Je vergeet gasten als Troy Alves, David Henry en Gustavo Badell voor het gemak even. Dan heb je ook nog beesten als Will Harris, Eddie Abbew. Allemaal gasten op de Olympia hebben gestaan terwijl de NL'ers nog niet eens in de top 10 zijn gekomen van de kleinere pro wedstrijden. Je hebt ook nog jongens als Desmond Miller en Omar Deckard.....niet de mooiste BB'ers, maar wel een stuk groter dan onze jongens. Nee, ik zie Neset en Khalid echt niet in de top 10 eindigen en waarom zal overduidelijk worden als je ze naast die andere gasten ziet. Die zijn gewoon veel completer.
Zekersss vergeet ik ze niet maar Baker, Yildrim en Pica..."je geeft het al aan" komen ook niet in de buurt van b.v. gasten als Dave Henry, Eddie Ebbew etc.. Khalid en Neset kunnen Baker, Yildrim en Pica dan ook voorbij streven, mits goed in vorm.
Schat een nette klassering in voor Neset en Khalid (heb het ook niet over een top 10, al hoop ik het wel voor die jongens)...als ze aansluiting krijgen bij gasten als Eddie Ebbew, King Kamali en Rusty Jeffers zetten ze een grote stap en meng je je dus in de strijd met "Namen'''...dat vind ik al flinke winst
.

via MD en
.