Heb zelf van het begin van mijn gecomputer IE gebruikt, tot ik een paar jaar geleden Firefox leerde kennen. Firefox was een pak beter, gemakkelijker, crashte minder, was stabieler en werkte wanneer ik het wou
Nu ik sinds anderhalf jaar mijn MacBookje heb, ben ik overgeschakeld op Safari. Ziet er beter uit, werkt beter samen met andere programma's, past beter in de "Apple-omgeving", is stabieler (Firefox toch paar x gecrasht, Safari tot op heden nog niet

), is gemakkelijker, sneller, heeft paar handige functies en met het trackpad kan je echt snel wisselen tussen sites ...
Chrome nog niet geprobeert, maar het wint wel veel aan gebruikers. Ach, momenteel ben ik te tevreden met Safari om te willen wisselen
Btw, op al die mensen die zeggen dat IE beter is, ook al crash het vaker dan de andere browsers en die zeggen dat het enkel maar lijkt dat andere browsers beter zijn dan IE, omdat IE meer wordt gebruikt en waarvan dus de fouten meer aan het licht ... bullshit!
Er rijden toch ook meer Citroëns (IE) rond dan BMW's (Chrome) en er wordt meer gezaagd over Citroëns (IE) dan BMW's (Chrome) , maar je gaat mij toch niet vertellen dat Citroën (IE) beter is dan BMW (Chrome)?