AndroidHealthClinic

De grote browser actie

ikzelf gebruik geen IE omdat die nogal snel vastloopt -.- gebruik meestal firefox :)

Ik ben niet helemaal zeker wat je wilt. Sommige sneltoetsen zullen inderdaad verschillen tussen browsers...

Zoals in Office programma's, als ik op CTRL+B of CTRL+U druk in het invoervenster voor een reactie (waar ik dus momenteel aan het typen ben) geeft hij in chrome resp. bladwijzers en broncode ipv vetgedrukt en onderlijnen.

Sinds kort ook Chrome.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben weer terug overgestapt naar IE :o
de 64 bit versie werkt voor mij stuk prettiger ten opzichte van firefox 32 bit
alleen ja java/flash werkt niet

Snap trouwens niet wat er zo geweldig is aan die 64 bit. Zoveel sneller is dat niet volgens tests. Heb zelf geen verschil opgemerkt.

Snap trouwens niet wat er zo geweldig is aan die 64 bit. Zoveel sneller is dat niet volgens tests. Heb zelf geen verschil opgemerkt.

ik heb der 8 gb geheugen inzitten
quadcore en 64 bit
draaid verdomme meesterlijk gewoon
stuk beter dan met 3.2 gb met 32 bit

Alright, er is hier verwarring denk ik.
Op de URL die je me gaf staan de 2 sneltoetsen vermeld waar ik het al eerder over had (CTRL+B en CTRL+U).
Echter, als ik in Firefox op dit forum een reactie plaats, kan ik makkelijk vetgedrukt beginnen typen door op CTRL+B te duwen, ipv op de B-knop te duwen. Dit kan niet in Chrome, waarschijnlijk omdat die sneltoets al gereserveerd is. Daardoor moet ik in Chrome wel op de B-toets duwen.

Ja dat begreep ik hoor. Firefox lijkt qua werking wat op IE terwijl de anderen al eens afwijken.

Gisteren voor het eerst eens een andere browser (Firefox) geïnstalleerd op een pc hier in huis. Internet Explorer werkte op die pc gek genoeg niet goed, hij kon veel pagina's niet goed laden etc, heel vreemd verhaal.. Eerste keer dat ik te maken had met Firefox, maar wel een geweldig programma! Eenvoudig de 'Favorieten' overgezet en daarna wat pagina's getest. Moet zeggen dat hij alles supersnel laadt! Wel vreemd dat bij de andere pc's IE wel goed werkte, maar daar niet..

Al met al, ik ga denk toch maar eens wat meer met Firefox werken!

Chrome vind ik echt perfect uitgewerkt, lijkt alsof die precies weet wat wanneer je wil doen terwijl je bij de andere browsers altijd ff moet zoeken naar bepaalde opties.
Ik ben helemaal verkocht nu :cool:. Vind het wel een goeie verbetering ten opzichte van firefox. IE is helemaal pauper, zelfs geen optie om de link van een afbeelding te kopieren als je er op klikt enzo van die dingen, een echte fail.

Jep voor de pc is Chrome toch wel een favoriet geworden. Het heeft minder opties en mogelijkheden dan de andere maar het werkt gewoon heerlijk (zoals we gewoon zijn van Google).

beste tot nu toe vind ik chrome.
is echt supersnel en dus een aanrader

ik gebruik firefox, vroeger IE maar vond het verschil in snelheid toch de moeite
en de balk met alle bladwijzertjes in firefox, lekker handig :)

Heb net eens Google Chrome geïnstalleerd, wat een snelheid vergeleken met IE zeg, niet normaal! Het enige waar ik niet zo heel tevreden over ben, is de bereikbaarheid van 'mijn favorieten', deze heten nu 'bladwijzers'? Moet je eerst via twee knoppen 'bladwijzerbeheer' openen en daarna nog eens zoeken in een scherm ook! In IE was dit toch wel beter.. Eén venster, openen, klikken en klaar! :o

Edit, en dit forum ziet er anders uit.. Ander lettertype of bepaald zoom-niveau (alhoewel in- of uitzoomen niks hielp). Nog maar eens even rustig naar kijken. :)

Laatst bewerkt:
chrome > firefox > IE

Terug
Naar boven