat boeiends in dat huis ? Heb het al een tijd niet meer gevolgd.
 
em waar ging dat filmpje nou precies over
 
Dat Dennis effe goed op z,n plek gezet word;)
 
Wat een non-issue..
 
Wat een non-issue..

Nee, het is juist wel een issue in DGK.. Die Dennix heeft al die tijd al een vette bek, maar heeft nog nooit wat laten zien... Alleen maar praatjes... Dan 'confronteert' Dimitri hem daarmee en krijg je als reactie 'en dus, en dus, en dus'.. Echt een interessante sterke speler die Nix
 
Hoe je het ook wendt of keert, die Dennis staat dik voor lul. Als ie homo is staat ie voor lul, maar als ie geen homo is staat ie nog harder voor lul. Ik zou er in ieder geval niet blij mee worden als m'n vriendin zou vragen of ik van de mannenliefde was. (of dat ze het alleen al zou denken!)

Gisteren toevallig nog een stukje gezien van DGK. Ik moest toch wel in mezelf lachen toen ik die Nadia en die Amanda hoorde praatten. Ik weet niet meer precies waarover het ging, maar ze waren Lieke in ieder geval belachelijk aan het maken, iets met k*tvoelen ofzoiets. Ik dacht bij mezelf, jullie voelen je ook wel k*t als jullie uit dat huis komen, en leest hoe iedereen over jullie dacht. En de reacties van mensen uit de buurt kunnen ook wel tegen gaan vallen.

Idd, de enige reden waarom Lieke zich k*t voelt is omdat ze dingen kan relativeren en zich daarbij afvraagt of het dit allemaal wel waard is... Die Amanda en Nadia leven in hun eigen wereldje (net zoals Brian en Dennis)
 
Back
Naar boven