MuscleMeat

De gouden kooi

• Topic Starter Topic Starter
Ook wel irritant zo'n wijf dat zich te goed voelt om een vuilniszak te vervangen:rolleyes:

Ze heeft nog nooit een vuilniszak in haar hele leven aangeraakt.
En dan zou ze, omdat Natasia dat eist, stel op sprong dat moeten doen.
Natuurlijk doet ze dat niet, Natasia was gewoon op ruzie uit, weer dat eeuwige gezeik van haar.
Ze zal niet zeggen dat het goed van haar is dat de keuken schoon is.
Het was avond en Nena zou die vuilniszak de volgende morgen door de schoonmakers laten vervangen.
En dan nog die Natael erbij, want die stookt ook graag een vuurtje op.

post es wat van die nena, ik heb al gezocht maar vind niet veel.

Ze heeft nog nooit een vuilniszak in haar hele leven aangeraakt.
En dan zou ze, omdat Natasia dat eist, stel op sprong dat moeten doen.
Natuurlijk doet ze dat niet, Natasia was gewoon op ruzie uit, weer dat eeuwige gezeik van haar.
Ze zal niet zeggen dat het goed van haar is dat de keuken schoon is.
Het was avond en Nena zou die vuilniszak de volgende morgen door de schoonmakers laten vervangen.
En dan nog die Natael erbij, want die stookt ook graag een vuurtje op.

Niet omdat iemand als Natasia het eist, maar gewoon omdat het niet meer dan redelijk is. "Ze heeft nog nooit een vuilniszak aangeraakt" Hoe "verheven" kun je zijn zeg...

Nena doet dat al op die manier sinds ze erin zit.
Het is raar om daar nu opeens savonds over te vallen.
En Natasia VROEG of ze het wilden opruimen, en met een vraag kan je ook Nee verwachten, en om dan maar een beetje te gaan flippen is achterlijk.
Die Natasia heeft voor niemand respect, en alles wat ze over een ander zegt dat is ze zelf,..let maar eens op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die Natael kan wel lekker draaien. :rocker2:

Als het goed is komt Nena binnekort in de FHM.

Dat zwarte wijf is dom :D Ik zou haar af en toe verrot willen slaan.

Ja die nena is wel een mooie meid. Beetje naif misshcien. maar ja ze is nog jong.

Ik word echt gek van die link, geluid gaat dwars door elkaar heen, die blonde ziet er trouwens mooi uit, maar is volgens mij een beetje een sloerie :P

Ja, klopt is geen gehoor.
Op elke stream zit een knopje om het geluid te dempen.
Ik heb alleen het geluid van de stream aan die ik kijk,..ander klopt het geluid ook niet.

Klik op de stream die je wilt zien. En log anders in op eengoudenkooi.nl of 1 van de vele andere fansites, die hebben zelfs grotere stream windows dan de originele.

HUUB EN NATAEL HEBBEN EEN LICHTERLIJK GEVECHT GEHAD, NET EEN b*ch FIGHT. :D

Huub is da man !!!, hij heeft zitten provoceren maar Nat is begonnen met schoppen.

Nee, behalve nu eventjes op inet me die Nena bekeken:D:D:D

Terug
Naar boven