MuscleMeat

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
En @Sanca Claus sorry voor het schelden, goed dat je mij er op wijst. Excuses gebeurt niet meer (

wie het filmpje wilt zien,pm me maar...

Waarom telkens die vet gedrukte letters (doet me denken aan iemand die een ban heeft gekregen, ben jij zijn kloontje ?)

Aandachtstekort ?

Die Jordaanse helikopterpiloot die in die kooi in brand gestoken werd door IS is me altijd op het netvlies gebleven

• Like
Waarderingen: mat
Misschien waren ze provocatief gekleed?

Too soon?
Sorry :(

Die Jordaanse helikopterpiloot die in die kooi in brand gestoken werd door IS is me altijd op het netvlies gebleven
Muath Al Kasasbeh

WN0TKCS.jpg

Niet geheel onbegrijpelijk dat Filipov (Russische piloot) liever zelfmoord pleegde.

cEiVFG2.jpg

Severely wounded, Filipov opened fire on incoming militants with his service weapon before killing himself with a grenade as they closed in, according to Russia.

Volgens mij zijn Nanans berichten meer geschikt voor stormfront.org en moeten wij vooral sportgerelateerde zaken posten.

Volgens mij zijn Nanans berichten meer geschikt voor stormfront.org en moeten wij vooral sportgerelateerde zaken posten.

vind je mij nu dus een nazi omdat ik de waarheid post? lol

trouwens er zijn verschillende rubrieken,topics om in te posten,je bent niet verplicht alle topics te lezen he?

Nope. Ik ben een nazi, je kunt mij op diverse fora vinden. Jij mag jezelf geen nazi noemen. Ik geef alleen aan dat dit forum niet voor dit soort propaganda bedoeld is. Probeer niet hier je statements te maken, doe dat gezellig op bovenvernoemd forum, daar word je gehoord en misschien nog wel serieus genomen.

Laatst bewerkt:
je kan genoeg gekke shit op internet (o.a terreurdaden) bekijken.
www.theync.com is de site waar ik dat op kijk.

dit topic is 1 van meest bekeken topics vandaag , mmm raar ,toch?

trouwens er zijn verschillende rubrieken,topics om in te posten,je bent niet verplicht alle topics te lezen he?
Dit blijft nu eenmaal op de 1ste plaats een bodybuilding/krachtsportforum.

Kan trouwens ook zijn dat ik bedoel dat ik nasi eet en op andere hobbyfora actief ben maar ik vond mijn eerdere bericht leuker.

We hoeven deze degradatie niet te zien. Er zijn genoeg andere sites voor. Ik keek er ook regelmatig naar maar dat stopte toen ik een docu zag over hoe de Duitsers chlorine gas op dieren uit hebben getest, I just felt sick to my stomach.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven