- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad vooral chrome wat sterk vooruitgaat. Vreemde is dat ondanks de reclame hier Firefox relatief gezien niet vooruitgaat.

IE is 2x zo snel als een alien het geinstalleerd heeftik had die Safari een keer geïnstalleerd, nou dat duurde werkelijk 5min voor Google open ging. Met mijn IE, direct. Dus er maar terug snel afgegooid, is toch niks mis met m'n IE ook nergens problemen mee.

uhmm nee?
Alleen vind ik Safari er cleaner en netter uitzien op de Mac. Bovendien kan ik ook custom CSS files gebruiken om de look van sites zelf aan te passen. Geen idee of FF dit ook heeft? Verder mis ik niet echt iets qua functionaliteit.Firefox maakt gehakt van elke browser, alleen al kwa extra functionaliteit in de vorm van plug-ins.
Yep, dat kan maar daar heb je wel FireBug(plug-in) voor nodig, je kunt dan overigens de hele html aanpassen en gelijk de veranderingen bekijken.Alleen vind ik Safari er cleaner en netter uitzien op de Mac. Bovendien kan ik ook custom CSS files gebruiken om de look van sites zelf aan te passen. Geen idee of FF dit ook heeft? Verder mis ik niet echt iets qua functionaliteit.
Safari ziet er idd wel cleaner uit.. maar vind het zelf fijner om gewoon met FF te werken, nooit problemen mee en als er problemen zijn krijg ik het gevoel dat hij ze toch zelf oplostAlleen vind ik Safari er cleaner en netter uitzien op de Mac. Bovendien kan ik ook custom CSS files gebruiken om de look van sites zelf aan te passen. Geen idee of FF dit ook heeft? Verder mis ik niet echt iets qua functionaliteit.
wat gebruikt bekjam?Yep, dat kan maar daar heb je wel FireBug(plug-in) voor nodig, je kunt dan overigens de hele html aanpassen en gelijk de veranderingen bekijken.
Firefox.
Momenteel gebruikt 72% van de DBB'rs Internet Explorer, 23% gebruikt Firefox, 2,45% gebruikt Safari, 1,18% Chrome, overige zijn o.a. Opera en PS3.