Fitness Seller

De grote browser actie

• Topic Starter Topic Starter
Ben dan een van de weinige Safari-users! Ben erg tevreden over Safari. En ik pik het gewoon niet dat als ik in Firefox aangeef niet te willen upgraden dat ie het dan de volgende keer als ik Firefox opstart toch doet, en mij er dan nog voor bedankt ook! Principekwestie.
Gebruik ook 95% van de tijd Safari, beste rendering (look/feel van sites) en ook in gebruik prettiger dan de anderen. Crashed ook bijna nooit. Zou eigenlijk een groter marktaandeel moeten hebben voor wat het is, maar ja keuze browser is vooral een kwestie van gewoonte, en ook slechte gewoonten leert men niet zo snel af...

Geen ervaring met Safari.

FF crasht nooit op w7 wel op Ubuntu.

over Iex en Opera maar niet te spreken.

Gebruik ook 95% van de tijd Safari, beste rendering (look/feel van sites) en ook in gebruik prettiger dan de anderen. Crashed ook bijna nooit. Zou eigenlijk een groter marktaandeel moeten hebben voor wat het is, maar ja keuze browser is vooral een kwestie van gewoonte, en ook slechte gewoonten leert men niet zo snel af...

Inderdaad. Ziet er veel cleaner uit dan bijv. FireFox of IE. En tsja... Blijf toch een beetje macfan stiekem :rolleyes:

jaren Firefox, nu altijd Chrome

Sinds gisteren FF daarvoor IE.
Ik weet 't "stupid boy". IE8 liep elke dag wel is vast ondertussen. Is enkel nog een beetje zoeken met de ad-ons.

Altijd IE, maar nu overgestapt op Chrome werkt perfect. Alleen favorieten vind ik niet zo handig als IE, maar zovaak gebruik je dat toch niet.

chrome
op school download ik altijd snel even firefox

firefox werd t**fus traag met die lazarus plugin, zit nu op chrome :)

ik ben overgestapt naar osx echt veel beter dan windows crashed nooit en is ****ing stabiel! ik heb al mn centen uitgegeven aan die dure imac maar het is het dik en dubbel waard ook vind ik de ui zeer clean en is apple gewoon een goed bedrijf. op mn netbook en laptop heb ik ubuntu geinstalleerd.

mag ik nu de karmapot?

btw dit heb ik geplaatst bij een vriend thuis dus vandaar dat ik op dit moment op chrome zit

ik ben overgestapt naar osx echt veel beter dan windows crashed nooit en is ****ing stabiel! ik heb al mn centen uitgegeven aan die dure imac maar het is het dik en dubbel waard ook vind ik de ui zeer clean en is apple gewoon een goed bedrijf. op mn netbook en laptop heb ik ubuntu geinstalleerd.

mag ik nu de karmapot?

btw dit heb ik geplaatst bij een vriend thuis dus vandaar dat ik op dit moment op chrome zit
:scratch: Bij je vrienden dbb-en, t*ring jij bent echt verslaafd.

:scratch: Bij je vrienden dbb-en, t*ring jij bent echt verslaafd.
shhht hij moet geloven dat het echt zo is.
ja ik heb mijn leven opgegeven voor dbb en probeer al mijn vrienden te bekeren. ook probeer ik ze te bekeren naar apple en zijn profeet steve jobs

Dit zijn de nieuwe stats van 8 December 2009 tot 8 Januari 2010:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie vooruitgang dus. Aandeel van IE is ondertussen flink gezakt van in begin 72% naar nu 64% :)
En IE zakt verder weg...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stats zijn het gemiddelde van 1 februari tot 30 augustus 2010. Als we alleen naar augustus kijken zakt IE nog eens 2%...

stats_browsers.png

nog nooit iets anders geprobeerd eigenlijk dan internet.

IE moet gewoon verbannen worden, ongelovelijk dat ze zo met webstandaarden lopen te k*tten.
Het wordt eens tijd dat er eens een uniforme oplossing komt en dat elke browser voldoet aan de eisen.

IE8 komt met de Acid3 test niet verder dan 20% uit mijn hoofd, zo'n browser kun je daarom ook niet imo serieus nemen.
Safari daarentegen heeft een 100% score.

Mja het is echt triest. Zeker als ontwikkelaar zit je massa's tijd te verprutsen om je code goed te laten werken op dat excuus voor een webbrowser.

Heb zelf van het begin van mijn gecomputer IE gebruikt, tot ik een paar jaar geleden Firefox leerde kennen. Firefox was een pak beter, gemakkelijker, crashte minder, was stabieler en werkte wanneer ik het wou :)

Nu ik sinds anderhalf jaar mijn MacBookje heb, ben ik overgeschakeld op Safari. Ziet er beter uit, werkt beter samen met andere programma's, past beter in de "Apple-omgeving", is stabieler (Firefox toch paar x gecrasht, Safari tot op heden nog niet :) ), is gemakkelijker, sneller, heeft paar handige functies en met het trackpad kan je echt snel wisselen tussen sites ...

Chrome nog niet geprobeert, maar het wint wel veel aan gebruikers. Ach, momenteel ben ik te tevreden met Safari om te willen wisselen :)

Btw, op al die mensen die zeggen dat IE beter is, ook al crash het vaker dan de andere browsers en die zeggen dat het enkel maar lijkt dat andere browsers beter zijn dan IE, omdat IE meer wordt gebruikt en waarvan dus de fouten meer aan het licht ... bullshit!

Er rijden toch ook meer Citroëns (IE) rond dan BMW's (Chrome) en er wordt meer gezaagd over Citroëns (IE) dan BMW's (Chrome) , maar je gaat mij toch niet vertellen dat Citroën (IE) beter is dan BMW (Chrome)?

Mja het is echt triest. Zeker als ontwikkelaar zit je massa's tijd te verprutsen om je code goed te laten werken op dat excuus voor een webbrowser.
Yep je slaat de spijker op de kop, die koppigheid van browser ontwikkelaars maakt het voor designers een hel.
Ben zelf ook niet echt geweldig in browser compatible css/html code schrijven voor complexere sites en heb al vaak zitten vloeken als de meest gangbare browsers de site perfect weergaven en IE de boel weer eens om zeep helpte op een 1 of andere manier.
Daar zal je vast zelf ook over mee kunnen praten als webmaster.

Ik vind zelfs tabellen veel fijner werken dan met css.. veel sneller ook icm php.
Gelukkig hoef ik dat allemaal niet meer te doen en doe ik alleen programmeer werk.

Ik gebruik Camino en dat is DE aller snelste browser die er te krijgen is, bovendien kun je je eigen menubalk samenstellen, wel alleen geschikt voor Apple. Verder beschik ik over NeoOffice gratis, alle programma's gratis legaal gedownload zoals TeamViewer om online windows gebruikers te helpen bij problemen, FrostWire om muziek-programma's en films te dowloaden, beeldbewerking muziek bewerking filmbewerkings programma's Geen firewall geen virusscanner nodig, wat dat aangaat is Apple superieur!

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Camino en dat is DE aller snelste browser die er te krijgen is, bovendien kun je je eigen menubalk samenstellen, wel alleen geschikt voor Apple. Verder beschik ik over NeoOffice gratis, alle programma's gratis legaal gedownload zoals TeamViewer om online windows gebruikers te helpen bij problemen, FrostWire om muziek-programma's en films te dowloaden, beeldbewerking muziek bewerking filmbewerkings programma's Geen firewall geen virusscanner nodig, wat dat aangaat is Apple superieur!
:nope:

Terug
Naar boven