MuscleMeat

De grote browser actie

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad vooral chrome wat sterk vooruitgaat. Vreemde is dat ondanks de reclame hier Firefox relatief gezien niet vooruitgaat.

Het is inderdaad vooral chrome wat sterk vooruitgaat. Vreemde is dat ondanks de reclame hier Firefox relatief gezien niet vooruitgaat.

In al die topics zijn er altijd mensen die zeggen dat chrome beter is dan firefox, lijkt me normaal dat nieuwkomers ineens op chrome springen dan.

Denk ook dat chrome volstaat voor de meeste mensen terwijl het véél minder opties en mogelijkheden heeft dan andere browsers (zoals Firefox). Chrome is prima als je niet veeleisend bent. 'Beter' is relatief, hangt af van wat je wil.

Oke wat browser betreft. Khad ie8 opera Safari en firefox. Kvond ie8 gwn het snelst werken alleen nu gebruik ik firefox. Puur voor de add ons. Maar daardoor start het wel slomer.

Nu over de OSen ik gebruik windows en ik blijf erbij. Kheb osx geprobeerd maar ik vind Apple te duur voor wat het is plus het feit dat het incompatibiel is als de t*ring ( je kan de meeste mac dingetjes alleen op andere dure Mac hardware aansluiten en wtf osx kan alleen maar op een Mac hoeZo monopoly?) ik heb ook een tijd linux gehad en heb t weggegooid, simpelweg omdat het niet gebruiksvriendelijk is en er weinig software voor is

Verder blijf ik bij windows(7) omdat je er lekker op kan gamen.

Ook nog iets je kan Mac osx ook op pc draaien en het werkt er zelfs beter op

Zo .......klaar :D

Opera!!!

ik had die Safari een keer geïnstalleerd, nou dat duurde werkelijk 5min voor Google open ging. Met mijn IE, direct. Dus er maar terug snel afgegooid, is toch niks mis met m'n IE ook nergens problemen mee.

ik had die Safari een keer geïnstalleerd, nou dat duurde werkelijk 5min voor Google open ging. Met mijn IE, direct. Dus er maar terug snel afgegooid, is toch niks mis met m'n IE ook nergens problemen mee.
IE is 2x zo snel als een alien het geinstalleerd heeft;)

ik gebruik safari en af en toe is opera

Vind Chrome nog steeds het beste en het snelste

geef mij maar firefox

Firefox maakt gehakt van elke browser, alleen al kwa extra functionaliteit in de vorm van plug-ins.

IEX8 op WindowsXP, Windows Vista, Windows 7, Server 2003 (sbs en whs) en Server 2008. (al dan niet 64bit versies)
Aangezien ik oa een stricte scheiding maak tussen admin en gewone user, heb ik weinig last van een crashende internet explorer. Het bezoeken van sites waar men natuurfilmpjes ter beschikking stelt, terwijl ik achter een aantal serieel geschakelde firewalls zit kan ook helpen.

FF for the win, Iex8 sucks bigtime.

Firefox maakt gehakt van elke browser, alleen al kwa extra functionaliteit in de vorm van plug-ins.
Alleen vind ik Safari er cleaner en netter uitzien op de Mac. Bovendien kan ik ook custom CSS files gebruiken om de look van sites zelf aan te passen. Geen idee of FF dit ook heeft? Verder mis ik niet echt iets qua functionaliteit.

Alleen vind ik Safari er cleaner en netter uitzien op de Mac. Bovendien kan ik ook custom CSS files gebruiken om de look van sites zelf aan te passen. Geen idee of FF dit ook heeft? Verder mis ik niet echt iets qua functionaliteit.
Yep, dat kan maar daar heb je wel FireBug(plug-in) voor nodig, je kunt dan overigens de hele html aanpassen en gelijk de veranderingen bekijken.

Safari ziet er idd wel cleaner uit.. maar vind het zelf fijner om gewoon met FF te werken, nooit problemen mee en als er problemen zijn krijg ik het gevoel dat hij ze toch zelf oplost :p

IE daaraan tegen :thumbdown:

Momenteel gebruikt 72% van de DBB'rs Internet Explorer, 23% gebruikt Firefox, 2,45% gebruikt Safari, 1,18% Chrome, overige zijn o.a. Opera en PS3.

Ben dan een van de weinige Safari-users! Ben erg tevreden over Safari. En ik pik het gewoon niet dat als ik in Firefox aangeef niet te willen upgraden dat ie het dan de volgende keer als ik Firefox opstart toch doet, en mij er dan nog voor bedankt ook! Principekwestie.

Terug
Naar boven